AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #1 Skrevet 14. september 2025 Jeg datet en for noen år siden, og dette ble en ganske vanskelig greie. Vi datet vel i rundt et halvt år, var sammen hele tiden og hadde det veldig gøy sammen. Etter hver kom det frem at det var mange løgner (ikke i forhold til andre, men mer om fortid osv). Var ikke noen store/ille ting egentlig, så løgnene virket helt meningsløs både da og nå. Endte med at jeg ble ghostet når alle løgnene kom til overflaten. Det er imidlertid mye mer til historien, jeg var på et veldig veldig dårlig sted i livet og vår kommunikasjon ble ganske dysfunksjonell fra start, så det var ikke sånn at jeg i denne perioden var enkel å date. Nå er jeg på et veldig bra sted med meg selv, som gjør at jeg også kan se hvordan jeg ikke var det på den tiden. Siden dette har jeg vært i et forhold, andre parten har gjennom de siste årene prøvd å få kontakt, men dette har selvfølgelig ikke vært naturlig for meg da jeg har vært i forhold. Forholdet mitt tok slutt for noen mnd siden, og jeg tenkte i utgangspunktet at jeg ikke skulle date eller være med noen nå. Så en av de dagene jeg følte meg litt nedfor våknet jeg til en melding fra denne tidligere daten. Der og da føltes det bra, og jeg valgte å svare. Etter dette har det fortsatt, vi har vært litt sammen og snakket på telefon. Andre parten har lagt seg flat angående hva som skjedde, samtidig som jeg også har tatt ansvar for min del av den dysfunksjonelle kommunikasjonen. Jeg opplever dynamikken og dialogen mellom oss veldig annerledes nå. Jeg har sagt til meg selv at jeg skal fortsette å se hva som skjer, så lenge det får meg til å føle meg bra. Akkurat nå gjør det det, vi har det veldig gøy sammen (som vi alltid har hatt), ting er generelt fint. Jeg føler vi kan snakke om ting på en helt annen måte enn tidligere, da en av utfordringene tidligere var at vi ikke klarte å snakke om ting som var vanskelig mellom oss på en ordentlig måte. Det er sjelden jeg har opplevd å møte noen der det føles så utrolig naturlig å være sammen, det tar ingen energi fra meg, og andre parten sier det samme. At det er like avslappende som å være alene. En utfordring for min del blir jo også å fortelle dette til de rundt meg som vet hva som skjedde forrige gang, jeg har derfor valgt å vente med det til jeg eventuelt ser at det går i en retning, men akkurat nå har vi det bare fint uten stress og press. jeg er litt splittet, for en del av meg tenker at det vi har og kan ha sammen er veldig fint og spesielt. En annen del av meg er jo redd for at dette er et «spill for galleriet», og at jeg skal bli såret igjen (men dette har vi også snakket om). Er det noen som har noen solskinnshistorier der de har gått tilbake til en ex/situationship der det faktisk har gått bra? Anonymkode: dcd6a...924
AnonymBruker Skrevet 14. september 2025 #2 Skrevet 14. september 2025 Se Halve Malmö består av gutter som har dumpet meg. Se om du kjenner deg igjen i hovedpersonen. Dysfunksjonelle forhold blir ikke bra Anonymkode: c32aa...61b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå