AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #1 Skrevet i går, 07:07 Jeg er en 54 år gammel dame som en periode nå har brukt skinseuticals produktet for tørr hud. Har i tillegg kuttet ut foundation siste 3 måneder, som jeg har brukt daglig siden ungdomen. Huden min er blitt kjempebra. En del smårynker er redusert. Skinceuticals produkter er kjempedyre. Jeg har lest om dr. Ankerstjerne produkter som får mye skryt, men er litt redd for å ødelegge resultatet jeg har oppnådd. Noen som har erfaring med DA som vil dele erfaringer? Anonymkode: 0fde2...39f
AnonymBruker Skrevet i går, 07:23 #2 Skrevet i går, 07:23 Jeg har dårlig erfaring! Fikk skikkelige kviseutbrudd, og jeg har normal hud. Prøvde flere produkter over en periode, men synes huden ble dårligere. Anonymkode: 9e916...3e1 1
Blingblingtahei Skrevet i går, 16:39 #3 Skrevet i går, 16:39 Hadde greie resultater av prøveproduktene, kjøpte serumet i vanlig str men den fikk jeg kviser av med en gang.. føltes nesten som at produktet har forandret fra prøveutgaven til vanlig. Men bestill et sett med prøver vel, da får du produkter som holder ca en uke hvis du er sparsom
Capazitet Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Ankerstjerne er ikkje akkurat billeg det heller. Kva med ein dermatologisk serie frå apoteket?
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Capazitet skrev (55 minutter siden): Ankerstjerne er ikkje akkurat billeg det heller. Kva med ein dermatologisk serie frå apoteket? Jeg har råd til å betale for virksomme preparater. Men går ikke for apotek serier. Vil ha preparater med dokumentert virkning. Anonymkode: 0fde2...39f
jukkapalme Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Har prøvd en nattkrem derfra, var helt ok, men ingenting spesielt. Anbefaler medik8 og Paulas choice. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Har ikke prøvd Dr. Ankerstierne, men blir generelt skeptisk til et merke som bruker “Dr” i navnet. Det er et markedsføringstriks. I tillegg kjører de en svært agressiv og målrettet markedsføring av produktene, f eks på FB. Personen på reklamebildene (Dr. Ankerstierne?) er en tydelig gjennom-botoxifisert dame som skal lure deg til å tro at du får slik glatt og rynkefri hud av å bruke disse kremene. Lukter humbug. Anonymkode: ef37e...a14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå