AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #1 Skrevet 14. september 2025 Dater en og vi har snakka sammen i 3 måneder nå. Første treff var fredag og da gav han meg blomster, og igår spiste vi middag og hadde sex. Han har sagt til 2 venner av seg at han skulle møte meg, men han er opptatt av sex på melding samtidig som han sender bilder av barnet sitt og tuller om andre ting. Hvilket tegn er dette? Er det red flag? Anonymkode: 6f83d...7bc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #2 Skrevet 14. september 2025 Det var feil å ligge med han i går. Nå hører du ingenting fra han igjen eller etter stund, når han er kåt. Anonymkode: f792e...b3c 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #3 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var feil å ligge med han i går. Nå hører du ingenting fra han igjen eller etter stund, når han er kåt. Anonymkode: f792e...b3c Han skriver hver dag. -ts Anonymkode: 6f83d...7bc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #4 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var feil å ligge med han i går. Nå hører du ingenting fra han igjen eller etter stund, når han er kåt. Anonymkode: f792e...b3c Jeg lå med min samboer et kvarter etter at jeg traff han, så dette er det ingen fasit på. Anonymkode: a0d62...d06 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #5 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lå med min samboer et kvarter etter at jeg traff han, så dette er det ingen fasit på. Anonymkode: a0d62...d06 Ett kvarter etter at du treff han? I all verden. Hvordan er det mulig. Det er virkelig simpelt. 🤮 Anonymkode: 14127...816
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #6 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ett kvarter etter at du treff han? I all verden. Hvordan er det mulig. Det er virkelig simpelt. 🤮 Anonymkode: 14127...816 Så stygt sagt! Hvorfor det? Hvorfor er jeg simpel? Folk er forskjellige. Vi har vært sammen i 7år, så det går fint. Poenget med at jeg sa det var at det finnes ingen fasit. Ikke alle menn som stikker eller kun gir lyd når de vil ha sex, bare fordi man ligger sammen etter kort tid. Anonymkode: a0d62...d06 1 2
Mardina Skrevet 14. september 2025 #7 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ett kvarter etter at du treff han? I all verden. Hvordan er det mulig. Det er virkelig simpelt. 🤮 Anonymkode: 14127...816 Simpelt? Det er ingen fasitsvar på hva som er riktig og ikke. Voksne mennesker klarer å ta avgjørelser, skjønner du 😊 Selv så hadde jeg sex med kjæresten på date nr 2. 5 mnd senere ble vi sammen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #8 Skrevet 14. september 2025 Mardina skrev (3 minutter siden): Simpelt? Det er ingen fasitsvar på hva som er riktig og ikke. Voksne mennesker klarer å ta avgjørelser, skjønner du 😊 Selv så hadde jeg sex med kjæresten på date nr 2. 5 mnd senere ble vi sammen ❤️ Så fint med flere som kan nyansere 😃❤️ Anonymkode: a0d62...d06 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #9 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ett kvarter etter at du treff han? I all verden. Hvordan er det mulig. Det er virkelig simpelt. 🤮 Anonymkode: 14127...816 Det er vel du som oppfører deg simpelt nå? Anonymkode: 33a0d...666
GrønnNellik68 Skrevet 15. september 2025 #10 Skrevet 15. september 2025 hei hei ts... vet ikke om det er rødt flagg. Men at han holder kontakten etter sex vil jeg si er positivt. Hadde det bare vært sex hadde det kanskje blitt stille til han ble kåt igjen, slik jeg har erfart det da. Men fokuser på hva han sier og om han gjør som han sier han skal gjøre. Der kan du se om noen er til å tro på eller ikke. Der de fleste faller ut hos meg. De sier masse fint på nett og så er virkeligheten noe helt annet.. Det henger ikke sammen da for å si det sånn. Det er rødt flagg. Men lykke til håper det ordner seg.
Engel Skrevet 15. september 2025 #11 Skrevet 15. september 2025 Mye fokus på sex er ikke nødvendigvis et problem. Men om du er ute etter et seriøst og varig forhold så er det viktig at han viser interesse for deg som person også. At dine meninger, verdier og interesser er noe han er interessert i. Og som GrønnNellik68 nevner, at han handler i tråd med det han sier. 1
Fjellmannover190 Skrevet 15. september 2025 #12 Skrevet 15. september 2025 (endret) For min del, så har jeg hatt sex med dater fra 1 til 3. date, og det har aldri vært målet å bare få kvinner til sengs, og jeg har alltid masse dialog! (6mnd inn i forhold nå etter sex på første date😉) Sex er et viktig lim i forhold, både i starten med mye sex, og etterhvert som kjærlighet og nærhet. Så lenge han fortsetter dialogen og inkluderer deg i livet, så er det nok et godt tegn. Så får dere heller prate litt om sex og sexting, viktig at dere finner en felles forståelse. Endret 15. september 2025 av Fjellmannover190
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå