AnonymBruker Skrevet 13. september 2025 #1 Skrevet 13. september 2025 Hei! Jeg er i 30-årene og vurderer å melde meg på smingel arrangement men usikker på om jeg skal dra på fest som er litt større og varer lengre eller noe av det andre dersom tilbys som varer litt kortere (feks dart osv). Er det noen som har vært på et av arrangementene eller flere og kan komme med erfaringer? Mest sannsynlig drar jeg alene uten kjente så føles ganske skummelt men har lyst til å gi det et forsøk Anonymkode: 2ca9f...c46
-jk- Skrevet 13. september 2025 #2 Skrevet 13. september 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg er i 30-årene og vurderer å melde meg på smingel arrangement men usikker på om jeg skal dra på fest som er litt større og varer lengre eller noe av det andre dersom tilbys som varer litt kortere (feks dart osv). Er det noen som har vært på et av arrangementene eller flere og kan komme med erfaringer? Mest sannsynlig drar jeg alene uten kjente så føles ganske skummelt men har lyst til å gi det et forsøk Anonymkode: 2ca9f...c46 Det er alltid når man drar alene at man blir kjent med flest nye folk Så ikke noe å være redd for
sofie777 Skrevet 13. september 2025 #3 Skrevet 13. september 2025 Jeg har vært på et Single og Mingle arrangement. Det var en quiz i Tønsberg. S&M synes jeg er bedre fordi de har arrangementer rundt om i landet (flere steder etterhvert) og ikke bare i Oslo. Det er også mindre fokusert på "enten drikker vi, ellers går vi lange turer i skogen" som det meste på Smingel er (sånn stort sett). Drar gjerne på S&M igjen, men nå er det litt lite som foregår i den tiden jeg kan, så får sjekke det etterhvert.
Fighter83 Skrevet 13. september 2025 #4 Skrevet 13. september 2025 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Jeg er i 30-årene og vurderer å melde meg på smingel arrangement men usikker på om jeg skal dra på fest som er litt større og varer lengre eller noe av det andre dersom tilbys som varer litt kortere (feks dart osv). Er det noen som har vært på et av arrangementene eller flere og kan komme med erfaringer? Mest sannsynlig drar jeg alene uten kjente så føles ganske skummelt men har lyst til å gi det et forsøk Anonymkode: 2ca9f...c46 Jeg har vært på noen. Trivdes veldig godt på det. Gjør det gjerne igjen om ting ikke går med han jeg treffer nå for tiden. Jeg synes det var lettere å bli kjent med noen via dart/ quiz/ shuffleboard/ fest FØR det blir for høy musikk. Bestem deg for å dra hjem kl.22-23 og hold deg konsekvent til det. Etter 23 ish blir det for høy musikk og alkoholkonsumet er altfor høyt og har kanskje vært det i noen timer så kjekt å bare kunne dra før noen blir masete o.l. Markatur o.l er også veldig hyggelig men jeg vil heller på hengekøyetur, grille med bål og spille/leke litt på slike turer enn en lang gåtur på en smal sti. Markaveier er ok å gå på om man er mange men ikke smale stier. Pass på å spør etter mobilnr o.l for å komme i kontakt med kara/damene om du faktisk vil treffe dem igjen! Folk er altfor pysete ang dette så du må nesten ta litt grep der. Endret 13. september 2025 av Fighter83 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå