AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hvor ofte må man jogge for å forbedre og holde på kondis? Anonymkode: 522de...420
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Er du helt utrent så vil jeg si at 1 gang i uka er "nok". Men etter ei stund så må du nok opp på 2 ganger i uka. Dette er da min erfaring, jeg har vært alt fra helt utrent til å være i brukbar form. Jeg jogger ca. en halvtime om gangen. Anonymkode: f8af2...206
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Spørs litt på utgangspunktet ditt. Har du elendig kondis vil en tur i uka med gå/jogg være nok til å se relativt store fremskritt, men jo bedre formen din blir desto oftere bør du trene for å forbedre. Vedlikehold klarer man stort sett på 2-3 dager i uka som et maks med mindre man er oppe på semi-profesjonelt nivå. Anonymkode: c8dda...5f3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Anbefaler Mia Health-appen for å forbedre kondis 😊 Har hatt stor nytte av den selv. Anonymkode: 6bc77...bd2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler Mia Health-appen for å forbedre kondis 😊 Har hatt stor nytte av den selv. Anonymkode: 6bc77...bd2 Skal ikke si noe stygt om Mia, eller andre apper, men er absolutt ikke nødvendig å betale for apper for å forbedre kondis. Med mindre man trener seg opp til noe helt spesielt så er det veldig lite hokus-pokus som skal til. Og det finnes også mange gratis ressurser hvis man vil trene mer strukturert. Anonymkode: c8dda...5f3 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skal ikke si noe stygt om Mia, eller andre apper, men er absolutt ikke nødvendig å betale for apper for å forbedre kondis. Med mindre man trener seg opp til noe helt spesielt så er det veldig lite hokus-pokus som skal til. Og det finnes også mange gratis ressurser hvis man vil trene mer strukturert. Anonymkode: c8dda...5f3 Det er sant at man ikke egentlig trenger noe ekstra for å forbedre kondisen. Mia-appen er forøvrig gratis om man ikke ønsker utvidet informasjon Men det forutsetter jo at man har ei treningsklokke eller lignende som måler pulsen. For meg som var skikkelig sofasliter pga. tre tette svangerskap gir det stor motivasjon å se hva man faktisk må gjøre for å nå en bedre kondisjonsalder, og der er appen god. Har utallige mislykkede forsøk på å begynde å trene bak meg, men det var den appen som hjalp meg. Anonymkode: 6bc77...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå