AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:41 #1 Skrevet mandag kl 19:41 Du som sier det om kompiser, bekjente etc. Hvorfor er ikke du sammen med en av disse mennene? Anonymkode: 24943...3c1 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:45 #3 Skrevet mandag kl 19:45 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Fordi jeg allerede er gift. Da er ikke du en jeg spør. Eller ville du blitt sammen med en av de, om du ikke var? Anonymkode: 24943...3c1 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:47 #4 Skrevet mandag kl 19:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du som sier det om kompiser, bekjente etc. Hvorfor er ikke du sammen med en av disse mennene? Anonymkode: 24943...3c1 Det finnes ikke en god mann før jeg opplever han som en god mann. Spiller ingen rolle om de er i forhold eller ikke. Anonymkode: eb2f5...449
Bombasi Skrevet mandag kl 19:50 #5 Skrevet mandag kl 19:50 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du som sier det om kompiser, bekjente etc. Hvorfor er ikke du sammen med en av disse mennene? Anonymkode: 24943...3c1 Kjærlighet er mer kompleks enn man bare kan bestemme seg for å bli sammen, ha sex med og leve livet ut med noen. 4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:53 #6 Skrevet mandag kl 19:53 Bombasi skrev (1 minutt siden): Kjærlighet er mer kompleks enn man bare kan bestemme seg for å bli sammen, ha sex med og leve livet ut med noen. Det skjønner jeg, men hvorfor sier noen kvinner «jeg skjønner ikke hvorfor han er singel» osv, når de ikke er interessert selv? Anonymkode: 24943...3c1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:54 #7 Skrevet mandag kl 19:54 Bombasi skrev (2 minutter siden): Kjærlighet er mer kompleks enn man bare kan bestemme seg for å bli sammen, ha sex med og leve livet ut med noen. Noen mennesker kan faktisk velge, men det kan kreve mye underveis. Spesielt i forhold til det mentale. Anonymkode: eb2f5...449
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:55 #8 Skrevet mandag kl 19:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det skjønner jeg, men hvorfor sier noen kvinner «jeg skjønner ikke hvorfor han er singel» osv, når de ikke er interessert selv? Anonymkode: 24943...3c1 De har vel vanskeligheter med å forstå det da. Anonymkode: eb2f5...449
Bombasi Skrevet mandag kl 19:58 #9 Skrevet mandag kl 19:58 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det skjønner jeg, men hvorfor sier noen kvinner «jeg skjønner ikke hvorfor han er singel» osv, når de ikke er interessert selv? Anonymkode: 24943...3c1 Mitt inntrykk er at de som sier "jeg skjønner ikke hvorfor han er singel" gjerne er noe som blir sagt av noen som allerede er i et forhold, eller en tante, en bestemor, en mor osv.. Ellers står mitt første svar til deg også på spørsmålet du stiller nå: kjærlighet er kompleks. Det nytter ikke at en kvinne ser en "god mann". Det må være følelser, kjemi, tiltrekning og interesse. Preferanser og krav må innfries. At en kvinne sier at hun ikke skjønner hvorfor han er singel trenger ikke bety at han er noe for henne, men at det iallfall må finnes noen der ute som burde ha fattet interesse for han. Endret mandag kl 20:00 av Bombasi 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:00 #10 Skrevet mandag kl 20:00 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det skjønner jeg, men hvorfor sier noen kvinner «jeg skjønner ikke hvorfor han er singel» osv, når de ikke er interessert selv? Anonymkode: 24943...3c1 Kvinner elsker å leke "Kirsten Giftekniv". Det er mitt inntrykk. Har ikke tall på hvor mange av mine venninner har prøvd å kaste på meg menn jeg ikke vil ha... Gode menn sier dem. Det er de ikke etter min mening... Anonymkode: eb2f5...449
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:01 #11 Skrevet mandag kl 20:01 Jeg kan godt si det om noen jeg kjenner, uten å ha tiltrekning til han. Han kan f.eks. være snill, ha jobb, være hjelpsom, morsom og pen, men ikke være min type. Anonymkode: a4918...bc4 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:04 #13 Skrevet mandag kl 20:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner elsker å leke "Kirsten Giftekniv". Det er mitt inntrykk. Har ikke tall på hvor mange av mine venninner har prøvd å kaste på meg menn jeg ikke vil ha... Gode menn sier dem. Det er de ikke etter min mening... Anonymkode: eb2f5...449 jeg har lekt kirsten giftekniv når jeg har ønsket at noen blir opptatt med noe annet. en gang spleiset jeg noen bare for å være slem, men de likte hverandre og er sammen den dag i dag, sånn 15 år etterpå. lol ..... jaja. ps, jeg har bare gjort det 2 ganger. Anonymkode: b3b8e...639 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:08 #14 Skrevet mandag kl 20:08 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det skjønner jeg, men hvorfor sier noen kvinner «jeg skjønner ikke hvorfor han er singel» osv, når de ikke er interessert selv? Anonymkode: 24943...3c1 Det kan jo være høflighetsfraser, altså noe man sier bare for å være trivelig og omgjengelig, men at de egentlig ikke mener det. Så kan det jo være at de ER interesserte men at de ikke vet av bedre måter å uttrykke det på. Kanskje er de gammeldagse og innbiller seg at jenter ikke skal be ut gutter. Grunnene er nok mange og forskjellige for hver person som sier det. Verken kvinner eller menn er homogene grupper. Anonymkode: db619...e05 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:18 #15 Skrevet mandag kl 20:18 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du som sier det om kompiser, bekjente etc. Hvorfor er ikke du sammen med en av disse mennene? Anonymkode: 24943...3c1 Alle sammen?? Anonymkode: 5733c...2f1
Mardina Skrevet mandag kl 20:24 #16 Skrevet mandag kl 20:24 Jeg er allerede sammen med en av disse snille, gode mennene 🥰 Er virkelig et lykketreff at jeg traff han ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:24 #17 Skrevet mandag kl 20:24 Bombasi skrev (24 minutter siden): Mitt inntrykk er at de som sier "jeg skjønner ikke hvorfor han er singel" gjerne er noe som blir sagt av noen som allerede er i et forhold, eller en tante, en bestemor, en mor osv.. Ellers står mitt første svar til deg også på spørsmålet du stiller nå: kjærlighet er kompleks. Det nytter ikke at en kvinne ser en "god mann". Det må være følelser, kjemi, tiltrekning og interesse. Preferanser og krav må innfries. At en kvinne sier at hun ikke skjønner hvorfor han er singel trenger ikke bety at han er noe for henne, men at det iallfall må finnes noen der ute som burde ha fattet interesse for han. Jepp. Mannen må være tiltrekkende, noe narsissister ofte er. Ergo får du denne situasjonen Anonymkode: 5455d...f44 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:25 #18 Skrevet mandag kl 20:25 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du som sier det om kompiser, bekjente etc. Hvorfor er ikke du sammen med en av disse mennene? Anonymkode: 24943...3c1 Pleide å si det. Ble sammen med en av de kompisene som var den jeg så mest opp til. Han er hittil den som har jobbet aller hardest med å ødelegge meg. Til tross for å ha vært forelsket i meg i veldig mange år. Så "de gode mennene" lyver bare og spiller skuespill frem til de har fått deg. Det er bare for å komme i trusa på venninnene. Anonymkode: 14893...fa9
Bombasi Skrevet mandag kl 20:30 #19 Skrevet mandag kl 20:30 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jepp. Mannen må være tiltrekkende, noe narsissister ofte er. Ergo får du denne situasjonen Anonymkode: 5455d...f44 Personer med narsissistiske trekk er ikke overrepresentert blant menn akkurat, men jeg skjønner poenget. Ellers kan jo alltids såkalte "gode menn" gjør ting annerledes om ikke de lykkes. Det nytter ikke bare være snill og god, man bør jo ha en viss teft rundt det sosiale og flørting, samt vise til andre ting i livet som gjør at man kan være attraktiv. Bruker du holdningen "jeg er en god mann" som hvilepute mens frustrasjonen vokser så kan man jo lure på hvor god du egentlig er. Endret mandag kl 20:31 av Bombasi 1
Trolltunge Skrevet mandag kl 20:40 #20 Skrevet mandag kl 20:40 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Da er ikke du en jeg spør. Eller ville du blitt sammen med en av de, om du ikke var? Anonymkode: 24943...3c1 De er også gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå