AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #21 Skrevet 27. oktober 2025 Han fikk diaré litt etter posten min her, og fikk da Specific våtfor etter anbefaling fra veterinær. Nå er det nesten bare det han vil ha plutselig, men han har jo ikke diaré lenger. Har prøvd å få tilbake til purina one vet plan som han slukte før (da veterinær sa den var bra å gå på generelt), men han har mista smaken på denne og. Problemet er nå at det virker som det er veldig vondt for han å gå på do. Han klager/prater leeeenge før han går på do, graver (og klager) veldig lenge før han får gått og det som kommer er små harde kuler. Jeg blir litt rådvill, da dette er den enkleste måten å få i han vann på da han ikke er flink til å drikke fra de 4 vannskålene og fontene som står rundt omkring. Søstera vil kun ha tørrfôr, er flink til å drikke og har «perfekt» avføring. Ikke han. Prøvd råfôr nå og - heller ikke interessant. ts Anonymkode: 12f54...ccd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #22 Skrevet 27. oktober 2025 Mine var ikke interessert i Mush eller Vom, men Smaak av Musti med kylling er noe som hyles etter daglig. Anonymkode: e400b...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #23 Skrevet 27. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mine var ikke interessert i Mush eller Vom, men Smaak av Musti med kylling er noe som hyles etter daglig. Anonymkode: e400b...8c4 Men er det mulig å ta litt vann sammen med en sånn «kjøttbolle»? Virker som han min er mest glad i filet i saus, men siden jeg gir mest for å gi han vann så har jeg hatt litt vann i den sausen 🫣 Anonymkode: 12f54...ccd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #24 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg har en katt som spiser alt og en katt som er kresen. Hun kresne har jeg funnet ut at spiser alt jeg gir henne hvis jeg blander det med litt blod. Jeg kjøpte blodpulver som jeg pisker ut i bittelitt vann. Dette får jo også opp vanninntaket, så det kan kanskje være noe for din kresne katt som sliter med å få i seg nok vann. Jeg blander det med svinekjøttdeig eller kyllingkjøttdeig. Anonymkode: 5ff62...533 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #25 Skrevet 27. oktober 2025 Wild Freedom Anonymkode: 91e2e...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #26 Skrevet 27. oktober 2025 Mei88 skrev (På 25.10.2025 den 14.28): Hvorfor skal katter få våtfor? Holder det ikke med knotter? Katter kan også få diabetes av kun tørrfôr. Anonymkode: 37f1a...cc7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2025 #27 Skrevet 28. oktober 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men er det mulig å ta litt vann sammen med en sånn «kjøttbolle»? Virker som han min er mest glad i filet i saus, men siden jeg gir mest for å gi han vann så har jeg hatt litt vann i den sausen 🫣 Anonymkode: 12f54...ccd Det kan du sikkert gjøre, men mine puser som normalt sett bare drakk sausen av våtforet, spiser bollene uten at jeg må tilsette noe. En pus spiste fra første stund, den andre var skeptisk i hele 2mnd før den prøvde. Nå er det såpass kamp om bollene at de må fores hver for seg. Bollene moses, og skåla sleikes helt ren. Anonymkode: e400b...8c4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå