linsejesus Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Nok en tråd om kjønn er forsvunnet, og den står (ved en forglemmelse antar jeg) ikke på lista over tråder som er stengt for moderering. Jeg etterspurte informasjon når det gjelder den forrige tråden om kjønn som ble stengt for moderering for en måneds tid siden ("Alle skal få være som de er - eller?"). Moderator sa de skal se på det, men den står fortsatt som stengt. Det jeg lurer oppriktig på er hvilke retningslinjer som egentlig gjelder for dette temaet. I begge trådene som nå er stengt er det helt ukjent for meg hva som er grunnen til at de ble stengt i utgangspunktet, og hvorfor de ikke modereres ferdig, eller flyttes til Skråblikk hvis moderator mener temperaturen er for høy. Hvis Kvinneguiden ikke ønsker at kjønn (spesifikt transpersoner) skal diskuteres, er det helt greit, men da hadde det vært fint om det kunne bli presisert i retningslinjene. I det minste hadde det vært nyttig å se en eller annen begrunnelse for hvorfor de stenges. Jeg har ingen intensjon om å krangle om retningslinjene, men det er altså helt i det blå for meg hvilke retningslinjer som er brutt i disse trådene. Jeg tror ikke jeg er den eneste som lurer på dette, så jeg håper denne tråden ikke bare flyttes til Private henvendelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå