Gå til innhold

Hvem vet kjønnet?


Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel

ah, legen sa 60% jente på denne Ul`n.

samme på ul`n i uke 15.

altså 2 leger som mener jente med 60% sikkerhet...

ingen så noen pung... vet ikke hva jeg skal tro! ny UL st.aften kl.9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får forhåpentlig vite på onsdag. :)

Jeg tror det blir gutt, sambo er usikker mens resten av familien tror det blir jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på første ultralyd nå. Men den lille knep beina sammen så vi kunne ikke se hvilket kjønn det var.

Men vi skal tilbake om 3 uker og prøve igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gårdagens ultralyd var jordmor rimelig sikker på at det blir en jente! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Med 95 % sikkerhet, ei lita jente. Må mentalt omstille meg siden jeg har vært så sikker på enda en gutt. Rosa klær...og fletter....hjelp, jeg må lære meg å bli sånn jente-mamma som kan flette og sånt....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på ultralyd for andre gang. Vi måtte dra en ekstra gang fordi de ikke fikk til å sjekke hjertet første gangen, babyen lå litt rart.

Men nå hadde vi gledet oss veldig til å få vite kjønnet ( de så ikke det første gang heller )!

Men nei! :sur: Jordmora var ikke helt sikker så hun ville ikke si noe! Men utifra hennes svar da jeg spurte skjønte jeg at hun ville neppe sagt det om hun var sikker. :forvirret: Sånt SKULLE jo være en overraskelse, for sånn var det før.

Jeg syns nå ærlig talt at det burde få være vår avgjørelse og ikke hennes.

Men nå er det nå slik. Den lille forblir annonym inntil videre. :babysmokk:

Så får vi se om jeg holder ut spenningen, eller om vi drar på privat ultralyd. ;)

Endret av Nellie Cortado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga som startade tråden har avregistrerat sig och kan inte uppdatera startinlägget längre. Jag gjorde det som moderator

/Furstina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå kan jeg også stå på lista. Ei lita jente bor i magen min. Måtte til privatlege for å få vite det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...