Gå til innhold

Lei av å finne ny elsker/ff

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste årene har jeg hatt noen slike og hver gang blir relasjonen litt mindre spennende og tennende for mannen etter ca ett år. For meg blir sexen bare bedre og bedre når jeg blir godt kjent med ff. Hvorfor er damer og menn så ulike slik? Sexen har bare blitt mer og mer spennende og deilig synes jeg, men plutselig tar mennene mindre kontakt og så må jeg ut på jakt igjen…

Anonymkode: c1f2e...9cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er ferskt kjøtt...

Spenning, nytt, annerledes osv...

Anonymkode: 663d3...eae

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

For mange menn er det selve erobringen som er det viktigste. Det er derfor de snakker om å "runde" Tinder osv. Lett tilgang til regelmessig sex er selvsagt også viktig, men med knulleapper som Tinder og det kyniske markedet vi har nå, er det blitt så latterlig lett å bare bytte ut dama med noe annet at, hvorfor ikke, liksom?

De har ikke dårlig samvittighet for det heller, fordi de har inntrykk at kvinner i dag stort sett er ute etter det samme som dem selv, at damer i dag har vanskelig for å virkelig knytte seg til noen, og at hun også bare kan sveipe seg fram til en ny en så fort hun føler for det. Og at det på et eller annet vis uansett er blitt helt ok å oppføre seg som en drittsekk dersom noe skulle bli "oppfattet" sånn. Så da er det begrenset hvor lenge de gidder å holde på med samme dame, enten det er et ff-opplegg eller et "seriøst" forhold.

Det er blitt for lett. Det har rett og slett gått inflasjon i mus. Da blir det bruk og kast. Jeg er ikke helt sikker på om dette er det vi egentlig ønsket oss, men vi har vel til syvende og sist oss selv å takke. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det blir kjedelig i lengden. Mye mer spennende med nye jenter.

Anonymkode: 85eb8...dc9

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.9.2025 den 14.12):

De siste årene har jeg hatt noen slike og hver gang blir relasjonen litt mindre spennende og tennende for mannen etter ca ett år. For meg blir sexen bare bedre og bedre når jeg blir godt kjent med ff. Hvorfor er damer og menn så ulike slik? Sexen har bare blitt mer og mer spennende og deilig synes jeg, men plutselig tar mennene mindre kontakt og så må jeg ut på jakt igjen…

Jeg har merket meg det samme deg.. Men jeg tror ikke at sexen ikke er god eller variabel nok.. men at enkelte vil prøve andre, for spenning og for sin egen attraktivitet og bekreftelse. Men livet er jo slik.. ingen kan bremse eller holdes igjen, pga noens valg.. Da er man eiersyk.

Kan et f.eks. en god gammel sofa brukes som et eks? :

"Sofan min elsker jeg.. den er god men gammel, men ingen bruksmerker og like deilig.. men jeg vil ha meg en ny, for jeg vil fornye stua mi litt"  ..etter en stund angrer hun på kjøpet, for den nye var ikke like god. Hun ble lei seg, for at hun kvittet seg med den gode gamle sofan"
Hun drar til gjenbrukstorget, og finner den der og blir glad igjen. Rett foran nesa hennes.. var det en dame som kom henne i forkjøpet, og lastet sofan opp på en tilhenger.. Det sies: Sofaen ble kjempeglad i den nye dama.. Og sofan tenker: Nå skal jeg vikerlig gå "all in", for at dama skal få det deilig
😅

Poenget er: Man vet hva man har, men ikke hva man får.. Å bli hentet av en ex på gjenbrustorget, er ikke noen god følelse.. Da ser man fremover, til de som ser verdien i deg som kvinne❣️

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som mennene… og er kvinne. Og mennene jeg møter får aldri mindre lyst.

Anonymkode: 958cd...98b

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil heller kunne markere meg i flest mylig nå og aldri mer ha sex etter fylte 40 enn å ha et vanlig sexliv hele livet. Mye av nytelsen kommer av muligheten til markering 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir kjedelig i lengden. Mye mer spennende med nye jenter.

Anonymkode: 85eb8...dc9

Når nyhetens interesse legger seg, så må man faktisk jobbe for det. Det synes jeg er spennende.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke møtes for ofte...minst 2 uker mellom hver gang har jeg funnet er passe for å holde boosten oppe :) 

Anonymkode: 4bf72...f40

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når nyhetens interesse legger seg, så må man faktisk jobbe for det. Det synes jeg er spennende.

Det er jeg enig i, men føler absolutt at jeg og vi har jobbet for det. Hatt sex alle tenkelige steder, alle tenkelige stillinger og utforsket det aller meste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke møtes for ofte...minst 2 uker mellom hver gang har jeg funnet er passe for å holde boosten oppe :) 

Anonymkode: 4bf72...f40

Enig! To til fire uker mellom hvert treff👌

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Jeg har merket meg det samme deg.. Men jeg tror ikke at sexen ikke er god eller variabel nok.. men at enkelte vil prøve andre, for spenning og for sin egen attraktivitet og bekreftelse. Men livet er jo slik.. ingen kan bremse eller holdes igjen, pga noens valg.. Da er man eiersyk.

"Sofan min elsker jeg.. den er god men gammel, men ingen bruksmerker og like deilig.. men jeg vil ha meg en ny, for jeg vil fornye stua mi litt"  ..etter en stund angrer hun på kjøpet, for den nye var ikke like god. Hun ble lei seg, for at hun kvittet seg med den gode gamle sofan"
Hun drar til gjenbrukstorget, og finner den der og blir glad igjen. Rett foran nesa hennes.. var det en dame som kom henne i forkjøpet, og lastet sofan opp på en tilhenger.. Det sies: Sofaen ble kjempeglad i den nye dama.. Og sofan tenker: Nå skal jeg vikerlig gå "all in", for at dama skal få det deilig
😅

Poenget er: Man vet hva man har, men ikke hva man får.. Å bli hentet av en ex på gjenbrustorget, er ikke noen god følelse.. Da ser man fremover, til de som ser verdien i deg som kvinne❣️

❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

😅

Skal ikke kvitte meg med sofaen selv om det går hull i den. Jeg kan lappe 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Får dere følelser for de dere har sex med? 

Anonymkode: f6c63...339

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skal ikke kvitte meg med sofaen selv om det går hull i den. Jeg kan lappe 😅

Da er holdningen din er gullegod.. bruk og kast passer ikke alle😉

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Får dere følelser for de dere har sex med? 

Anonymkode: f6c63...339

Ja, det er «problemet» mitt. Samtidig tenker jeg det er et godt tegn når man har ligget sammen i lange perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...