Gå til innhold

Angrerett ved henting i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en pc som kunne hentes i butikk. Men da jeg kom til butikken ble jeg stående i 45 min uten å få hjelp. Det var flere som dro derifra.

Varen er betalt for gjennom vips. Kundeservice hos power svarer ikke. Det er bare en virtuell person som sier at jeg skal bli kontaktet av en ekspert siden varen er betalt for.

Har man ikke angrerett om man har betalt før man henter varen hos power?

Anonymkode: 2521d...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller egentlig ingen trille – i alle fall økonomisk – i ditt tilfelle: Power har 60 dagers åpent kjøp, og er greie å ha med å gjøre i så måte. MEN, det fordrer muligens av du formelt må hente ut, kvittere ut varen for så å få en retur på den. Så da er du vel like langt når det kommer til tidsforbruk…

Det som ofte er litt dumt hos Power er at du gjerne må gå til dataavdelingen for å hente ut forhåndsbestilte/-betalte bærbare PC'er og mobiltelefoner, for så å ta det med til kassa og få det kvittert ut. Helt unødvendig og tungvint all den tid de har hentehyller ved kassa for andre varer som er bestilt og betalt...

Anonymkode: c4e4a...f2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 9.39):

Det spiller egentlig ingen trille – i alle fall økonomisk – i ditt tilfelle: Power har 60 dagers åpent kjøp, og er greie å ha med å gjøre i så måte. MEN, det fordrer muligens av du formelt må hente ut, kvittere ut varen for så å få en retur på den. Så da er du vel like langt når det kommer til tidsforbruk…

Det som ofte er litt dumt hos Power er at du gjerne må gå til dataavdelingen for å hente ut forhåndsbestilte/-betalte bærbare PC'er og mobiltelefoner, for så å ta det med til kassa og få det kvittert ut. Helt unødvendig og tungvint all den tid de har hentehyller ved kassa for andre varer som er bestilt og betalt...

Fortsatt ikke fått svar fra kundeservice, ser at dem har telefon fra 10-13, men rakk ikke det idag. Helt latterlig at det skal ta så lang tid for svar.

Du har rett angående henting av vare. Tenker om man bestiller på nett, så vet man hva man skal ha, og dermed slippe kø i avdelingen. Om man uansett må trekke kølapp så mister man mye av poenget av å hente i butikk. 

Får vel kanskje dra ned igjen til butikken da. Står at den er reservert i 14 dager. Regner vel med om jeg ikke henter den innen da, så blir den kansellert og pengene overført tilbake på konto.

Anonymkode: 2521d...ec1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 9.39):

Jeg bestillte i dag noe klikk og hent på Elkjøp, og da blir pengene betalt tilbake om jeg ikke henter varen innen 72 timer. Kanskje sånn på andre steder også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...