AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Nå blir jeg skilt, og noe av det jeg er mest stressa for er å si det til barna. De er 12 og 16. Vi foreldre krangler nesten aldri og vi tenker ha leiligheter i samme borettslag. Trenger egentlig litt oppmuntring. Kommer det til å gå bra med barna? Hvordan blir de første reaksjonene? Noen gode tips/erfaringer? Hvor lang tid før livet ble normalt igjen? Anonymkode: 4f806...337 1
svartkatt Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Det høres ut som dere kan sitte ned alle sammen og snakke om det. Dermed kan dere vise at dere er enige om avgjørelsen og at de ikke trenger velge side, at dere kan snakke åpent om det, og at de kan komme til dere om det er noe ved dette eller andre ting de trenger snakke om.. forhåpentligvis. Det er jo ingen garanti, men jeg vil tro det er en grei start. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden svartkatt skrev (11 minutter siden): Det høres ut som dere kan sitte ned alle sammen og snakke om det. Dermed kan dere vise at dere er enige om avgjørelsen og at de ikke trenger velge side, at dere kan snakke åpent om det, og at de kan komme til dere om det er noe ved dette eller andre ting de trenger snakke om.. forhåpentligvis. Det er jo ingen garanti, men jeg vil tro det er en grei start. Takk! Ja sånn er det. Anonymkode: 4f806...337
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Livet ble normalt over natten, da jeg ble kvitt samboeren. Mine var mye mindre, hadde ikke så mye reaksjoner, var mest spent på det nye huset. Anonymkode: 1fd06...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Min yngste var 6 år da vi gikk fra hverandre. Hun begynte å snakke om skade seg selv♥️ i følge helsesøster på skolen var dette helt vanlig, fordi de håndterer de vanskelige følelsene med å rette de mot seg selv. Det gikk bedre etter en stund. Anonymkode: 1c431...d2b
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #6 Skrevet 13 minutter siden Takk for svar begge to over. Jeg vil tro yngre barn kan ta det annerledes enn de eldre. Var det konflikter mellom dere og eksen? Å ville skade seg selv når man er 6 år er jo trist, glad det går bedre. 🥰 Anonymkode: 4f806...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå