Gå til innhold

Det finnes gode menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bombasi skrev (9 minutter siden):

Personer med narsissistiske trekk er ikke overrepresentert blant menn akkurat, men jeg skjønner poenget. 

Ellers kan jo alltids såkalte "gode menn" gjør ting annerledes om ikke de lykkes. Det nytter ikke bare være snill og god, man bør jo ha en viss teft rundt det sosiale og flørting, samt vise til andre ting i livet som gjør at man kan være attraktiv. 

Bruker du holdningen "jeg er en god mann" som hvilepute mens frustrasjonen vokser så kan man jo lure på hvor god du egentlig er. 

Jeg har ikke holdningen at jeg er en god mann. Som du sier må mannen være tiltrekkende. 

Anonymkode: 5455d...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trolltunge skrev (7 minutter siden):

De er også gift. 

Trolltunge er spydig i dag.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trolltunge er spydig i dag.

Nei det er tilfellet. Jeg har to venner jeg har kjent siden jeg var ung, som jeg lett kunne falt for og hatt forhold til (småsvermet for i ung alder), men vi har aldri vært singel samtidig. Jeg er dessuten noen år yngre. Hvilket betydde noe dengang jeg svermet litt. Så har det selvfølgelig ikke vært noe å fundere på etter at jeg traff min mann. Gode menn er det så absolutt likevel. Jeg har egentlig bare gode menn i omgangskrets og familie, og utover yngste generasjon i familien er det jammen ikke mange av dem som er single. Jeg har en singel fetter. That's it. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...