AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #1 Skrevet 9. september 2025 Hvilken sykkel anbefaler dere til et barn som ikke er spesielt aktiv syklist, sykler bare frem og tilbake til skolen, tar ingen sjangser på sykkelen, for å si det sånn 😂 gutt. Anonymkode: e3723...749
Soft mann Skrevet 9. september 2025 #2 Skrevet 9. september 2025 En lett en. Helst ikke over 10 kg. Er det jente eller gutt?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #3 Skrevet 9. september 2025 Woom! Da får du i tillegg et barn som blir glad i å sykle 🤩 Dyre, men høy bruktverdi. Jeg har solgt brukte sykle dyrere enn det jeg har kjøpt de for et år eller to tidligere, eller så har jeg kjøpt brukt og solgt for samme pris i samme sesong. Dette er de beste barnesyklene vi har prøvd, og det er en verden til forskjell mot «xxl-sykler». Anonymkode: 3d663...42d
Amys Skrevet 9. september 2025 #4 Skrevet 9. september 2025 Ettersom han antageligvis ikke sliter ut sykkelen ville jeg kjøpt et "ok" merke folk kjenner til, da er det lettere å få solgt sykkelen igjen etterpå. Diamant Ultra er fine sykler som ikke er altfor tunge.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #5 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Woom! Da får du i tillegg et barn som blir glad i å sykle 🤩 Dyre, men høy bruktverdi. Jeg har solgt brukte sykle dyrere enn det jeg har kjøpt de for et år eller to tidligere, eller så har jeg kjøpt brukt og solgt for samme pris i samme sesong. Dette er de beste barnesyklene vi har prøvd, og det er en verden til forskjell mot «xxl-sykler». Anonymkode: 3d663...42d signerer denne. Beste sykkelen! Anonymkode: d3f78...6d7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #6 Skrevet 9. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Woom! Da får du i tillegg et barn som blir glad i å sykle 🤩 Dyre, men høy bruktverdi. Jeg har solgt brukte sykle dyrere enn det jeg har kjøpt de for et år eller to tidligere, eller så har jeg kjøpt brukt og solgt for samme pris i samme sesong. Dette er de beste barnesyklene vi har prøvd, og det er en verden til forskjell mot «xxl-sykler». Anonymkode: 3d663...42d Barnet elsker å sykle, men er ikke et barn som tar sjanser på sykkelen. Anonymkode: e3723...749
AnonymBruker Skrevet 9. september 2025 #7 Skrevet 9. september 2025 Vi har også Woom, kjempefornøyde og gutten elsker sykkelen. Han tar ikke så mange sjanser han heller, men sykler på sånne enkle sykkelbaner. Lettsolgte er de også! Men populære = blir fort stjålet, så han må ha en god lås på. Anonymkode: e37aa...b58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå