AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg fikk hjemmelaget blåbær syltetøy av svigerrinna mi. Den ble laget i begynnelsen av august. Så den har stått i kjøleskapet hele tida. Vi spiste kun en gang i starten da vi fikk og brukte ren skje. Etter det har vi ikke rørt den. Skulle bruke den i dag og da ser jeg noe hvitt på den. Hvorfor ble den muggent? Hvor lenge holder hjemmlaget syltetøy i kjøleskaøet? Den beholderen den er i er laget av glass men lokket er i plast...hvis det har noe å si... Anonymkode: e050d...bc6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Googlet det: Hjemmelaget kokt og uåpnet syltetøy kan holde seg i flere år, men åpnet kokt syltetøy holder seg i 1–3 måneder i kjøleskap. Rørt syltetøy (ukokt) har kort holdbarhet og bør oppbevares i kjøleskapet i 2–3 dager, mens fryst syltetøy holder seg i årevis. Anonymkode: 8c7c1...563
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #3 Skrevet 21 minutter siden Hjemmelaget syltetøy oppbevarer jeg mac 3-4 dager i kjøleskapet…. Du kan vel ikke for alvor tro at det skal holde seg i ukevis?? Kjøpe-syltetøy er så fullt av gift at det står i årevis, men hjemmelaget holder max 1 uke. Det der er ikke mugg, det er gjær. Anonymkode: 1b5dd...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #4 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjemmelaget syltetøy oppbevarer jeg mac 3-4 dager i kjøleskapet…. Du kan vel ikke for alvor tro at det skal holde seg i ukevis?? Kjøpe-syltetøy er så fullt av gift at det står i årevis, men hjemmelaget holder max 1 uke. Det der er ikke mugg, det er gjær. Anonymkode: 1b5dd...ef0 Gift faktisk..... Du er dum du. Anonymkode: d7eb6...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå