Anonymaaaa Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Noen som er gode på dette? Jeg finner ingen info på nett. Barnet har fast skjermfri tid på mobilen som jeg styrer med foreldrekontroll fra min iPhone. Dessverre har han sett koden min for dette. Jeg våknet opp av at det plinger inn en varsel om at kode for skjerfri tid er tastet inn for oppheve dette. Jeg er ikke helt våken så hva jeg har lest er noe usikkert. Men han har ikke justert eller opphevet skjermfri tid, men åpnet for mer tid på kun to spill sier han selv. Problemet nå er at jeg ikke får med disse to spillene inn i skjermfri tid igjen. Alle andre apper står med sånn timeglass mens de står og lyser fristende. I listen over tillatte apper er de heller ikke med, men de virker jo for det! Vet at dette med skjermfri tid kan henge seg opp. Men nå har jeg slått av begge mobiler, begge har nyeste oppdatering og jeg forstår ikke hvordan jeg kan få med disse to appene igjen til og ikke være tillat. JEG kan ta bort mobilen, men hos faren spilles det til alle døgnets tider om jeg ikke har på foreldrekontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå