AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Har tenkt å servere Tapas for første gang i bursdagsfeiring, vi blir 22 gjester totalt inkludert 5 små barn. Hva slags type dipper/sauser bør jeg servere til dette?? patatas bravas, stekt chorizo med persille, baconsurredede dadler, kylling på grillspyd, pølser i slåbrok, kjøttboller teryiaki, grilla tomater med pesto, paprikasalat, focaccia, brushetta, lefseruller med laks, spinat og fetaruller, løkringer, parmesanpoteter Anonymkode: 65100...195
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden en pose potetgull eller to, paprika og vanlig salt, noen gulrøtter og holiday dip tenker jeg kan funke av de greiene der villejeg spist pølsene og kyllingen sammen med brødet så kanskje slenge på en enkel salat også til de som ikke er for de "fanct greiene" men ønsker vanlig mat.. Anonymkode: ba832...22d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): en pose potetgull eller to, paprika og vanlig salt, noen gulrøtter og holiday dip tenker jeg kan funke av de greiene der villejeg spist pølsene og kyllingen sammen med brødet så kanskje slenge på en enkel salat også til de som ikke er for de "fanct greiene" men ønsker vanlig mat.. Anonymkode: ba832...22d Da var kanskje ikke dette innlegget noe for deg å kommentere da siden jeg ikke spurte om hva du foretrekker å ha som lørdagsgodt 😅😂 TS Anonymkode: 65100...195 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da var kanskje ikke dette innlegget noe for deg å kommentere da siden jeg ikke spurte om hva du foretrekker å ha som lørdagsgodt 😅😂 TS Anonymkode: 65100...195 det var helle rikke snakk om lørdagsgodt jeg digger tapas, men det du lister opp er ikke tapas, dadler i bacon er gørr kjedelig. og kjøttbollene er noe alle har liksom. Det virker som et googlesøk fra matprat rett og slett.. Hvor er den hjemmelagde aolien? Hvor er spydene, de små burgerne, fetarullene med crispy overfalte, antipastaen og ikke minst apargesrullene eller crosinien liksom? For ikke å snakke om bruchettaen og djeveleggene?? Anonymkode: ba832...22d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Aioli. Jeg liker også romesco, men med både grillede tomater og paprikasalat på bordet blir det dobbelt opp. En dip/saus av yoghurt som tzatziki ville være godt fordi du har såpass mange kjøttretter, selv om det jo er mer gresk (eller tyrkisk) enn en typisk tapasrett - men du har jo også andre retter som ikke er spanske allerede. Eller kanskje tapenade kunne være noe? For du nevner ikke oliven. Anonymkode: 6be5c...89c 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det var helle rikke snakk om lørdagsgodt jeg digger tapas, men det du lister opp er ikke tapas, dadler i bacon er gørr kjedelig. og kjøttbollene er noe alle har liksom. Det virker som et googlesøk fra matprat rett og slett.. Hvor er den hjemmelagde aolien? Hvor er spydene, de små burgerne, fetarullene med crispy overfalte, antipastaen og ikke minst apargesrullene eller crosinien liksom? For ikke å snakke om bruchettaen og djeveleggene?? Anonymkode: ba832...22d Ingenting av dette er tapas. Antipasti er feks den italienske versjonen av tapas. Anonymkode: 6be5c...89c 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Det der er ikke tapas, det er et sammensurium av småretter. Så da anbefaler jeg også et sammensurium av dipper fra hele verden: Aioli er jo et ubestridt must Hummus Tzatziki Salsa Mayo Balsamico Rømme BBQ saus Ranch Guacamole Anonymkode: 7dcac...845
Pippi Lotta Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): det var helle rikke snakk om lørdagsgodt jeg digger tapas, men det du lister opp er ikke tapas, dadler i bacon er gørr kjedelig. og kjøttbollene er noe alle har liksom. Det virker som et googlesøk fra matprat rett og slett.. Hvor er den hjemmelagde aolien? Hvor er spydene, de små burgerne, fetarullene med crispy overfalte, antipastaen og ikke minst apargesrullene eller crosinien liksom? For ikke å snakke om bruchettaen og djeveleggene?? Anonymkode: ba832...22d Matprat liksom, gid så simpelt, hva vill naboene si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå