AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #1 Skrevet 10. september 2025 Jeg ser at Leos Lekeland har et tilbud på billetter – kjøper man 5 stk, betaler man 800 kr. Det blir altså 160 kr per billett. Vet dere om disse billettene kan brukes hvis man vil feire en liten bursdag der? Eller må man kjøpe bursdagspakken, hvor ett barn koster 315 kr? Poenget med Leos Lekeland er jo egentlig å leke mest mulig. Jeg tenkte om vi kunne ha med en kake og skjære den ved sitteplassene, og så bare bestille 4–5 pizzaer fra menyen deres til barna. Det blir ca. 12 barn totalt. Hva tenker dere om det? Anonymkode: e5b60...e4b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #2 Skrevet 10. september 2025 Hvis du ser på menyen så er ikke pizza tilgjengelig, sikkert for å unngå akkurat det du forespeiler. https://bistro.leosplay.com/no/nb-no/stores?menuType=eatin På spørsmål og svar finner du i tilegg dette: (Som mor til et barn med cøliaki er jeg sjeleglad for denne regelen) Det er en grunn til at det finnes bursdags rom og det er for at det skal være mulig for andre å kose seg i lekeområdet også. Tenk deg det kaoset hvis flere selskap skulle løpt rundt med pizza og kake. Du hadde dessuten ikke spart mange kronene når pizza og drikke er lagt til de 160 du bruker på inngangen. Anonymkode: 55993...035 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #3 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du ser på menyen så er ikke pizza tilgjengelig, sikkert for å unngå akkurat det du forespeiler. https://bistro.leosplay.com/no/nb-no/stores?menuType=eatin På spørsmål og svar finner du i tilegg dette: (Som mor til et barn med cøliaki er jeg sjeleglad for denne regelen) Det er en grunn til at det finnes bursdags rom og det er for at det skal være mulig for andre å kose seg i lekeområdet også. Tenk deg det kaoset hvis flere selskap skulle løpt rundt med pizza og kake. Du hadde dessuten ikke spart mange kronene når pizza og drikke er lagt til de 160 du bruker på inngangen. Anonymkode: 55993...035 Må ikke være pizza. Kan kjøpe noe annet også Anonymkode: e5b60...e4b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #4 Skrevet 10. september 2025 Jeg tror tanken var at du ikke er ment til å utføre bursdagsfeiring utenom Leos egne bursdagspakke. Det blir altfor mye kaos dersom folk skulle begynt å holde egne selskap utenom bursdagsrommene, det er ikke lov med egen kake også blir det kanskje ikke så mye sparing uansett. Anonymkode: 86caa...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #5 Skrevet 10. september 2025 Vi har hatt bursdag på Leo, vi hadde da bursdagsrom og hadde med kake men det er kanskje nye regler nå. Anonymkode: 7c4cd...c32
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #6 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har hatt bursdag på Leo, vi hadde da bursdagsrom og hadde med kake men det er kanskje nye regler nå. Anonymkode: 7c4cd...c32 Jo det er nettopp der det er lov å meningen man skal ha med kake. Ikke ut i sittegruppene i lekeområdet som TS planlegger, der er det ikke lov å ha med kake. Anonymkode: 55993...035 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #7 Skrevet 10. september 2025 Om du skal feire bursdag på Leos lekeland, så kjøp nå den bursdagspakken. Der får dere et sted å være, hvor dere ikke forstyrrer andre, og hvor det er lett for dere å ha kontroll på barna mens de spiser og synger bursdagssang. Dere får is, popkorn og drikke til alle barna, servietter, asjetter og det som trengs. I tillegg får bursdagsbarnet en liten ekstra gave. Tror det blir mye styr å forsøke å finne plass i cafeen til hele selskapet, og organisere så alle får mat og drikke samtidig. Så det blir nok mest et besøk på Leos lekeland uten "bursdags" opplegget. Anonymkode: 89d50...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #8 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo det er nettopp der det er lov å meningen man skal ha med kake. Ikke ut i sittegruppene i lekeområdet som TS planlegger, der er det ikke lov å ha med kake. Anonymkode: 55993...035 Det er nye regler nå. De har is inkludert i bursdagspakken, men ikke lov med egen kake lenger. Anonymkode: 89d50...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #9 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nye regler nå. De har is inkludert i bursdagspakken, men ikke lov med egen kake lenger. Anonymkode: 89d50...f1c Den har jeg ikke fått med meg, er noen år siden vi arrangerte der nå. Men denne forandringen er jo enda bedre, slipper å ha med noe som helst, og is er like bra som kake. Anonymkode: 55993...035 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå