AnonymBruker Skrevet 14. mars #61 Skrevet 14. mars Ubrukelig skotøy det der! For vid i foten og for trang i skaftet, slasker når du går og ingen demping. Ikke puster den heller, så klima inne i støvelen er helt forferdelig. Et jåleprodukt, det finnes betydelig bedre skotøy å bruke, også når det er vått. Anonymkode: 71bcc...55c 1
-jk- Skrevet 14. mars #62 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ubrukelig skotøy det der! For vid i foten og for trang i skaftet, slasker når du går og ingen demping. Ikke puster den heller, så klima inne i støvelen er helt forferdelig. Et jåleprodukt, det finnes betydelig bedre skotøy å bruke, også når det er vått. Anonymkode: 71bcc...55c Ja, de passer sikkert ikke alle. For min del er skaftet perfekt i vidde, men det finnes også modeller med justerbar vidde for de som trenger det. Demping har jeg aldri sett i gummistøvler, men det finnes innleggsåler som ordner det. En gummistøvel skal selvsagt ikke puste, når du står i en myr med vann til midt på leggen duger det ikke med pustende skotøy. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #63 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2026 den 9.16): Ubrukelig skotøy det der! For vid i foten og for trang i skaftet, slasker når du går og ingen demping. Ikke puster den heller, så klima inne i støvelen er helt forferdelig. Et jåleprodukt, det finnes betydelig bedre skotøy å bruke, også når det er vått. Anonymkode: 71bcc...55c Jeg kjenner meg ikke helt igjen i beskrivelsen din – for meg sitter Hunter-støvlene veldig bra, spesielt med romslig tå og stødig skaft. De slasker ikke hos meg etter litt bruk, men ja, de har ikke mye demping og puster nesten ingenting (det er jo gummi). Men det er nettopp derfor jeg kjøpte dem: 100 % vanntette i all slags søle og regn, Ullsokker fikser det meste. Jeg kjøpte meg faktisk et par nylig selv, og synes de er kjempefine både i bruk og utseende. De passer jo ikke alle føtter spesielt fordi som har tykke legger dessverre, og det finnes alternativer som puster bedre så er nok ikke gummistøvler riktig for deg. «jåleprodukt»? Det ser ut som helt vanlige støvler?😂😂 Anonymkode: 7b7a1...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #64 Skrevet 18. mars Når det kommer til vanntette støvler så har jeg vært veldig fornøyd med Rapala Sportsman. Superlette og gode å gå i. De er å få med uttagbart fôr, og finnes både som lave og høye. Ingen skjøter så ikke noe som kan gå opp i limingen. Jeg har hatt mine i flere år. Anonymkode: 1ea1d...d13
AnonymBruker Skrevet 21. mars #65 Skrevet 21. mars Hvor lenge varer generelt gummistøvler? Anonymkode: 74576...476
AnonymBruker Skrevet 21. mars #66 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 8.59): Jeg vurderer å kjøpe Hunter gummistøvler, men er litt usikker. Har noen her erfaring med dem? Er de verdt prisen, eller finnes det bedre alternativer? Hvordan er de å gå med over tid? Setter pris på erfaringer og innspill 😊 Anonymkode: 7b7a1...ab1 Mine er nok 10 år fungerer fortsatt veldig bra. Det som er fint er at de er gode å gå en skikkelig lang tur med de. Anonymkode: b1b53...de8
AnonymBruker Skrevet 24. mars #67 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 14.46): Skjønner hva du mener, og det er synd at kvaliteten har gått ned så mye trodde de skulle vare . Jeg er mer ute etter gummistøvler til hverdagsbruk, så det er litt dumt å høre at de sprekker så fort. Jeg lar meg ikke påvirkes av influencere, men har sett på Hunter en stund, synes de er fine og klassiske.☺️ Anonymkode: 7b7a1...ab1 Ligger eldre både på Finn og Tise til salgs. Eldre modell ☺️ Anonymkode: ef6d4...81b
Morpheus Skrevet 24. mars #68 Skrevet 24. mars Blir det ikke veldig klamt og illeluktende om man går med gummistøvler hver dag med mindre det er en fetish da... Jeg bruker bare gummistøvler på jakt i myr eller det er veldig vått ute. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #69 Skrevet 25. mars Morpheus skrev (25 minutter siden): Blir det ikke veldig klamt og illeluktende om man går med gummistøvler hver dag med mindre det er en fetish da... Jeg bruker bare gummistøvler på jakt i myr eller det er veldig vått ute. Haha nei ingen har sagt at man skal få med gummistøvler hver dag. Jeg bruker også gummistøvler hvis det pøs regner eller jeg går på tur med bikkja i skogen. Jeg skyller dem og setter dem ute til lufting i noen timer hvis det er nødvendig, da holder de seg fine og luktfrie☺️ Anonymkode: 7b7a1...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #70 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2026 den 15.12): Ligger eldre både på Finn og Tise til salgs. Eldre modell ☺️ Anonymkode: ef6d4...81b Hvordan vet man om de er eldre modell? Anonymkode: 74576...476
AnonymBruker Skrevet 26. mars #71 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan vet man om de er eldre modell? Anonymkode: 74576...476 At de f.eks er i en farge som ikke har vært tilgjengelig på en stund? Anonymkode: 7fb67...951
Grønnsaksvaffel Skrevet 26. mars #72 Skrevet 26. mars Jeg har ikke noen erfaring med Hunter annet enn at jeg har prøvd dem i butikk. Jeg syns de var fryktelig tunge og strøk dem fra ønskelisten min med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå