AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #1 Skrevet 14. september 2025 Okei, så fant jeg en BH og en uåpnet dameparfyme på soverommet hans. En type alkohol kartong i kjøleskapet. (Han drikker ikke). Har også til tider funnet andre ting, etter at jeg har vært hjemme. Han påstår at han kjøpte parfymen for ei venninne som bor på en øy lenger nord. fordi hun ba om det. ( Hvorfor kjøper hun ikke den selv på nett?) BH en var rullet av og lagt oppå noe, sånn at den ikke var umiddelbart synlig, men likevel synlig. Så ut som den vsr revet av. For å være ærlig var jeg på vakt etter tegn, ettersom han plutselig ba meg om å dra hjem, sa han skulle rydde og det ble kjedelig for meg. Når jeg kom tilbake var det like rotete. Jeg er drit forbannet for å være ærlig, fordi jeg har brukt mye tid og penger på denne "dusten". Han begynte snakke om oss som en enhet "vi", sannsynligvis for å manipulere meg til å tenke st det eksisterer en "vi", jeg var den som tok regninger og hjalp til. BH en hadde han en lang historie til, var visst noen han ikke hadde noe lyst på og det var bare en overnatting ikke sex. Nå har jeg bare en bitter smak i munnen og kjenner på mye sinne. Hvorfor jeg ikke sluttet tidligere er et spørsmål jeg skulle ønske jeg hadde godt svar på. Jeg har vel for stor tro på godheten i mennesker. Hadde et forhold over et halvt år pluss. Klarer ikke å tro på noe han sier nå eller noe han har sagt tidligere heller. Han maste om at jeg skal komme tilbake, men ser på det til og med som mulighet at han har selv lagt dette her. At han har utnyttet meg nok nå og skulle dytte meg vekk nå, fordi han fant noe bedre. Anonymkode: a405f...176 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #2 Skrevet 14. september 2025 Er "han" bare en tilfeldig date? Ser ingen grunn til å gå videre med denne fyren. Anonymkode: 35602...35a 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #3 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg bare en bitter smak i munnen og kjenner på mye sinne. Hvorfor jeg ikke sluttet tidligere er et spørsmål jeg skulle ønske jeg hadde godt svar på. Jeg har vel for stor tro på godheten i mennesker. Du trodde vel at du kunne endre ham, eller være bedre så han valgte deg, du ville så gjerne ha noen og du hørte på det han sa fremfor å se på det han gjorde. Blokker, slett og pppsøk terapi for å forstå dette mønsteret. Anonymkode: e723c...d84 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #4 Skrevet 14. september 2025 Hold deg unna fyren. Anonymkode: e4a5b...7d1 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #5 Skrevet 14. september 2025 Kanskje han liker å gå i kvinneklær. Uansett, får du en vond følelse så lar du dere begge gå. Anonymkode: 32866...b65 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #6 Skrevet 14. september 2025 Selvfølgelig er den bhen revet av ei han hadde sex med. 100% garantert. Ikke vær naiv nå. Anonymkode: 937f0...09e 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #7 Skrevet 14. september 2025 Ser ut som han liker å marinere laksen sin forskjellige steder. Anonymkode: 5c4aa...82b 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #8 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig er den bhen revet av ei han hadde sex med. 100% garantert. Ikke vær naiv nå. Anonymkode: 937f0...09e Det er bare for vondt å tenke på. Fordi han har ikke klart å ha sex med meg. Og har fått meg til å tenke at jeg er uattraktiv. Likevel god nok til å være morsfigur og betaler. Så utrolig vondt. BH en var likevel altfor stor for meg, så tydeligvis er jeg ikke feit nok for å tenne ham. Anonymkode: a405f...176 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #9 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er bare for vondt å tenke på. Fordi han har ikke klart å ha sex med meg. Og har fått meg til å tenke at jeg er uattraktiv. Likevel god nok til å være morsfigur og betaler. Så utrolig vondt. BH en var likevel altfor stor for meg, så tydeligvis er jeg ikke feit nok for å tenne ham. Anonymkode: a405f...176 Vi har hatt sex.. men utrolig dårlig sex, nesten den kjedeligste sexen jeg har noen gang hatt og alltid til tider der jeg er for sliten. Når jeg har vist tegn til å ville ha sex, vil han ikke. Mitt seksuelle selvbilde er nærmest destruert. Når jeg tidligere elsket sex og lidenskap. Er jeg nå helt ødelagt. Så da ringer han andre å ha sex med, og bruker mer for tjenester, bil og lommebok. Visste ikke at slike pill råtne sjeler går rundt på denne jorda. Anonymkode: a405f...176
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #10 Skrevet 14. september 2025 Joda, finnes dessverre mange slike, så.det gjelder å luke dem ut etter røde flagg i starten. Du har jo beskrevet en hel haug av røde flagg ved denne fyren. Han burde ha blitt luket ut for lenge siden. Kom deg videre! Anonymkode: 937f0...09e 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #11 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Okei, så fant jeg en BH og en uåpnet dameparfyme på soverommet hans. En type alkohol kartong i kjøleskapet. (Han drikker ikke). Har også til tider funnet andre ting, etter at jeg har vært hjemme. Han påstår at han kjøpte parfymen for ei venninne som bor på en øy lenger nord. fordi hun ba om det. ( Hvorfor kjøper hun ikke den selv på nett?) BH en var rullet av og lagt oppå noe, sånn at den ikke var umiddelbart synlig, men likevel synlig. Så ut som den vsr revet av. For å være ærlig var jeg på vakt etter tegn, ettersom han plutselig ba meg om å dra hjem, sa han skulle rydde og det ble kjedelig for meg. Når jeg kom tilbake var det like rotete. Jeg er drit forbannet for å være ærlig, fordi jeg har brukt mye tid og penger på denne "dusten". Han begynte snakke om oss som en enhet "vi", sannsynligvis for å manipulere meg til å tenke st det eksisterer en "vi", jeg var den som tok regninger og hjalp til. BH en hadde han en lang historie til, var visst noen han ikke hadde noe lyst på og det var bare en overnatting ikke sex. Nå har jeg bare en bitter smak i munnen og kjenner på mye sinne. Hvorfor jeg ikke sluttet tidligere er et spørsmål jeg skulle ønske jeg hadde godt svar på. Jeg har vel for stor tro på godheten i mennesker. Hadde et forhold over et halvt år pluss. Klarer ikke å tro på noe han sier nå eller noe han har sagt tidligere heller. Han maste om at jeg skal komme tilbake, men ser på det til og med som mulighet at han har selv lagt dette her. At han har utnyttet meg nok nå og skulle dytte meg vekk nå, fordi han fant noe bedre. Anonymkode: a405f...176 Hadde blokkert han etter jeg hadde sagt HADET. Idiot Anonymkode: 9b959...8a1 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #12 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har hatt sex.. men utrolig dårlig sex, nesten den kjedeligste sexen jeg har noen gang hatt og alltid til tider der jeg er for sliten. Når jeg har vist tegn til å ville ha sex, vil han ikke. Mitt seksuelle selvbilde er nærmest destruert. Når jeg tidligere elsket sex og lidenskap. Er jeg nå helt ødelagt. Så da ringer han andre å ha sex med, og bruker mer for tjenester, bil og lommebok. Visste ikke at slike pill råtne sjeler går rundt på denne jorda. Anonymkode: a405f...176 Hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: f8031...191 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #13 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: f8031...191 Godt spørsmål. Han ga intrykk av å jobbe med seg selv og jeg liker folk som har driv til å endre sin og sin families hverdag. Jeg er en sånn person selv, som har klart å gjøre noe ut av meg til tross for at jeg ikke har hatt det lett. Det var en sak jeg ville stå ved og støtte. Han virka som han tok foreldrerollen seriøst. Pluss fysisk tiltrekning. Men det han ga inntrykk av først var løgn. Eller han har ikke klart å fokusere på de riktige ting ser jeg nå tydelig. Føler hele han er bare et stort løgn. Det har vært røde flagg nesten hver dag. Denne fyren klarer stakkars ikke å se at mye av det han gjør er galt og helt forferdelig. Sikkert vokst opp sånn. Anonymkode: a405f...176
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #14 Skrevet 14. september 2025 En BH er en BH. Svart på hvitt! Hvor lenge har dere datet? Hvorfor har du brukt penger på han? Har han ellers bevist at han står for alt han sier og viser jevnlig commitment? Har dere en sunn relasjon eller er det toxic (fra begges side?). Parfyme historien er litt spesiell. Hvis dere har datet seriøst og lenge, er det tidenes røeste flagg at han ikke har ryddet bort tidligere eventyr fra rommet. Her må du legge ting på vektskålen. Stjeler det bare energi er det ingen framtid i dette. Du vet nok svaret selv, men ta deg en runde meg deg selv først og tenk om en venninne hadde forklart dette til deg, hva ville du sagt? Min kjæreste hadde både øredobber i nattskuffen, en brukt babyolje og jenteting i hanskerommet på bilen de første månedene vi datet. Han hadde mange jenter i innboksen sin. Men det var ikke meningen jeg skulle se noe dette, jeg var bare litt årvåken. Han har vist seg stolbar på alle områder, og jeg er introdusert til flere av disse venninne. Han har alltid stått for alt han har sagt, prioritert meg og mine følelser fra dag 1. Selvsagt vil det være ting fra forrige liv. Men hadde det vært en BH på rommet hadde jeg lagt han på ‘vektskåla’ ja. Anonymkode: 5dbae...f04 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #15 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En BH er en BH. Svart på hvitt! Hvor lenge har dere datet? Hvorfor har du brukt penger på han? Har han ellers bevist at han står for alt han sier og viser jevnlig commitment? Har dere en sunn relasjon eller er det toxic (fra begges side?). Parfyme historien er litt spesiell. Hvis dere har datet seriøst og lenge, er det tidenes røeste flagg at han ikke har ryddet bort tidligere eventyr fra rommet. Her må du legge ting på vektskålen. Stjeler det bare energi er det ingen framtid i dette. Du vet nok svaret selv, men ta deg en runde meg deg selv først og tenk om en venninne hadde forklart dette til deg, hva ville du sagt? Min kjæreste hadde både øredobber i nattskuffen, en brukt babyolje og jenteting i hanskerommet på bilen de første månedene vi datet. Han hadde mange jenter i innboksen sin. Men det var ikke meningen jeg skulle se noe dette, jeg var bare litt årvåken. Han har vist seg stolbar på alle områder, og jeg er introdusert til flere av disse venninne. Han har alltid stått for alt han har sagt, prioritert meg og mine følelser fra dag 1. Selvsagt vil det være ting fra forrige liv. Men hadde det vært en BH på rommet hadde jeg lagt han på ‘vektskåla’ ja. Anonymkode: 5dbae...f04 Vi har datet siden februar. Jeg har brukt penger på ham dørst for å være litt snill, men så begynte han å mase og kreve. Det var ikke store dyre ting men sånn som røyk, dagligvarer...Han ville at jeg er hos ham 24/7.Da tenkte jeg vel stortsett at om jeg var hjemme, måtte jeg ha kjøpt mat og jeg var jo der brukte hans strøm og Internett. Men han ba meg om å vippse ham også litt her og der, flere tusen etterhvert. Dette har han lovet å betalt tilbake, men aldri har. Men han prøvde å sige meg inn, sånn at jeg bor hos ham hele tiden, og spurte etterhvert om jeg kan betale for alt. Parfymen dukket opp plutselig. Den var ikke der før utroskap dagen. Så den var nylig lagt til. Jeg har bodd hos ham såpass mye at jeg hadde visst om den var der fra før. Så nå har jeg vel betalt for hans liv så mye at han har råd til å kjøpe parfyme til andre damer. Fordi han ellers er blakk som en kirkerotte. Det var jo det, han har alltid mast at jeg skal ikke gå hjem, men være hos han 24/7, siden jeg var hans gående lommebok. Og så plutselig ber han meg om å dra hjem, slappe av et par dager. Denne fyren har også mange jenter på snap, som sender han masse hjerter, men han har alltid blitt sur og påstått de er den og den, ikke noe å bekymre seg om. Og vært åpen om telefonen, men jeg vet jo at man kan dempe enkelte brukere.. er jo ikke noe bevis det. Anonymkode: a405f...176
Kaneel Skrevet 14. september 2025 #16 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, så fant jeg en BH og en uåpnet dameparfyme på soverommet hans. En type alkohol kartong i kjøleskapet. (Han drikker ikke). Har også til tider funnet andre ting, etter at jeg har vært hjemme. Han påstår at han kjøpte parfymen for ei venninne som bor på en øy lenger nord. fordi hun ba om det. ( Hvorfor kjøper hun ikke den selv på nett?) BH en var rullet av og lagt oppå noe, sånn at den ikke var umiddelbart synlig, men likevel synlig. Så ut som den vsr revet av. For å være ærlig var jeg på vakt etter tegn, ettersom han plutselig ba meg om å dra hjem, sa han skulle rydde og det ble kjedelig for meg. Når jeg kom tilbake var det like rotete. Jeg er drit forbannet for å være ærlig, fordi jeg har brukt mye tid og penger på denne "dusten". Han begynte snakke om oss som en enhet "vi", sannsynligvis for å manipulere meg til å tenke st det eksisterer en "vi", jeg var den som tok regninger og hjalp til. BH en hadde han en lang historie til, var visst noen han ikke hadde noe lyst på og det var bare en overnatting ikke sex. Nå har jeg bare en bitter smak i munnen og kjenner på mye sinne. Hvorfor jeg ikke sluttet tidligere er et spørsmål jeg skulle ønske jeg hadde godt svar på. Jeg har vel for stor tro på godheten i mennesker. Hadde et forhold over et halvt år pluss. Klarer ikke å tro på noe han sier nå eller noe han har sagt tidligere heller. Han maste om at jeg skal komme tilbake, men ser på det til og med som mulighet at han har selv lagt dette her. At han har utnyttet meg nok nå og skulle dytte meg vekk nå, fordi han fant noe bedre. Anonymkode: a405f...176 Herregud! Du er vel ikke dum vel! Mannen holder åpenbart på med flere enn deg! 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #17 Skrevet 14. september 2025 Kaneel skrev (2 minutter siden): Herregud! Du er vel ikke dum vel! Mannen holder åpenbart på med flere enn deg! Vel jeg har vel skjønt det nå. Jeg begynte å tro vi var ordentlig par, når han begynte med "vi" og ville aldri jeg går hjem, introduserte meg til flere venner. Men I guess not. Han ville bare bæsje på meg. Anonymkode: a405f...176
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #18 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi har hatt sex.. men utrolig dårlig sex, nesten den kjedeligste sexen jeg har noen gang hatt og alltid til tider der jeg er for sliten. Når jeg har vist tegn til å ville ha sex, vil han ikke. Mitt seksuelle selvbilde er nærmest destruert. Når jeg tidligere elsket sex og lidenskap. Er jeg nå helt ødelagt. Så da ringer han andre å ha sex med, og bruker mer for tjenester, bil og lommebok. Visste ikke at slike pill råtne sjeler går rundt på denne jorda. Anonymkode: a405f...176 Hvorfor i alle verden bruker du tiden din og pengene dine på en slik fyr?? Er du helt på felgen kvinne?? Anonymkode: a2f27...63d 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #19 Skrevet 14. september 2025 Kaneel skrev (4 minutter siden): Herregud! Du er vel ikke dum vel! Mannen holder åpenbart på med flere enn deg! Det er veldig vondt at du highliter at jeg var dum. Jeg er en veldig snill person og det er så jævlig vondt dette her. Anonymkode: a405f...176 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #20 Skrevet 14. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle verden bruker du tiden din og pengene dine på en slik fyr?? Er du helt på felgen kvinne?? Anonymkode: a2f27...63d Jeg er vel for optimistisk 😭 Anonymkode: a405f...176 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå