Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Sitter her og skal skrive et personlig brev jeg skal sende med søknaden min (spesiell vurdering). Noen som vet hva jeg bør ha med? Har attester fra leger osv, men sliter med å "selge meg selv". Noen råd?
Gjest rutty Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Tja, det kommer jo på hva som er grunnen til at du søker med spesiell vurdering?
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Skriv om sykdommen din, og skriv om hvordan du mener kunnskapsnivået ditt er i forhold til studiet. Kanskje skrive litt om motivasjonen din og. La det være et positiv ladet brev.
Colargol Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har gjort det samme selv i dag! Jeg skrev ikke noe mer enn det som er fakta, men det ble jo med egne ord da selvfølgelig og ikke i "jobbsøknad" stil! Sa litt om hva jeg har lyst til å ferdigutdanne meg som også!
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Noen som vet hvor langt man bør skirve? Jeg har bikket over på side to, er redd for å kjede de...
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Uansett hvor langt du skriver kan saksbehandler korte det ned for å få det med i de papirene som de som bestemmer om du får komme inn eller ikke lese. De behandler ganske mange slike brev på et sånt behandlingsmøte, det er iallefall min erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå