Gå til innhold

Hjelp, er dette et bra tilbud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TVen min synger på siste verset og jeg vet det så inderlig godt. Problemet er at jeg har ikke peiling på TV og jo mer folk "hjelper meg" jo mer forvirret blir jeg. Lat som jeg er teknisk amøbe (for det er jeg). 

Snublet over denne i den lokale kjøp og salg gruppen, tror nypris på denne var neste 13000 ut ifra det jeg tolke meg frem til på prisjakt.no

Hva tenker dere? Løp og kjøp, eller bare løp? På forhånd takk for hjelpen.

Anonymkode: 511e2...a68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med fare for å dytte borti nettopp disse teknisk amøbe-følelsene dine: Ser hverken noen lenke eller bilde i innlegget ditt. Du må nesten legge ut det i et svar her (som anonym får du jo ikke redigert innlegget) hvis det skal være mulig å komme med noen vurdering. 

Anonymkode: ce95e...222

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at uansett, så lenge TVen er iorden, så er det ikke noe skummelt å kjøpe brukt. Likevel kommer det an på pris og alder. 🙂

Anonymkode: 99176...b07

AnonymBruker
Skrevet

Det er det jeg sier jeg ikke er spesielt teknisk av meg. Ønsker at jeg tullet, men tror jeg har fått til bilde her nå.

Screenshot_20250912_115107_Facebook.jpg

Screenshot_20250912_120416_Chrome.jpg

Anonymkode: 511e2...a68

Skrevet

kampanje på den tven nå, komplett og elkjøp selge den for 9 990,

Så kan du avgjør om bruktprisene er verdt det kontra og få en flunkende ny tv :)

AnonymBruker
Skrevet

Sinnssyk pris for en TV, uavhengig av om den er ny eller brukt.

Anonymkode: 94774...091

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en TV du kommer til å bli godt fornøyd med – helt klart et trygt kjøp.

Så er det selvsagt folk som kan finne på å nerde i vei om hvilken TV som er "best", basert på ymse kriterier. Men sannheten er at for de aller fleste av oss så spiller disse faktorene ikke vesentlig rolle. Vi trenger er TV som fungerer og som er god/svært god. Sånn sett er Samsung-modellene et godt valg.

Det eneste jeg reagerer litt på er prisen. Med stadige kampanjer, DNB-tilbud på Power etc så skal det godt gjøres å kjøpe en TV til full pris. Personlig hadde jeg kjøpt denne TV-en tvert hvis vedkommende lot den gå for 6000,-

Anonymkode: 0c3c2...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...