AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg skal pynte et par pumps i falskt skinn med rhinestones, hva slags lim er best til det? Gjerne noe jeg får tak i på panduro, clas ohlson eller jernia Det er ganske små stener, så må ha noe som ikke er for tykt Anonymkode: 7de62...a36
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Vet du hva det falske skinnet er? Det kan være greit å vite så du får riktig lim. Jeg skulle lime noe på en veske med fake skinn og lærte på den harde måten, "skinnet" smeltet på en måte av limet. Det finnes mange typer lim gitt 😛 Anonymkode: c10c7...b23
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du hva det falske skinnet er? Det kan være greit å vite så du får riktig lim. Jeg skulle lime noe på en veske med fake skinn og lærte på den harde måten, "skinnet" smeltet på en måte av limet. Det finnes mange typer lim gitt 😛 Anonymkode: c10c7...b23 Alt falskt skinn er vel plast? Er det jeg antar disse er hvertfall, de er fra Shein så forventer ikke noe annet 😅 Vet at superlim ikke er bra å bruke på det, det kan både ødelegge «skinnet» og gjøre at steinene ikke lenger er glansfulle. Anonymkode: 7de62...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå