AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei. Jeg har en ungdom som skal reise alene i høstferien til USA. Hun har norsk pass og reiser sammen med familievenner med portugisisk pass. Vi har en fullmakt. Med kopi av våre pass, alle reiseopplysninger, alle opplysninger om barnet og foreldrene hun reiser med. Samt kopi av alle pass. Engelsk utgave av fødselsattest. Og reiseforsikring. Pluss ESTA selvsagt. Alle papirer er stemplet i Tingretten med notarius publicus’. noen som har reist med andres barn til ISA og fått problemer? Hun er 15 år. Anonymkode: 18d1a...d99
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Mine barn har reist alene til USA. Det gikk greit. Anonymkode: d91a6...7c3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Vi var i usa i sommer. Hadde med en venninne av min datter på 14 år Fikk kun spørsmål om hvem hun var i forhold til oss pga annet etternavn. Det gikk helt fint. De ønsket ikke å se dokumentasjon. Anonymkode: 54fea...d6e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Dette høres skit-skummelt ut med tanke på alle historiene fra amerikansk passkontroll det siste halvåret. Jeg ville ikke reist selv en gang, og iallefall ikke utsatt et enslig barn for denne risikoen. En kanadisk dame døde i immigrasjonsmyndighetenes varetekt. Anonymkode: 3a159...8dc
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Går helt fint så lenge hun er hvit, om hun ser arabisk ut hadde jeg ikke turt sende henne alene. Anonymkode: 192f9...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå