AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #1 Skrevet 15. september 2025 Jeg har en i omgangskretsen min fra miljøet jeg trener i, som er gift. Vi omgås flere ganger i uka. Han har merket at jeg blir litt mo i knærne av han, og egoet hans har nok fått seg en boost av å se effekten han har på meg. Han gir meg hele tiden «litt» for å holde meg varm, samtidig som han aldri har gjort eller sagt noe som han kan bli tatt for. Mer blikk, smil etc. men jeg har fått nok av smulene hans nå. Jeg ser det endelig klart, tok meg bare et års tid. Men nå vil jeg høre om flere breadcrumbing-historier. Har du en? Anonymkode: 2fc12...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #2 Skrevet 15. september 2025 Ah, breadcrumbing. Nok et uttrykk. Anonymkode: abcf7...33c 6 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #3 Skrevet 16. september 2025 Jeg lurer på om jeg er i et nå, men vi får se🙈 Så dumt at det skjedde med deg! Kjenner en, (uten å si fra hvor) som har gitt meg lange blikk, flørt og kjenner det er elektrisk energi mellom oss. Vi har utvekslet litt meldinger, men så stopper det på en måte litt opp. Det er ikke lenge siden dette startet, men jeg har en anelse om hvor dette bærer. Jeg tror ikke jeg klarer å bare ha sex, selv om jeg har veldig lyst. Fordi jeg vet at jeg da ender opp såret, får lett følelser hvis jeg liker noen seksuelt. Men hvis det drar ut, så kommer jeg bare til å gå videre. Selv om det er litt vondt allerede, for likte han så godt! Men sånn er livet:( Men vi må bare minne oss selv på at vi fortjener noen som ikke gjør oss usikre! Anonymkode: 0dd35...a99
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #4 Skrevet 16. september 2025 Hvorfor skal alt ha et navn 😅 Jeg tipper han bare synes det er gøy å flørte. Han hadde sikkert ingen intensjon om noe, og tenkte sikkert ikke over hvordan dette var for deg. Han tok oppmerksomheten og var fornøyd. Med andre ord har han nok ikke gjort dette med vilje, du har bare likt han litt for godt og tolker det derfor som dette begrepet. Det skjer noen ganger ❤️❤️ Anonymkode: 91b13...1af 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #5 Skrevet 16. september 2025 Breadcrumbing må da ha litt mer innhold enn noen flørtende blikk i ny og ne. Både HI og innlegget over høres ut som uskyldig flørt eller litt mer enn uskyldig flørt, som mottageren legger mye mer i enn de burde. Min forståelse er at breadcrumbing innebærer at man dater men bare en sjelden gang og i mellomtiden gir han minst mulig av seg selv, men nok til å holde deg interessert i å møte ham igjen når det passer ham. Anonymkode: 4445c...657 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #6 Skrevet 16. september 2025 Det er vel lov å flørte litt, uten at det betyr at man skylder noen noe? Jeg gjør det hele tiden, bare for litt spenning i hverdagen. Anonymkode: faaa5...12b 1
Eric_B Skrevet 16. september 2025 #7 Skrevet 16. september 2025 Sånn har jeg alltid gjort. Det betyr ingenting ut over at det gjør hverdagen mer innholdsrik og positiv.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #8 Skrevet 16. september 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ah, breadcrumbing. Nok et uttrykk. Anonymkode: abcf7...33c Ganske bra uttrykk faktisk, selv om det blir misbrukt i denne konteksten hvor ts prøver å stjele mannen til en annen dame. Anonymkode: 9953a...c4c 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #9 Skrevet 16. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal alt ha et navn 😅 ❤️❤️ Anonymkode: 91b13...1af Fordi det finurlige med språk er at man kan bruke ord og forstå hverandre uten for mye misforståelser. De med kognitiv kapasitet til mer enn et ordforråd på 100 ord slipper å omtale alt som en "greie" Anonymkode: 4445c...657 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #10 Skrevet 16. september 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har en i omgangskretsen min fra miljøet jeg trener i, som er gift. Vi omgås flere ganger i uka. Han har merket at jeg blir litt mo i knærne av han, og egoet hans har nok fått seg en boost av å se effekten han har på meg. Han gir meg hele tiden «litt» for å holde meg varm, samtidig som han aldri har gjort eller sagt noe som han kan bli tatt for. Mer blikk, smil etc. men jeg har fått nok av smulene hans nå. Jeg ser det endelig klart, tok meg bare et års tid. Men nå vil jeg høre om flere breadcrumbing-historier. Har du en? Anonymkode: 2fc12...b9d Menn elsker å breadcrumbe meg for å se om de kan få meg på gli 😂 Jeg blir veldig kreativ og reflektert så det er gøy. Lærer veldig mye. De gjør meg bare smartere. Anonymkode: 2f828...25a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #11 Skrevet 16. september 2025 Jeg deita en mann som mente det "holdt å møtes èn gang i måneden" 😂 Ble ikke flere treff, for å si det slik😅 Anonymkode: 4d88c...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #12 Skrevet 16. september 2025 Kall det smuling da, i det minste. Anonymkode: 4efb1...4f1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #13 Skrevet 16. september 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kall det smuling da, i det minste. Anonymkode: 4efb1...4f1 Det ville jo vært litt rart og umulig for andre å forstå hva du mener med, siden "smuling"/ "å smule" har en godt innarbeidet betydning som ikke er brukt i sammenheng med stevnemøter eller relasjoner (eller sier du "dating"?) . "Breadcrumbing" betyr ikke å smule. Det betyr å legge igjen et spor av smuler for andre å følge. Opprinnelig mye brukt i gamle eventyr. Fenomenet med datere som taktisk bruker minimalt med oppmerksomhet som en måte å holde interessen akkurat nok i live til at de får det som de vil, har blitt en konkret taktikk som beskrives som "breadcrumbing" har oppstått som forgrening blant andre dating-fenomenter som "situationships", "shrekking" mm. som også er nytt på den måten at det har blitt konkret definert. Siden hele den moderne dating-kulturen er adoptert direkte fra USA, så er det naturlig av man bruker amerikanske termer også, så skjønner de som følger med i timen hva du snakker om. Ser vi bort i fra alt dette og holder begge beina i Norge, er den nærmeste norske oversettelsen "å gi falske forhåpninger" eller "sultefôre". Dette er konkret, rett på huet til spikeren og folk skjønner hva du snakker om. Anonymkode: 4445c...657 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 #14 Skrevet 16. september 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har en i omgangskretsen min fra miljøet jeg trener i, som er gift. Vi omgås flere ganger i uka. Han har merket at jeg blir litt mo i knærne av han, og egoet hans har nok fått seg en boost av å se effekten han har på meg. Han gir meg hele tiden «litt» for å holde meg varm, samtidig som han aldri har gjort eller sagt noe som han kan bli tatt for. Mer blikk, smil etc. men jeg har fått nok av smulene hans nå. Jeg ser det endelig klart, tok meg bare et års tid. Men nå vil jeg høre om flere breadcrumbing-historier. Har du en? Anonymkode: 2fc12...b9d Jeg bruker breadcrumbs på nettsiden min for å gjøre det lettere å navigere. Andre breadcrumbs går i støvsugeren. Anonymkode: 96d2e...778 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå