Gå til innhold

Treningstøy for hjemmetrening

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Været er dårlig og jeg vil trene hjemme innimellom hjemmekontorsessions. Bruker dere skifte til treningstøy om dere har korte hjemmetreningsøkter? 

Anonymkode: 00be7...04f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hvor kort denne treningsøkten er. En 5 minutters greie nei. Men skal jeg trene mer enn 15 minutter ja. 

Du kan jo fint ta på deg en trenings thighs/joggebukse og stram trenings overdel under en skjorte viss du må på teams møter iløpet av dagen. Så knepper du opp skjorta og trener mellom slagene.

Anonymkode: dec52...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kort? 

Hvor intensivt? Blir du svett? 

Anonymkode: d4d20...265

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kommer til å bli svett, så ja. 

Anonymkode: b99f6...aea

AnonymBruker
Skrevet

Rolig yoga/tøying/enkle øvelser for å bare røre litt eller strekke på kroppen i en kontorøkt kan jeg gjøre i vanlige klær såfremt de gir rom til bevegelse, men hvis jeg skal bli svett så skifter jeg alltid. 

Handler også litt om såkalt «mindset». Er man kledd for å trene så føler jeg at terskelen for å få gjennomført en skikkelig økt som større enn dersom man bare møter halvveis forberedt. 

Jeg er ganske varm av meg så når jeg bare trener hjemme så hender det at jeg kun bruker truse + en treningsbh (har ikke innsyn i stua). Bruker da et håndkle oppå treningmatta for å absorbere mesteparten av svetten. 

Anonymkode: 550ee...ddc

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på. 

Hender jeg har tid til 5-10 minutter mellom andre ting, da tar jeg bare av meg toppen (jobber i tights, singlet, og pen topp). 

Vet jeg at jeg rekker en lengre økt så tar jeg bare på meg vanlige treningsklær fra morgenen, og tar en pen topp over. 

Rask gåtur mens jeg hører på et fellesmøte - hiver bare på meg en jakke eller vid genser over tights og singlet. 

Anonymkode: de417...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...