AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:17 #1 Skrevet onsdag kl. 05:17 Kjører til jobb og må riste på hodet av det jeg møter. Folk lærer aldri å bruke lys på bil riktig, og den gangen politi i distriktet bare ble avskaffet, ble det med en gang mye verre også. Mange med gamle biler har ødelagte pærer. Koster hundrelappen på Biltema å fikse! Og enda mange, mange flere kjører med tåkelys samtidig som nærlyset er på. Det er egentlig et forelegg på 3500 kr, dét. Hvorfor er det dumt? * "Fordelen" mange mener er å se hjort tidligere og at det virker lysere. Lykke til med å gjøre noe som helst med et lys som rekker 40-50m i 80 km/t. Regn på det selv! Fullstendig bortkasta. * Vår steinalderhjerne fokuserer der det er lysest - rett foran bilen. I riksveifart skal du derimot ha blikket langt fremme. Du blender deg selv og blir en mindre trygg sjåfør ved å fokusere for nærme bilen. * Ikke minst, så blir alle biler som kommer imot blendet av for mye lys. Det er derfor du får bot for dette. Slå av tåkelys i vanlig mørke! Skift ut de jalla pærene dine! Anonymkode: 4a763...be6 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:21 #2 Skrevet onsdag kl. 05:21 Takk for beskjeden. Jeg kan ikke gjøre noe med bilen for å ta hensyn siden jeg ikke har bil for øyeblikket, men jeg kan bidra ved å droppe refleksen slik at den ikke blender deg ☺️ Anonymkode: e1718...d17
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:30 #3 Skrevet onsdag kl. 07:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for beskjeden. Jeg kan ikke gjøre noe med bilen for å ta hensyn siden jeg ikke har bil for øyeblikket, men jeg kan bidra ved å droppe refleksen slik at den ikke blender deg ☺️ Anonymkode: e1718...d17 Lette du etter det dummest mulige svaret og fant det? Gratulerer! Anonymkode: 4a763...be6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:49 #4 Skrevet onsdag kl. 15:49 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for beskjeden. Jeg kan ikke gjøre noe med bilen for å ta hensyn siden jeg ikke har bil for øyeblikket, men jeg kan bidra ved å droppe refleksen slik at den ikke blender deg ☺️ Anonymkode: e1718...d17 Håper du har registrert deg som organdonor. Anonymkode: dae9a...26c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå