Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 I dag er jeg seriøst så trøtt at jeg er helt ute å kjøre... Skikkelig sliten.. det er ikke ofte jeg klager, men i dag drømmer og lengter jeg til senga mi jeg.......... sukk.... hodet vil mye, men kroppen vil ingenting...
Gjest 1111 Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Har det sånn innimellom jeg også. Pass på å legge deg tidlig i dag du!
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Har det sånn innimellom jeg også. Pass på å legge deg tidlig i dag du! ← huff ja.. ja jeg må nok det.... gjesp... er skikkelig dau i kroppen...tror jeg får ut å trene i kveld jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Var sånn selv og trente etter skolen, nå er jeg pigg som en sigg :D
Amanlis Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Godt det er fler av oss. Jeg skylder på at vi stilte klokka i går.
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 28. mars 2006 #7 Skrevet 28. mars 2006 Godt det er fler av oss. Jeg skylder på at vi stilte klokka i går. ← det jeg å gjorde Men jeg er like ille i dag... får melkesyre i bena av å gå opp en trapp...
Abr@xas Skrevet 28. mars 2006 #8 Skrevet 28. mars 2006 Slik var jeg også i går...da er det bare søvn som hjelper..
Gjest Lizzi Skrevet 28. mars 2006 #9 Skrevet 28. mars 2006 Jeg hadde det slik her om dagen og tenkte jeg skulle dra å trene for å bli "våken". Det hele endte med at jeg måtte avslutte etter 30 min. Ble rett og slett dårlig, og klarte bare å yte helt minimalt. Jeg tror at noen ganger skal man ta kroppens signaler og rett og slett hvile.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå