AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Som tittelen sier, er inni min andre uke nå... Anonymkode: 405c7...291
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Ja. Samme her. Begynte med utmattelse og litt vondt i halsen første uken. Denne uken har jeg begynt å hoste helt ekstremt mye… Anonymkode: 8e922...67b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja. Samme her. Begynte med utmattelse og litt vondt i halsen første uken. Denne uken har jeg begynt å hoste helt ekstremt mye… Anonymkode: 8e922...67b Kanskje man burde teste seg for korona; i mine ører høres utmattelse og hosting ikke ut som en typisk forkjølelse, der det for min egen del begynner med vondt hals som raskt går over til snørr og tett nese. Ved korona har jeg derimot hatt problemer med tørr hals og hoste. Et tips kan være å jevnlig drikke vann for å fukte halsen; det hjalp i alle fall meg. Anonymkode: 4979c...c5e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Ja, hele familien har hatt en heftig runde på nesten to uker. Bedre nå. Og negative covidtester. Anonymkode: 35dfe...81f 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Ja, det er mange som er halvsyke her. Anonymkode: 06c34...e85 1
Mardina Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Jepp 😝 Er drittlei. Er ikke så snufsete nå, men hosten henger litt i enda. Håper det ikke varer så mye lenger. Hadde influensa i oktober i fjor og det satt i meg i nesten 1 mnd 😝 Det orker jeg ikke en gang til altså. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Barna er heldigvis ferdig med tette neser og hosting. Varte i et par uker for de. Jeg er på uke 3 snart, heldigvis ikke så tett, men mye slim og vond hals 😒 Orker ikke samme som i fjor. Da var det tett nese, bihulebetennelse, feber av og på og hosting fra Oktober til Februar 😮💨 Anonymkode: 07d13...c89 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Ja, veldig høy feber, smerter og dårlig nesten ei uke. Så slapp og hoste 1,5 uke etter det. Negativt resultat på trippel-test. Anonymkode: 2743b...804
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Men 1-2 uker med forkjølelse er vel ikke spesielt langdrygt? Er ikke det ganske normalt? Anonymkode: 2d3a1...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå