Gå til innhold

Rikstv

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man har rikstv,kan man da se på feks Tv2 play,Discovery+ osv gjennom den appen? Slik at man ikke trenger å betale for alle disse utenom?

Anonymkode: e1577...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.9.2025 den 21.16):

Hvis man har rikstv,kan man da se på feks Tv2 play,Discovery+ osv gjennom den appen? Slik at man ikke trenger å betale for alle disse utenom?

Jeg kan hjelpe deg om du ønsker det-men da må må du gi litt fler opplysninger😊

Hvilket tv har du?/har du et smart tv?--om du har et smartTV klarer du å installere apper?

Bruker du KUN riks-tv dekoderen til å se med?

Hva ønsker du å se på?

Tv2 play,Discovery+ osv.....er forskjellige apper...

Er det et mål å betale minst mulig?

Har du en brukbar rask internettforbindelse?

Er du såpass teknisk skolert at du evt.får til å installerere nye ting1-TANDBERG.jpg?w=907&ssl=1?

Endret av Den glade vandrer
Skrevet
Den glade vandrer skrev (11 timer siden):

Jeg kan hjelpe deg om du ønsker det-men da må må du gi litt fler opplysninger😊

Hvilket tv har du?/har du et smart tv?--om du har et smartTV klarer du å installere apper?

Bruker du KUN riks-tv dekoderen til å se med?

Hva ønsker du å se på?

Tv2 play,Discovery+ osv.....er forskjellige apper...

Er det et mål å betale minst mulig?

Har du en brukbar rask internettforbindelse?

Er du såpass teknisk skolert at du evt.får til å installerere nye ting1-TANDBERG.jpg?w=907&ssl=1?

Takk for svar! Ikke smart tv,men bruker riks tv appen gjennom chrome cast. Bruker ikke dekoderen.

Ønsker å se Tv2 play,Discovery +. Har disse nå som egne abonnement i tillegg til Disney + og Netflix. Blir dyrt,i tillegg til Rikstv. 

Grei internettforbindelse.

Passe teknisk.. 

Skrevet (endret)

Slik jeg forstår bruker du telefonen til å se på tv med,og akkurat forskjellige telefoner er jeg dessverre nokså blank på😒

Mitt forslag er at du investerer et par hundrelapper på en slik: https://tinyurl.com/43892u4f  (ell.lign.)

Da sitter du med en gang med et"smart-tv "og en vanlig fjernkontroll for å bruke på tv'en!...det gjør livet foran tv'en mye enklere.

Da kan du lett installere mange forskjellige apper,både de vanlige som tv2play-NRK-Max-viaplay-britbox-etc,-og gratisapper som plex,stremio(min favoritt!),emby,Pluto,og"andre"....strømmeapper.........

f196a923901b6c25052e7bbbef8ac3fc.jpg

Endret av Den glade vandrer
Skrevet

Takk for tips,skal sjekke ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...