Gå til innhold

Datingmarkedet er brutalt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Få høre dine mest feilslått dates, eller samtaler online. 

Noen ganger er det så dumt at jeg bare må le.

Dagens beste herfra. Chatter med en fyr via happen i ei uke. Alt ligger godt til rette for at vi er bra match. Samtalene bare flyter så utrolig lett. Og vi har masse til felles. Samtalen dreier inn på sex. Og etter noen hotte meldinger frem og tilbake spørr han om jeg bruker p-pille e.l. jeg svarer som sant er at jeg ikke bruker noen ting nå. Men det er tydeligvis ikke noe å bekymre seg for, for han har fått en vasectomi. Jeg svarer at jeg uannset foretrekker kondom i starten, pga kjønnssykdommer. Men igjen ingen ting å bekymre seg for. Han er nydelig testet. Jeg skriver at kondom må på uansett. Så godt kjenner jeg han tross alt ikke, at jeg bare tar det for gitt at han er sykdomsfri. Og poff, borte ble han. Kunne blitt trist men jeg har bare gått rundt å ledd  i hele dag, hver gang jeg tenker på det.

Anonymkode: b3f12...060

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis samtalen i det hele tatt blir dreid mot sex mens man foreløpig kun chatter på en datingside, så er det nok til at jeg sletter. Er så lei av slike useriøse menn.

Anonymkode: eb49d...096

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Diskusjoner om sex og prevensjon før man i det hele tatt har møttes er jo stort rødt flagg. Da har man jo allerede fått avklart at det er useriøst. Ved mer eller mindre det selvfølgelig er det begge er ute etter, da er det kanskje naturlig. Men for meg i hvert fall hadde jeg avsluttet den dialogen når det vridde over til sex.

• Liker 6
Skrevet

Jeg chattet med en eldre fyr som jeg vurderte å treffe. Han foreslo at han kunne kjøpe angrepille til meg, så slapp han å bruke kondom. Mannen nytelse er visst det viktigste uansett. 

Anonymkode: f4815...1f2

• Liker 3
Skrevet

Dette her har ingen ting med dating å gjøre. Høres ut som om dere prøvde å planlegge et sextreff, men var uenige om omstendighetene 

Anonymkode: 98a27...6ea

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

hvis dating nivået er at man kommer i dialog per mobiltelefon og en betalt tjeneste med applikasjon, og kommunikasjon per mobil teksting uten en samtale per munn da blir det selvsagt en brutal verden å leve i. Og når man per kommunikasjon med fingrer og bokstaver uttrykker om sex og diverse omstendigheter rundt det, så er jo nivået på forståelse blant verden brutal. 

Mitt tips, kom ut av en sånn verden, og se direkte på mennesker, og ikke per skjerm og uten uttrykk med munn, men fysisk. Bli kjent med mennesker i ditt liv og hvem som er rundt deg. Råd anno 2025. 

Skrevet

Chattet med ei dame på nettet. Hun så ok på webcam, men når vi traff var hun veldig tjukk fra livet og ned. Følte meg lurt. Men gjennomførte likevel daten. Og siden vi drakk endel alkohol ble hun bare finere og finere.
Endte opp i senga, men når jeg skulle ta henne bakfra slapp hun en mega ølpromp. Jeg ble da edru i en fei, snoppen sovnet og klar beskjed at dette gjør du bare ikke. Dama var kjempeskuffet, sa hun ikke hadde knullet på mange år og hadde lengtet etter kuk. 

Anonymkode: ddb13...29e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Chattet med ei dame på nettet. Hun så ok på webcam, men når vi traff var hun veldig tjukk fra livet og ned. Følte meg lurt. Men gjennomførte likevel daten. Og siden vi drakk endel alkohol ble hun bare finere og finere.
Endte opp i senga, men når jeg skulle ta henne bakfra slapp hun en mega ølpromp. Jeg ble da edru i en fei, snoppen sovnet og klar beskjed at dette gjør du bare ikke. Dama var kjempeskuffet, sa hun ikke hadde knullet på mange år og hadde lengtet etter kuk. 

Anonymkode: ddb13...29e

Ufresht! 

Anonymkode: 6f8f6...9c8

Skrevet

Dette har vel ikke noe med å finne kjæreste å gjøre?

Du chatter på Internett med en fremmed person du aldri har møtt, og dere "forhandler" om betingelsene for sex. Han ønsker å ligge med noen som ikke krever kondom, du ønsker å ha sex med kondom. Dere var ikke kompatible, og han ligger med noen andre i stedet.

Anonymkode: 7395d...3c2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...