Gå til innhold

Liker ikke å motta oralsex

Jeg er…  

87 stemmer

1. 1. Jeg er…

• mann og liker ikke å motta oralsex
      9
    • mann og liker å motta oralsex
      24
    • kvinne og liker ikke å motta oralsex
      25
    • kvinne og liker å motta oralsex
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til en tendens blant de som elsker å motta oralsex, at de ikke tror på de som ikke gjør det.

Men har de rett?

Anonymkode: 99499...e8c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misliker ikke å mott oralsex. Det er ikke smertefullt eller ubehagelig. Men jeg liker det heller ikke. Det gir meg ingen ting. Etter noen sekunder mister jeg tenningen, begynner å tenke på andre ting osv.

Å motta oralsex krasjer med mitt tenningsmønster.

mann

Anonymkode: b3181...c91

• Liker 4
Skrevet

Min mann liker ikke nødvendigvis å bli sugd. Jeg tror noe at det handler om at den som suger, har makt over den andre sin kåthet. Da tror jeg at min mann liker å slikke meg, fordi han tenner på å være mann og være dominant over meg og min kåthet. Han sier selv at hans tenningsmønster er å se meg bli kåt. 

Det er ulikt tenningsmønster på oss alle. 

Anonymkode: 9fc79...b42

Skrevet

Aller først, takk for at dere svarer inni tråden. Jeg så med gru hvordan tråden føyk nedigjennom siden, og tenkte at kanskje jeg burde ha gjort noe annerledes.

Dere som svarer her…

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg misliker ikke å mott oralsex. Det er ikke smertefullt eller ubehagelig. Men jeg liker det heller ikke. Det gir meg ingen ting. Etter noen sekunder mister jeg tenningen, begynner å tenke på andre ting osv.

Å motta oralsex krasjer med mitt tenningsmønster.

mann

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Min mann liker ikke nødvendigvis å bli sugd. Jeg tror noe at det handler om at den som suger, har makt over den andre sin kåthet. Da tror jeg at min mann liker å slikke meg, fordi han tenner på å være mann og være dominant over meg og min kåthet. Han sier selv at hans tenningsmønster er å se meg bli kåt. 

Det er ulikt tenningsmønster på oss alle. 

Anonymkode: 9fc79...b42

Det er dette jeg skal frem til. Har hørt om mange menn som ikke liker oralsex, det krasjer med deres tenningsmønster.

Jeg burde muligens uttrykt det annerledes, men dette her er hva jeg mener med liker ikke. Behøver ikke bety at man hater det eller blir traumatisert av det, bare at man ikke egentlig liker det noe særlig. Det er vanskelig å finne et ord som beskriver alle eventualiteter, så jeg satser på at ‘liker ikke’ passer de fleste. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser nå at jeg burde hatt et tredje alternativ for menn og kvinner, som het ‘meh!’ eller noe slikt. 

• Liker 1
Skrevet

For meg som mann er det helt greit, men det kan ikke sammenlignes med sex. Så svaralternativene blir litt for enten-eller for min del. Det er jo godt, men ikke noe mer

Anonymkode: 9ccb9...075

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For meg som mann er det helt greit, men det kan ikke sammenlignes med sex. Så svaralternativene blir litt for enten-eller for min del. Det er jo godt, men ikke noe mer

Tror du må utdype hva du mener med ‘sex’, for mange er oralsex en del av sex.

Jeg innser at jeg har for få svaralternativer, men får ikke endret dette, og kommer ikke til å lage noen annen tråd.

Satser på at de som ikke blir sånn 🤩 av å motta oralsex, kan klikke på ‘liker ikke’. De som ikke vil det, fordi det ikke passer perfekt til deres mening, må nok bare finne seg i at andre tror ‘alle liker det’.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror du må utdype hva du mener med ‘sex’, for mange er oralsex en del av sex.

Penis i vagina.

Det er tross alt det som er sex fra naturens side. Utviklet gjennom millioner av år med evolusjon.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har lagt merke til en tendens blant de som elsker å motta oralsex, at de ikke tror på de som ikke gjør det.

Men har de rett?

De har ikke rett. Men de som tror alle enten er som dem selv eller lyver (mange slike på alle områder på kvinneguiden), vil jo heller ikke tro på det folk svarer i spørreundersøkelser. 

Anonymkode: 5a633...071

Skrevet

Hvor er skuldertrekket? Jeg kan ikke si jeg aktivt misliker oralsex, men synes det er kjedelig og overvurdert, og kunne gjerne gått resten av livet uten. Det er noe jeg gjør for partner, men det gir meg ingenting.

Anonymkode: 66714...daa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mann og elsker det. Ikke mer enn samleie, jeg hadde mye heller forsaket oralsex enn penetrering, men jeg hadde savnet det veldig hvis det helt forsvant ut av repertoaret. Så tror jeg fullt og helt på at en del andre menn ikke liker det, altså.

Det er litt vanskelig for meg å helt forstå, da. Jeg skjønner godt at ikke alle får den samme fysiske tilfredsstillelsen av det, men for meg er det også noe veldig «mentalt tennende» i at kona hengir seg helt til meg og så fullt og helt fokuserer på å gi meg nytelse. Det er noe med selve synet, hele situasjonen, som for meg er så veldig tennende.

Men for all del, det er jo noe jeg har fått for meg i eget hode, og det gjelder jo åpenbart ikke for alle. Det bare er det som gjør oralsex så spesielt tennende, og jeg vet at kona har det tilsvarende. Har uansett aldri mistenkt at de som sier de ikke er så glade i oralsex bare later som. 

Anonymkode: a4376...874

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Penis i vagina.

Det er tross alt det som er sex fra naturens side. Utviklet gjennom millioner av år med evolusjon.

Vi har «penis i vagina» kanskje 6 av 10 ganger vi har sex.

Sex er veldig mye mer en forplantning.

Skrevet

Hadde vært interessant å sett hvis spm hadde vært:

Liker hår eller ikke nedentil, for begge skjønn.

Her slipper i hvertfall nett trollene ikke til, for å påvirke resultatet i spørreundersøkelsen!

Anonymkode: a9fb3...099

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er litt vanskelig for meg å helt forstå, da. Jeg skjønner godt at ikke alle får den samme fysiske tilfredsstillelsen av det, men for meg er det også noe veldig «mentalt tennende» i at kona hengir seg helt til meg og så fullt og helt fokuserer på å gi meg nytelse.

Jeg svarte høyere opp i tråden at jeg ikke får noe ut av å bli sugd. Jeg mister tenningen da det krasjer med mitt tenningsmønster.

Det jeg mener da, er at min ene, store tenning når det kommer til sex, er partner sin nytelse. At partner «egoistisk» kun kan motta og nye det jeg gjør. Når rollene da blir snudd og hun skal «gi meg nytelse», så krasjer det altså fullstendig med det som tenner meg.

Så de som da ikke får noe ut av å motta oralsex, kan f.eks. ha tenningsmønster likt mitt og motsatt av ditt😊

Bare som et forsøk på å forklare mekanismene 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her slipper i hvertfall nett trollene ikke til, for å påvirke resultatet i spørreundersøkelsen!

Begynt tidlig på rødvinen i dag? Dette forstod jeg lite av :klo:

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er litt vanskelig for meg å helt forstå, da. Jeg skjønner godt at ikke alle får den samme fysiske tilfredsstillelsen av det, men for meg er det også noe veldig «mentalt tennende» i at kona hengir seg helt til meg og så fullt og helt fokuserer på å gi meg nytelse. Det er noe med selve synet, hele situasjonen, som for meg er så veldig tennende.

Ja, det er derfor jeg har laget tråden. Det virker for meg som svært mange her inne har store problemer med å se for seg at noen kan tenke på helt andre ting enn de selv. For meg er det vanskelig å se for meg at dette er vanskelig å se for seg. Det blir litt som å se solen gå ned bak en ås, og ikke klare å tro at solen finnes, siden man ikke ser den med egne øyne. Man tror typisk også at mennesker lyver når de svarer her…

Skrevet

Hehehhh…ja, men da kan du kanskje lage en egen tråd da vet du, for akkurat sånne ting er jeg mindre opptatt av.

Hilsen trådstarter

PS, om du skal lage en sånn tråd, foreslår jeg at du tar med begrepene apekatt og pedo allerede i starten, for de kommer til å komme opp, sann mine ord! ;) 

Skrevet

Jeg svarte høyere opp i tråden at jeg ikke får noe ut av å bli sugd. Jeg mister tenningen da det krasjer med mitt tenningsmønster.

Det jeg mener da, er at min ene, store tenning når det kommer til sex, er partner sin nytelse. At partner «egoistisk» kun kan motta og nye det jeg gjør. Når rollene da blir snudd og hun skal «gi meg nytelse», så krasjer det altså fullstendig med det som tenner meg.

Så de som da ikke får noe ut av å motta oralsex, kan f.eks. ha tenningsmønster likt mitt og motsatt av ditt😊

Bare som et forsøk på å forklare mekanismene 😊

Jepp! :) 

Hilsen trådstarter

Skrevet

Det var en annen tråd her inne om orgasme i søvne. Jeg reagerte på at svært mange kvinner hadde svart i pollen, og svært få menn hadde svart i pollen, enda menn var overrepresentert i tråden forøvrig og enda ryktet sier at menn er overrepresentert på seksualforumet. Etter å ha sett hvordan man svarer i denne tråden her, begynner jeg å tro det skyldes at kvinner lettere tar en sjanse og sier ja eller nei, mens menn holder igjen og vil ikke svare før svaralternativet passer 100%

Hva betyr dette?

Det betyr at kvinner kan ta over jorden ved å stille ja nei spørsmål konsekvent. Da setter de menn ut av spill, og kan kjøre på med alt de ønsker seg.

😇

Noe å tenke på?

Hilsen trådstarter, med et lurt smil ;) 

Skrevet

De har ikke rett. Men de som tror alle enten er som dem selv eller lyver (mange slike på alle områder på kvinneguiden), vil jo heller ikke tro på det folk svarer i spørreundersøkelser. 

Anonymkode: 5a633...071

Jeg må si jeg lurte selv, etter den tråden om orgasme i søvne, siden det konsekvent var flertall damer som svarte. Da tenkte jeg at det kanskje ikke er damer, men menn som utgir seg for damer. Hvorfor ellers, liksom?

Men etter å ha lest denne tråden her, og ser den samme tendensen i denne tråden her, så tenker jeg at det kan ha med ulikheter i viljen/evnen/følelsen av å være komfortabel med å svare ja eller nei.

Hadde noen spurt meg så hadde jeg trodd menn var de flinkeste på å ta slike avgjørelser også, men tråden(e) har fått meg til å tenke nytt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...