AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei! Jeg er en veldig forsiktig og bevisst forbruker. Når det gjelder vaskemiddel pleier jeg å velge de litt dyrere variantene, fordi jeg opplever at de billigere ofte ødelegger klærne, etterlater vond lukt eller rett og slett ikke vasker like godt. Hvilken type vaskemiddel pleier dere å bruke – pulver, flytende eller kapsler/tabletter? Og hvilket merke foretrekker dere? Anonymkode: a1c4c...de5
Daisy-love Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden (endret) Jeg bruker Rema sine, og særlig den for ull og silke, som brukes mest. Er godt fornøyd med den, og klærne blir rene. Edit: jeg får ofte kupong på Rema sine vaskemidler, så får de da enda billigere. Endret 1 time siden av Daisy-love
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Bruker flytende Klar Anonymkode: 53f56...9d7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg arvet 10 esker med Miele ultraphase vaskemiddel når forelder døde, så jeg tror jeg har livet ut. Jeg har ikke kjøpt vaskemiddel de siste 5 årene, og har bare så vidt åpnet den første esken. Anonymkode: e7797...865
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg bruker Neutral eller Blenda uten parfyme. Anonymkode: 6f48d...f0e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Bruker Omo pulver, en for hvitt tøy og en for farget, og Milo til ull og silke. Godt fornøyd med dem. Anonymkode: a92e8...a7d
emilie123 Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Bruker omo hvit og blenda sensitiv (farget tøy) pulver og milo til ull og silke. Har vært fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Flytende effekt fra europris Anonymkode: 9fcdb...b2d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Det som er på tilbud. Akkurat nå har jeg Omo color og Omo hvitt. Har ikke merket forskjell på billige og dyre vaskepulver i de 27 årene jeg har vasket klær. Anonymkode: 31898...191 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden First Price. Jeg tror ikke på at billig vaskemiddel ødelegger klær. Anonymkode: 4fb4e...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå