Gå til innhold

Lar du mannen din titte på andre kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er grunnen til det?

Anonymkode: eba33...5c3

så nå tror du jeg er problemet? Grunnen er så enkelt at hennes opplevelser i livet går ut over meg. Men det går helt fint for meg. Vil ikke ha noen andre.

Anonymkode: 669f6...358

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

så nå tror du jeg er problemet? Grunnen er så enkelt at hennes opplevelser i livet går ut over meg. Men det går helt fint for meg. Vil ikke ha noen andre.

Anonymkode: 669f6...358

Det har ikke jeg skrevet. Føler du det selv?

Heldig dame.

Anonymkode: eba33...5c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar ham pule andre damer, så da må han neste se på dem først 😅

Anonymkode: 5d059...b17

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at han ser. Man kan ikke styre et annet menneske.

Men noen ganger tenker jeg at det hadde vært fint å vært sammen med en mann som bare vil ha meg❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Peach3 skrev (14 timer siden):

Jeg ser at han ser. Man kan ikke styre et annet menneske.

Men noen ganger tenker jeg at det hadde vært fint å vært sammen med en mann som bare vil ha meg❤️

Det er jo et utopi. Selv den mest attraktive dama i verden er det jo en mann som er lei av å knulle. 

Anonymkode: 79743...a56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser jo jeg og🤭😅 

Mulig han er høflig og ikke sier noe, men ofte får jeg øye på de først. Og jeg kommenterer gjerne flotte damer, være seg rumper, store pupper eller bare pene, både irl eller på tv/film. Så må han se og👀

Anonymkode: b13ad...c64

Skrevet

Ja! selvfølgelig.

Verden er full av vakre kvinner, skulle jeg blitt sjalu av at han tittet på andre hadde jeg hatt et stort problem.

Skrevet
Trolltunge skrev (På 15.9.2025 den 18.02):

Min mann har ikke valgt å være med akkurat meg fordi jeg er den flotteste kvinne i verden, så at det finnes flotte kvinner truer ikke vår relasjon. Den er dyp og personlig, med sterke følelser. Så jeg anser det ikke som en trussel at han kikker på pene kvinner nei. 

Samme her.

Vi er sammen fordi vi elsker hverandre og passer så bra sammen på så mange måter. Jeg ble ikke sammen med henne bare pga utseende og jeg tviler at hun ble sammen med meg pga min staslige sixpack. Vi er sammen pga alt, utseende, meninger, holdninger, følelser, interesser, bla bla.

Jeg føler meg ikke truet om hun ser på en annen mann (eller en kvinne), for jeg vet at det mer enn bare et kjekt smil, fine pupper, flott kropp, sexy gange som er grunnen til at vi er sammen. Andre kjekke pene mennesker er ikke en trussel for meg eller forholdet.

(I tillegg, om det bare hadde vært en kjekk fyr / fin dame på gata som skulle til for at vi gikk fra hverandre, så var ikke forholdet mye å samle på uansett. Da hadde det egentlig vært bra at hun sprang til kjekkasen / kjenninnen nå framfor senere. Så kan heller jeg leter videre etter en jeg kan være 100% trygg på vil være der i morgen også. Jeg ønsker og foventer at hun er sammen med meg fordi hun genuint vil og ikke fordi hun må eller at jeg holder henne tilbake på noen måte. Er jeg ikke god nok, så er jeg ikke det.)

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er jo et utopi. Selv den mest attraktive dama i verden er det jo en mann som er lei av å knulle. 

Anonymkode: 79743...a56

Da har du ikke møtt den rette. ;) 

Anonymkode: f046c...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dama ser på menn og sikler på kjekke kjendiser så hvorfor skulle ikke jeg kunne se på damer. se men ikke røre er vel innafor det.

mye pent å se på der ute.  

Anonymkode: 5498e...8ed

Skrevet

Det bryr jeg meg ikke om, men så har jeg ikke tenkt over om han gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet

Både kona og jeg ser på andre pene mennsker, kommenterer dem, og snakker om dem.

Anonymkode: 3b902...e33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han glor upassende eller åpenlyst, blir det ikke sex den dagen.

Det er min stille straff til han😈

Anonymkode: 479d6...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...