Gå til innhold

Damer i forhold som observere andre menn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg er selv i forhold med ein veldig snill å uskyldig dame i 40 årene.

Eg lurer noen ganger på hva hun tenker nor hun møter ein sikkelig flott mann på stranden etter butikken, hun må bare se på andre mann for min del, det har eg ikkje noe problem med 🙂

Men hva er typiske ting du som er dame i forhold, nor du ser ein du virkelig liker?

Kan tanken slå deg som : ååå skulle tru hvordan det hadde vert å ha sex med han?

Skal tru hvordan han ser ut naken?

Dette har vert typiske ting eg tenkte om damer, men det har roet seg med alderen,  no observer eg at hun ser meget fin ut, så stopper det der. Noe eg er glad for.

Anonymkode: 53ce9...5a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eg er selv i forhold med ein veldig snill å uskyldig dame i 40 årene.

Eg lurer noen ganger på hva hun tenker nor hun møter ein sikkelig flott mann på stranden etter butikken, hun må bare se på andre mann for min del, det har eg ikkje noe problem med 🙂

Men hva er typiske ting du som er dame i forhold, nor du ser ein du virkelig liker?

Kan tanken slå deg som : ååå skulle tru hvordan det hadde vert å ha sex med han?

Dette har vert typiske ting eg tenkte om damer, men det har roet seg med alderen,  no observer eg at hun ser meget fin ut, så stopper det der. Noe eg er glad for.

De fleste damer er nok litt mindre rett på. Følelsene modnes og de smelter for mannen gradvis. Så om det er samme menn hun treffer over tid så kan hun ha tenkt i den retningen. Første gang hun ser en flott mann? Neppe. 

Anonymkode: f91ee...58d

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste damer er nok litt mindre rett på. Følelsene modnes og de smelter for mannen gradvis. Så om det er samme menn hun treffer over tid så kan hun ha tenkt i den retningen. Første gang hun ser en flott mann? Neppe. 

Anonymkode: f91ee...58d

Takk for svaret 🙂 Det er kjekt å lære hvordan damer er sammensatt i likhet med menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke på andre menn sånn ut av det blå. Jeg må ha litt kjennskap til personen for å i det hele tatt tenke i de baner du sikter til. Og nakne menn er ikke så spennende for meg. Har man sett 3 nakne menn så har man sett de alle.

Jeg er ikke spesielt lettstartet av det visuelle, og tror det er flere damer som meg.

Anonymkode: b1cc7...f27

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lykkelig gift på nesten 30 året. Har aldri tenkt den tanken. Jeg kan se to ganger på en mann og tenke "det var en kjekk mann" Men har aldri hatt noen seksuelle tanker.  

Anonymkode: b254f...037

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tenker ikke på hvordan han ser ut naken eller egentlig på sex i det hele tatt.

Får mer en  slags tanke om at han er behagelig å hvile øynene på. Litt som et kunstverk eller en solnedgang kan være. 

Anonymkode: 16147...987

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke. Jeg ser ikke på noen andre menn. De interesser meg null. Jeg har vært sammen med min kjæreste i 5 år og vi har fått barn sammen. Nå anser jeg meg som en lojal person, så kanskje det er derfor. Det kunne i hvert fall ikke falt meg inn å skulle se på andre menn, ville følt det respektløst ovenfor min kjæreste. 

Anonymkode: 9733c...37e

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke noe entydig svar fra meg:

Kan absolutt se for meg en mannen som naken, men fantaserer sjelden lengre enn det. Mer nysgjerrighet enn tenning, på en måte? Handler nok en del om at mitt tenningsmønster går mye på intellekt og personlighet, og av den grunn er det sjelden til aldri de objektivit attraktive mennene (de "modellpene" om du vil) som fanger min interesse. Det samme med alle "glatte alfahanner". Null interesse.

Videre handler det nok vel så mye om at jeg synes min egen mann er verdens fineste og deiligste, og da er det lite behov for tankestimuli om andre. 

Likevel kan jeg et kort øyeblikk hvile øynene på et par markerte kjevebein, en fin V-formet rygg og noen sterke hender, uten at det setter igang noe "maskineri" utover det.

Men for all del, om det er rett tida i måneden, så kan dette absolutt få kverna i gang. Men selv om tankene da kan begynne med en annen, så er det mannen min jeg eventuelt fantaserer videre om eller forfører på et senere tidspunkt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i langvarig forhold, og er også akkurat som folk beskriver over. De få gangene jeg ser en mann som er skikkelig min type kjekk kan jeg snu meg en ekstra gang eller merke at blikket følger litt ekstra og at jeg må ta meg sammen så jeg ikke glaner åpenlyst.

Men tankene går aldri til sex eller hvordan han ser ut uten klær. Det kommer liksom ikke så mange tanker i det hele tatt, om noe er det "han likna på (noen jeg har likt før)" eller "shit, han var søt, men han er sikkert 10 år yngre enn meg.."

De gangene jeg har tatt meg i å tenke over hvordan det ville vært å ha sex med noen er utelukkende etter jeg har blitt betatt, og sjeldent irl. Det skjer oftere hvis jeg har fallt for noen og snubler over (helt uskyldige) bilder eller videoer av dem, feks ifbm felles aktiviteter. Skjer fortsatt veldig sjeldent, for det er ikke noe jeg aktivt prøver på, men kan skje.

Jeg har hatt venninner som har hatt mye høyere sexlyst og stadig tenker på sex, og de har også snakket om at de ser for seg tilfeldige menn nakne osv, så jeg tror det kommer mest an på hvordan man tenner.

Anonymkode: 15931...c33

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser selvfølgelig om en mann er pen, men jeg ser jo også om en dame er pen. Behagelig å se på.  Sekundet etterpå er de glemt. Har aldri tenkt på hvordan en mann ser ut naken ( ser nok av det på jobb), Det er ikke det som er interessant om jeg hadde truffet en jeg ble interessert i heller. Legger mer merke til en manns oppførsel, hvordan han behandler de rundt seg.

Anonymkode: b7c0a...185

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en mann som håper, evt frykter at kvinner flest tenker som menn. Når jeg ser en mann registrerer hjernen at der er det en mann. Og så tenker jeg ikke mer på den saken. 

Anonymkode: 09adf...d32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri tenkt på hvordan en mann ser ut naken ( ser nok av det på jobb), 

Anonymkode: b7c0a...185

Hva slags jobb har du?

Anonymkode: 2b921...27c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kikker på menn, men jeg forsøker å unngå glaning. Bare lette blikk som relativt raskt beveger seg videre til noe annet da jeg ikke ønsker det skal være ubehagelig for den jeg ser på.

Jeg tenker aldri på hvordan han er å ha sex med. Det kan nok forekomme en tanke om hvordan han ser ut under klærne men det er sjelden. Stort sett tar jeg bare et øyeblikk til å verdsette hvor flott denne mannen er, og på en måte nyter øyeblikket en stakket stund med å hvile blikket på han. Også er jeg ferdig med det. Sitter ikke og tenker på han videre eller forsøker ta kontakt osv.

Anonymkode: b9832...d22

Skrevet

Jeg ser på flotte menn. Og ikke fullt så flotte menn. Det betyr ikke at jeg fantaserer om dem. Jeg har en fantastisk kjæreste som er alt for meg, så ikke noe behov for det. 

Jeg ser også på nydelige damer. Er en del av dem der ute også. 

Jeg forutsetter at han også ser på pene damer. Bryr meg ikke. Han valgte meg ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ser en mann som er "tradisjonelt kjekk/pen" så hender det jeg tenker "oi, han har vært heldig!" eller til og med "han kunne vært modell!" men jeg tenker ikke "oi han var tiltrekkende" og overhodet ikke noe om nakenhet eller sex.

Har enda til gode å bli tiltrukket av en annen mann enn han jeg er gift med, etter 20 år sammen. 

Anonymkode: a485e...32c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette er veldig typiske mannetanker. Kvinner tenker som regel litt annerledes. Hvorfor ikke bare snakke med henne om det, så får du faktisk svar på spørsmålet ditt? Et forhold er ingenting uten åpen kommunikasjon, også om seksuelle temaer.

Anonymkode: bc07f...59a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, slik tenker vi nok ikke. Det finnes jo unntak. 

Jeg tenker " han var jo en kjekk mann". Akkurat som om jeg ser en veldig søt ung jente. Så kan jeg tenke at hun var veldig søt og skjønn. For meg er det ikke noe mer enn det. I verste fall kan jeg kjenne et lite sug i magen, litt sånn ooh... han var kjekk. Så rister jeg det av meg. Akkurat hva det suget består av, det vet jeg ikke. Men det skjer liksom hvert 5. år eller noe slikt. 

Anonymkode: 651ea...1ff

AnonymBruker
Skrevet

Registrer bare at han var et flott verk visuelt. Men tenker aldri seksuelt om noen jeg ikke aner har sjarm, moral, liker meg eller generelt er en brukbar mann ellers. Må kjenne personen, litt i alle fall,  å få noen som helst seksuelle tanker. 

Anonymkode: 00a22...115

AnonymBruker
Skrevet

Betryggende svar i denne tråden.

Anonymkode: 2b921...27c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri fått lyst på sex med en mann av å se han. 

Anonymkode: 09c5f...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...