AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #1 Skrevet 14. september 2025 Hvordan gå frem for å finne en ekstra dame som vil joine fuckfriends? Anonymkode: 1f66e...e9b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #2 Skrevet 14. september 2025 🎣 Ikke her inne ihvertfall! Du vet da godt hvor man finner slikt når du allerede har klart å finne deg en FF. Anonymkode: 4d0e8...f59 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #3 Skrevet 14. september 2025 Mannen må ha et veldig attraktivt utseende. Hverken mer eller mindre Anonymkode: dec8d...3d1 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #4 Skrevet 14. september 2025 De kalles enhjørninger for en grunn. Anonymkode: b526e...aff
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #5 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De kalles enhjørninger for en grunn. Anonymkode: b526e...aff Anonymkode: 1d94a...156 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #6 Skrevet 14. september 2025 Du må finne ei småkinky dame som er skikkelig tiltrekt av mannen. Da kan det gå Anonymkode: 9ca65...37b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #7 Skrevet 14. september 2025 Jeg lurer på det samme. Jeg er en kvinne i et åpent forhold. Både kvinne for oss og «utlån» til et annet par er aktuelt. Jeg bryr meg ikke så mye om utseendet til mannen så lenge han er oppegående og en god elsker. Men hun må være attraktiv. Anonymkode: 1417d...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #8 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg lurer på det samme. Jeg er en kvinne i et åpent forhold. Både kvinne for oss og «utlån» til et annet par er aktuelt. Jeg bryr meg ikke så mye om utseendet til mannen så lenge han er oppegående og en god elsker. Men hun må være attraktiv. Anonymkode: 1417d...bc9 Du må du spørre deg om hvorfor skulle en attraktive kvinne ha sex med deg og mannen din Anonymkode: 4fbef...79f
Snok1 Skrevet 15. september 2025 #9 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må du spørre deg om hvorfor skulle en attraktive kvinne ha sex med deg og mannen din Anonymkode: 4fbef...79f Du har et forslag til svar? Jeg er oppriktig nysgjerrig her.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #10 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du må du spørre deg om hvorfor skulle en attraktive kvinne ha sex med deg og mannen din Anonymkode: 4fbef...79f Fordi jeg har et attraktivt utseende. Har ingen problemer med å få oppmerksomhet både kvinner og menn på byen og nettsteder for treff. Men som sagt så har jeg høy standard i forhold til utseende på evt kvinnelig partner. Ønsker ikke å tråkke noen på tærne, så jeg trår særdeles varsomt. Ønsker heller ikke å fornærme noen da jeg var skjønt at lesbiske kvinner ikke ønsker å være leketøy/prøvekanin for biseksuelle kvinner. Anonymkode: 1417d...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #11 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi jeg har et attraktivt utseende. Har ingen problemer med å få oppmerksomhet både kvinner og menn på byen og nettsteder for treff. Men som sagt så har jeg høy standard i forhold til utseende på evt kvinnelig partner. Ønsker ikke å tråkke noen på tærne, så jeg trår særdeles varsomt. Ønsker heller ikke å fornærme noen da jeg var skjønt at lesbiske kvinner ikke ønsker å være leketøy/prøvekanin for biseksuelle kvinner. Anonymkode: 1417d...bc9 Hva er grunnen til at du og denne mannen er i et "forhold" når dere uansett oppfører dere som om dere er single? Bare for å ha en å dele boutgifter med, som et slags tomanns kollektiv hvor man også er FF? Anonymkode: ff427...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #12 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er grunnen til at du og denne mannen er i et "forhold" når dere uansett oppfører dere som om dere er single? Bare for å ha en å dele boutgifter med, som et slags tomanns kollektiv hvor man også er FF? Anonymkode: ff427...5b6 Vi har våre regler for hva som er lov og ikke mellom oss. Vi er fornøyde begge to, så du trenger ikke å bekymre deg for oss ☺️ Anonymkode: 1417d...bc9 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #13 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har våre regler for hva som er lov og ikke mellom oss. Vi er fornøyde begge to, så du trenger ikke å bekymre deg for oss ☺️ Anonymkode: 1417d...bc9 Jeg bekymrer meg overhodet ikke, syns bare det er pussig å tro at man er i et kjærlighetsforhold samtidig som begge oppfører seg som om de er single. Da er man jo godt og godt FFs som ikke praktiserer eksklusivitet. Anonymkode: ff427...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #14 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bekymrer meg overhodet ikke, syns bare det er pussig å tro at man er i et kjærlighetsforhold samtidig som begge oppfører seg som om de er single. Da er man jo godt og godt FFs som ikke praktiserer eksklusivitet. Anonymkode: ff427...5b6 Man kan helt fint være ekslusive partnere og fremdeles ha fysiske treff med andre innen gitte rammer. Det er uproblematisk for oss. Andre par har helt andre grenser og regler og det går fint for oss. Men det er ikke dette tråden handler om. Du får opprette en egen tråd dersom du ønsker å diskutere dette. Anonymkode: 1417d...bc9 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #15 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Man kan helt fint være ekslusive partnere og fremdeles ha fysiske treff med andre innen gitte rammer. Det er uproblematisk for oss. Andre par har helt andre grenser og regler og det går fint for oss. Men det er ikke dette tråden handler om. Du får opprette en egen tråd dersom du ønsker å diskutere dette. Anonymkode: 1417d...bc9 Nei. Å være eksklusive betyr å være monogame, og det er dere ikke. Anonymkode: 4d0e8...f59
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #16 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Å være eksklusive betyr å være monogame, og det er dere ikke. Anonymkode: 4d0e8...f59 Definisjon på monogami: Monogami er det at en person bare kan være gift, eller leve i formelt partnerskap, med én annen person av gangen. Det motsatte av monogami er polygami, flergifte. Vi er monogame Anonymkode: 1417d...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #17 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Definisjon på monogami: Monogami er det at en person bare kan være gift, eller leve i formelt partnerskap, med én annen person av gangen. Det motsatte av monogami er polygami, flergifte. Vi er monogame Anonymkode: 1417d...bc9 "I et parforhold betyr det å være eksklusiv at man er monogame, altså at man kun har romantiske og seksuelle forhold til én person, og ikke til andre" Anonymkode: 4d0e8...f59
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #18 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Definisjon på monogami: Monogami er det at en person bare kan være gift, eller leve i formelt partnerskap, med én annen person av gangen. Det motsatte av monogami er polygami, flergifte. Vi er monogame Anonymkode: 1417d...bc9 Du får google polyamorøse og polyamori. Anonymkode: 4d0e8...f59
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #19 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): "I et parforhold betyr det å være eksklusiv at man er monogame, altså at man kun har romantiske og seksuelle forhold til én person, og ikke til andre" Anonymkode: 4d0e8...f59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får google polyamorøse og polyamori. Anonymkode: 4d0e8...f59 Vi har verken romantiske eller seksuelle forhold med andre. Vi begrenser kontakt med andre til treff. Ingen av oss har elskere og dersom en av oss skulle ønske det måtte vi ha diskutert hva slags kommunikasjon og kontakt som er ok for den andre. Men ingen av oss ser etter det. Anonymkode: 1417d...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 #20 Skrevet 15. september 2025 AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 18.25): Mannen må ha et veldig attraktivt utseende. Hverken mer eller mindre Anonymkode: dec8d...3d1 Dette. Mannen må være svært attraktiv og sjarmerende, og flink til å sjekke opp og prate med kvinner, for at dette skal være aktuelt for kvinner. Dette er jo i hovedsak kun å oppleve en slags seksuell fantasi, og da må mannen fylle den fantasien, og dessuten være en kvinnen liker og får god stemning med. Kvinner har ikke trekant med par der de ikke tenner på mannen. Anonymkode: e01a7...eba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå