Gå til innhold

Hva forbinder du med full busk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke kan barbere? Hvorfor skulle man ikke kunne det? Må innrømme at det er et problem jeg aldri har tatt stilling til før.

Anonymkode: 6d504...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke kan barbere? Hvorfor skulle man ikke kunne det? Må innrømme at det er et problem jeg aldri har tatt stilling til før.

Fordi man blir plaget med sår hud, inngrodde hår som blir til betente cyster, nupper, og når det begynner å gro ut igjen fryktelig irriterende stubber som gir eksem. 

Og ja, alle mulige triks og tips er selvfølgelig prøvd. Men noen har bare ikke hud som tåler at man fjerner den naturlige barrieren som hår faktisk er. 

Anonymkode: 56718...b01

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
piggrokken skrev (7 timer siden):

Hva jeg forbinder med det? Gode minner fra midten og slutten av 90-tallet, da jeg var istarten av mitt sexliv😀

Jo nærmere nåtiden man kommer, blir det mindre og mindre busk. Synes det er synd. Liker det velfrisert kontra glattbarbert.

Jeg er så enig.  Velfrisert kan godt bety at  det gror ganske fritt på venusberget   men barbert utenfor den naturlige trekanten 💕

Anonymkode: 0699e...aa8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Slaskete kjerringer som har gitt opp😮‍💨

Anonymkode: 03401...b7d

Slike som meg 😎  Og helt ærlig nyter jeg livet som slaskekjærring. Økonomien har aldri noensinne vært bedre og er gjeldsfri,  venner og familie har både tid og lyst til å møtes , så da lever jeg helt greit som slaskekjærring. Som om ikke det var nok gjør det mest slaskekjærringete du kan tenke deg, jepp jeg isbader!! Jeg tar slaskekjærring som en hedersbetegnelse, men at jeg har gitt opp livet? Heck no! Det er nå det begynner 🥳

Endret av Laraa
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Laraa skrev (8 minutter siden):

Slike som meg 😎  Og helt ærlig nyter jeg livet som slaskekjærring. Økonomien har aldri noensinne vært bedre og er gjeldsfri,  venner og familie har både tid og lyst til å møtes , så da lever jeg helt greit som slaskekjærring. Som om ikke det var nok gjør det mest slaskekjærringete du kan tenke deg, jepp jeg isbader!! Jeg tar slaskekjærring som en hedersbetegnelse, men at jeg har gitt opp livet? Heck no! Det er nå det begynner 🥳

Fantastisk! Fortsett sånn! Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg kan ikke det. Får kviser, sår, økt utflod, intens kløe, soppinfeksjon osv. Har prøvd alle råd. Mitt underliv har det best med hår. Da har jeg null plager. Så valget er enkelt

Anonymkode: b9b35...59c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 8.14):

Om du leser eller hører at noen foretrekker full busk, hva ser du for deg da? Hår som voksser mot magen og nedover leggene, eller frisert utenom bikinilinjen?  Og er det en farge du pleier å se for deg?

Jeg selv tenker frisert/ barbert utenfor bikinilinjen, og ser for meg sorte hår der nede.  Selv om det ofte kan være annet enn helt sort 

Jeg tenker helt ufrisert og at det ikke er fjernet noe. Hvor mye som da er igjen vil variere fra person til person. 

Det jeg ser for meg at en mann tenker når han sier han liker full busk er at det er frisert.alt utenfor bikinilinjen er fjernet, samt det som eventuelt er der bak. 

Anonymkode: 40cb5...113

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker helt ufrisert og at det ikke er fjernet noe. Hvor mye som da er igjen vil variere fra person til person. 

Det jeg ser for meg at en mann tenker når han sier han liker full busk er at det er frisert.alt utenfor bikinilinjen er fjernet, samt det som eventuelt er der bak. 

Anonymkode: 40cb5...113

Mulig noen menn tenker som du beskriver der. Selv tenker jeg at ikke noe er fjernet, ingen stussing osv. Og med litt kraftig hårvekst er det da hårete et stykke utafor bikinilinja, på lårene, og hos noen litt oppover magen. 

Utrolig flott, vilt og vakkert når det er sånn forresten !

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 10.44):

Vel, selv har jeg full busk og har sex nesten daglig. Ikke har jeg gitt opp heller. Men nekter å barbere meg for å tilfredsstille andre enn meg selv. 

Heldigvis har jeg en partner som er mann nok til å takle litt naturlig hårvekst. 

Anonymkode: 07e0b...87a

Du har en heldig mann, som får nyte deg med full busk ! 👌

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fordi man blir plaget med sår hud, inngrodde hår som blir til betente cyster, nupper, og når det begynner å gro ut igjen fryktelig irriterende stubber som gir eksem. 

Og ja, alle mulige triks og tips er selvfølgelig prøvd. Men noen har bare ikke hud som tåler at man fjerner den naturlige barrieren som hår faktisk er. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kan ikke det. Får kviser, sår, økt utflod, intens kløe, soppinfeksjon osv. Har prøvd alle råd. Mitt underliv har det best med hår. Da har jeg null plager. Så valget er enkelt

Anonymkode: b9b35...59c

Takk for informasjonen. Kanskje dette er vanligere enn jeg trudde. Jeg gir meg.

Skrevet

Anonymkode: eb752...f84

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 18.9.2025 den 13.18):

Full busk klår bare litt mere på nesen bare😁
Barbert gir hærlig hudkontakt og enklere å kysse og slikke..
Stubber stikker.. men fremdeles tennende å kjenne i facesit..

Jeg spør om jeg kan børste fullbusk-musa hennes.. da blir det silkemykt og mye mere behagelig, da blir det godt å gi musa en skikkelig godklem etterpå🥰

Dette. 
De aller fleste har alltid med seg en bærbar frisørsalong. På den måten kan man frisere og børste musen littegranne

Anonymkode: 36c24...8d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 21.50):

Hvis du har prøvd alle mulige triks, men fremdeles har slike problem du skriver. Har jeg et tips som garantert fjerner dine problem. Det som forårsaker dine problem er feil bruk og allerede infisert utstyr fra tidligere barbering.. Rekkefølgen er: 

1. Vask og massere området du skal barbere i litt varmt vann.. da blir hårene mykere og dermed lettere å kutte. (2-3min)
  2. Tørk litt og massere inn barberskum/gel.. for hensikten er å drepe gamle bakterier, og beskytter mot nye bakterier. 
    La dette virke. (2-3 min).
  3. Skift ut gammelt barberblad.. det er mest sannsynlig full av bakterier, eller blitt sløvt.
  4. Barbere bestandig i hårets retning.. et langt drag.. og skyll vekk hår som har samlet seg mellom bladene. Jeg bruker varmtvann fra springet, det går helt fint. Selv om det finnes bakterier i vartmvannstanken, så er ikke de så aggresive. 
  5. Etter barberingen har du to muligheter: Tørk av evt. overflødig skum.. eller skyll med vann, men da må du påføre en bakteridrepende krem. 
  6. Nå er det viktig å legge barberhøvvelen i en kopp pysisept eller klorhexidrin. Så er den bakteriefri til neste gang. 

Med en sløv barberhøvvel, blir håret kuttet på skrå. Det gjør håret spissere og lettere å trenge gjennom den myke huden.. 
Ikke bare det.. et sløvt barberhøvvel røsker også løs hårsekkene, slik at bakterier kommer under huden.. 
Det er i grunn så mange årsaker til at barbering blir et hudproblem, men det finnes bare en måte å barbere seg riktig på.

Nå er jeg jo mann som har lært meg dette etter mange år.. men jeg har fått passion for faget "Underlivs frisør"🥰🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette. 
De aller fleste har alltid med seg en bærbar frisørsalong. På den måten kan man frisere og børste musen littegranne

Anonymkode: 36c24...8d3

Nå nei du.. her får kvinnene en følelse av spa.. og de kommer tilbake for å sjekke resultatet, og for å vise takknemlighet.
Kvinner generelt liker ikke å bli pillet på nesa.. men å bli pillet og dultes litt på musa har motsatt effekt😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2025 den 8.14):

Om du leser eller hører at noen foretrekker full busk, hva ser du for deg da? Hår som voksser mot magen og nedover leggene, eller frisert utenom bikinilinjen?  Og er det en farge du pleier å se for deg?

Jeg selv tenker frisert/ barbert utenfor bikinilinjen, og ser for meg sorte hår der nede.  Selv om det ofte kan være annet enn helt sort 

Når jeg hører ordet full busk så tenker jeg umiddelbart på noe som har fått vokse HELT fritt og lenge uten frisering..

straks en er borte å pynter på det så kan en kalle det noe annet.

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (23 timer siden):

Hvis du har prøvd alle mulige triks, men fremdeles har slike problem du skriver. Har jeg et tips som garantert fjerner dine problem. Det som forårsaker dine problem er feil bruk og allerede infisert utstyr fra tidligere barbering.. Rekkefølgen er: 

1. Vask og massere området du skal barbere i litt varmt vann.. da blir hårene mykere og dermed lettere å kutte. (2-3min)
  2. Tørk litt og massere inn barberskum/gel.. for hensikten er å drepe gamle bakterier, og beskytter mot nye bakterier. 
    La dette virke. (2-3 min).
  3. Skift ut gammelt barberblad.. det er mest sannsynlig full av bakterier, eller blitt sløvt.
  4. Barbere bestandig i hårets retning.. et langt drag.. og skyll vekk hår som har samlet seg mellom bladene. Jeg bruker varmtvann fra springet, det går helt fint. Selv om det finnes bakterier i vartmvannstanken, så er ikke de så aggresive. 
  5. Etter barberingen har du to muligheter: Tørk av evt. overflødig skum.. eller skyll med vann, men da må du påføre en bakteridrepende krem. 
  6. Nå er det viktig å legge barberhøvvelen i en kopp pysisept eller klorhexidrin. Så er den bakteriefri til neste gang. 

Med en sløv barberhøvvel, blir håret kuttet på skrå. Det gjør håret spissere og lettere å trenge gjennom den myke huden.. 
Ikke bare det.. et sløvt barberhøvvel røsker også løs hårsekkene, slik at bakterier kommer under huden.. 
Det er i grunn så mange årsaker til at barbering blir et hudproblem, men det finnes bare en måte å barbere seg riktig på.

Nå er jeg jo mann som har lært meg dette etter mange år.. men jeg har fått passion for faget "Underlivs frisør"🥰🤭

Tusen takk for så lang og belærende oppskrift for barbering av mitt underliv ❤️

Men når jeg sier at jeg har forsøkt alt, også vært til hudlege... Da har jeg faktisk forsøkt alt. Og igjen er svaret det samme; noen har bare ikke hud som tåler at man fjerner den naturlige barrieren. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg ville bare poengtere.. at riktig barbering er viktig, for å unngå inngrodde hår og bakterier.. Hud og hår tykkelsen har mye å si for resultatet av barberingen.. Sensitiv tynn hud, og tykke hår som krøller seg er en dårlig kombinasjon..
Så har du ekstra sensitiv hud, er ikke barbering å anbefale.

Jeg vil heller anbefale å børste oftere.. Den stikkingen du kjenner er jo hår som prøver å borre seg gjennom huden din. Børstingen endrer retning på hårene, så ikke håret får fortsette å borre på samme sted.. Etter en stund vil hårene bli like fløyelsemyke som ei flanells pute, og all strikkingen er borte.. Altså.. godt for både kvinne og mann🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Hår som ikke trimmes/friseres, f.eks. over hele venusberget, hår som kryper oppover mot navlen, utover bikinilinjen, fremsiden innsiden baksiden av lår, hele rumpa samt hele veien  mellom bena. Det toppes vel gjerne av hårete armhuler, ben og bart

not my cup of tea 

Anonymkode: 3a3f7...496

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hår som ikke trimmes/friseres, f.eks. over hele venusberget, hår som kryper oppover mot navlen, utover bikinilinjen, fremsiden innsiden baksiden av lår, hele rumpa samt hele veien  mellom bena. Det toppes vel gjerne av hårete armhuler, ben og bart

not my cup of tea 

Hår i teen er bare slitsomt 😂

Anonymkode: eb752...f84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

not my cup of tea 

Trenger ikke trimmet det som er  rrinnafor trekanten,  synes jeg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...