Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg ser at det utlyses stillinger som deltids brannmann (eller kvinne :) ) og for de som vet er dette biarbeid hvor du står på ringevakt eller utrykning når situasjon oppstår.

Hva er lønnen og hvordan fungerer godtgjørelsen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig varierende utifra hvor man bor. 2-7k pr mnd+utrykkningstillegg. 

Anonymkode: 1bfcf...c77

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig varierende utifra hvor man bor. 2-7k pr mnd+utrykkningstillegg. 

Takk!

er dette oppdragstager eller arbeidstager ?

med andre ord: får man pensjonssparing og feriepenger eller ikke?

hva er utrykningstilleget på og hvordan er det med kursing som de sier er påkrevd? Jeg legger til at jeg  selv har jeg kompetanse fra offshore men det teller kok ikke pp  samme måte

AnonymBruker
Skrevet

Du må forhøre deg med ditt arbeidssted hvordan de gjør det der. Her hvor jeg bor er der kanskje utrykning for brann annenhvert år, og helseoppdrag 1-3 ganger pr år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må forhøre deg med ditt arbeidssted hvordan de gjør det der. Her hvor jeg bor er der kanskje utrykning for brann annenhvert år, og helseoppdrag 1-3 ganger pr år. 

Helseoppdrag også? Hva legger man i det?

jeg har allerede snakket på telefon med en ansvarlig men han hadde ikke tid til utdypende spørsmål

AnonymBruker
Skrevet
matdos skrev (6 minutter siden):

Helseoppdrag også? Hva legger man i det?

Stabilisere pasient til ambulanse/helikopter/lege kan rekke frem. Det må gjøres her fordi vi bor så avsidesliggende til. Hjerteinfarkt, slag, avkuttede fingre og fallulykker, består de fleste helseoppdrag av. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stabilisere pasient til ambulanse/helikopter/lege kan rekke frem. Det må gjøres her fordi vi bor så avsidesliggende til. Hjerteinfarkt, slag, avkuttede fingre og fallulykker, består de fleste helseoppdrag av. 

Takk for svar! :)

Skrevet

Du får pensjon og feriepenger, ihvertfall her hos oss, men utrykningsoppdrag lønnes som regel som overtid og da får man ikke pensjon på det da, men vi tjener pensjon for vakt godtgjørelse og andre ting 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...