Hylleblomst1 Skrevet 9. september 2025 #1 Skrevet 9. september 2025 Hei, vi skal snart prøve oss på barn nr3 og vet ikke helt hva vi går til. Vi har blitt enige om at vi vil ha en til i flokken, helst en gutt da vi har to jenter fra før av. Hva var den største utfordringen dere ønsket dere ble advart om?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #2 Skrevet 9. september 2025 La barn nummer to være ferdig med bleier først. Syns det var lettere da nummer 3 kom, enn da nummer 2 kom. Mellom eldste og mellomste er det 2 år, dvs to bleiebarn med hver sine behov som krever at jeg er der for begge. Veldig mye da far jobbet borte. Mellom 2 og 3 skiller det 4 år. 4 åringen kunne gå på do, hente seg en yoghurt mens baby krever sitt. Anonymkode: b5c61...f7f
Hylleblomst1 Skrevet 9. september 2025 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2025 Sånn tenker vi og, yngste prøver seg uten bleier nå, AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La barn nummer to være ferdig med bleier først. Syns det var lettere da nummer 3 kom, enn da nummer 2 kom. Mellom eldste og mellomste er det 2 år, dvs to bleiebarn med hver sine behov som krever at jeg er der for begge. Veldig mye da far jobbet borte. Mellom 2 og 3 skiller det 4 år. 4 åringen kunne gå på do, hente seg en yoghurt mens baby krever sitt. Anonymkode: b5c61...f7f så hun er godt ferdig når 3 kommer😁idget blockquote
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #4 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): La barn nummer to være ferdig med bleier først. Syns det var lettere da nummer 3 kom, enn da nummer 2 kom. Mellom eldste og mellomste er det 2 år, dvs to bleiebarn med hver sine behov som krever at jeg er der for begge. Veldig mye da far jobbet borte. Mellom 2 og 3 skiller det 4 år. 4 åringen kunne gå på do, hente seg en yoghurt mens baby krever sitt. Anonymkode: b5c61...f7f Akkurat denne aldersforskjellen blir det mellom våre 3 også. Skal føde nå når som helst. Er veldig spent på hvordan det blir ☺️ Anonymkode: 0f0b4...ee0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #5 Skrevet 9. september 2025 Jeg anbefaler minst mulig aldersforskjell, vi har 2 tette og en som er 5 år forskjell, og barnet med 5 års forskjell har aldri fått samme tette søskenbåndet som de to andre. Anonymkode: 5e155...181
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #6 Skrevet 9. september 2025 Klart det er en fordel om andremann er ferdig med bleier først, men synes ikke det er noe problem uansett 😊 Vi har tre tette(!) og "alltid" hatt to bleiebarn. Eldstemann sluttet med bleier rett før yngstemann kom, og andremann kommer nok til å bruke bleier i hvert fall i et år til. Ikke noe stress. Anonymkode: 29ae5...c1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå