Gå til innhold

Kjøre over fortau

Gjest irritert gående uten peil på tra

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sitter faktisk med et håp om at dersom jeg noen gang får et liv på samvittigheten så er det oga en syklist

:roll: dagens tåpelige uttalelse det tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hadde det vært meg du hadde stoppa for å stirre på, skulle du nok fått høre noe lite koselig  :ler:  Da hadde du fått beskjed om å ta med deg ræva di og gå rundt  ;)

Ja, jeg rører ihvertfall på ræva - få se om du klarer å lette din fra setet og tør å komme ut hit og si det :sjarmor:

*tipper en anmeldelse fra din side etter å ha fått deg etpar på trynet ville ført veldig frem etter at du først stilte deg ulovlig til, og deretter gikk ut av bilen for å provosere*

Gjest Fruktfat
Skrevet
Ja, jeg rører ihvertfall på ræva - få se om du klarer å lette din fra setet og tør å komme ut hit og si det  :sjarmor:

man åpner vinduet, vet du. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sitter faktisk med et håp om at dersom jeg noen gang får et liv på samvittigheten så er det oga en syklist

Nesten så jeg håper det kommer til å skje - så kan du få oppdage at det ikke er så gøy å ha varige psykiske traumer etter å ha drept et uskyldig menneske.

Gjest gjest1
Skrevet
Nesten så jeg håper det kommer til å skje - så kan du få oppdage at det ikke er så gøy å ha varige psykiske traumer etter å ha drept et uskyldig menneske.

De er jo ikke uskyldige, er j odet jeg vil frem til! De er råkjørere

Skrevet (endret)
De er jo ikke uskyldige, er j odet jeg vil frem til! De er råkjørere

Men de har lov til å sykle på sykkelsti når det ikke er forgjengerfelt på veien som krysser.

Og det er klart de uansett fortjener å dø!

...........

Endret av storebror*
Gjest Kålungen
Skrevet (endret)
Ja, jeg rører ihvertfall på ræva - få se om du klarer å lette din fra setet og tør å komme ut hit og si det  :sjarmor:

*tipper en anmeldelse fra din side etter å ha fått deg etpar på trynet ville ført veldig frem etter at du først stilte deg ulovlig til, og deretter gikk ut av bilen for å provosere*

Hvis man må stå der for å ha sikt ut i veien, kan jeg ikke se at det er så ulovlig.

Verre å rase ut og kanskje kjøre på noen, enn at ett stakkars menneske må gå heeeelt rundt den store bilen min ;)

Og hvem provoserer først ved å stå utenfor og stirre meg i senk?

Endret av svampebob
Gjest gjest nå
Skrevet
Syklisten skal vel av når det er fotgjengerfelt. ellers har syklisten forkjørsrett:)

Du mener vel vikeplikt?

Gjest Gjest
Skrevet
Du mener vel vikeplikt?

syklisten har forkjørsrett når det ikke er fotgjengerfelt, men sykkelsti som fortsetter på andre siden der bileveien krysser.

Når en bil veie "deler" eller krysser en sykkelsti har syklisten forkjørsrett. dersom det er forgjengerfelt skal syklisten gå og ikke sykle over ...

Gjest Gjest
Skrevet
Men da går det an å rygge om man ser at folk kommer gående og man skjønner at man ikke rekker å komme seg ut i trafikken før folkene skal forbi. Jeg har sett flere bilførere gjøre det, så jeg vet det går an. Da prater jeg ikke om dem som står i isete bakker og er redd for å skli ned på andre biler, men de 99,5 andre prosentene av tilfellene, hvor biler stiller seg i veien uten grunn.

Hvis man må stå der for å ha sikt ut i veien, kan jeg ikke se at det er så ulovlig.

Verre å rase ut og kanskje kjøre på noen, enn at ett stakkars menneske må gå heeeelt rundt den store bilen min  ;)

Og hvem provoserer først ved å stå utenfor og stirre meg i senk?

Jeg snakker fremdeles om dustene som stiller seg i veien uten grunn - er du en annen slags dust, er det en annen diskusjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...