AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september har et par tynne swix gensere, men trenger et par til for å bytte på med når de er til vask Anonymkode: da54b...038
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Av gensere liker jeg best levity soft sweater 2.0. Anonymkode: ee705...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Jeg sverger til tynne gensere/t-skjorter i merino ull året rundt. Mye bedre på temperatur regulering enn 99% av syntetiske stoffer + de lukter ikke hoggorm etter bruk. Kan også vaskes sjeldnere enn teknisk tøy, trengs ofte bare tørking/lufting så er det klar til ny bruk. Det meste jeg har er fra Janus og Aclima, men finns andre bra produsenter også. Anonymkode: fecd9...c31 1 1
Taluno Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september Tynne eller litt varme? tettsittende eller løse? Med eller uten hals?
Summeer Skrevet 14. september #5 Skrevet 14. september Jeg har swix. Ellers løper jeg oftest i tynn merino trøye med halfzip, og når det er litt kjøligere har jeg en vest utenpå. Da er det lett å regulere temperaturen
AnonymBruker Skrevet 14. september #6 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg sverger til tynne gensere/t-skjorter i merino ull året rundt. Mye bedre på temperatur regulering enn 99% av syntetiske stoffer + de lukter ikke hoggorm etter bruk. Kan også vaskes sjeldnere enn teknisk tøy, trengs ofte bare tørking/lufting så er det klar til ny bruk. Det meste jeg har er fra Janus og Aclima, men finns andre bra produsenter også. Anonymkode: fecd9...c31 bare vanlig merino ull? ikke noe som er spesielt tilpasset løping liksom? Anonymkode: da54b...038
Anonym6789 Skrevet 16. september #7 Skrevet 16. september Nå på høsten løper jeg i langermet tskjorte, altså helt tynne treningsgensere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå