AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Dette er flaut å skrive, så tar med minst mulig info i fare for å bli gjenkjent. Men er over halvannet år siden bryllupet vårt, og vi hadde 7 unge ryddehjelper som jeg rett og slett glemte av å betale. Dette kom jeg på helt tilfeldig etter noe mannen sa i forbindelse med bryllupet vårt 🙈 Men ingen av de har "krevd" betaling i ettertid, ikke foreldrene deres heller. 1,5 år siden..skal jeg bare la det ligge? Anonymkode: afa11...276
Luringa Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Du sender de en melding og beklager at du har glemt det, og så betaler du de. De gjorde da jobben selv om det er halvannet år siden? 27 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Hadde vippset dem nå, med en beklagelse. De blir nok garantert glade for uventede penger. Anonymkode: 0be26...d9e 11
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Personlig hadde jeg sendt de en melding etterfulgt av en vipps. En kjempefin overraskelse for dem selv om det er lenge siden bryllupet og du kan møte de igjen med god samvittighet. Forglemmelser skje, og når man da kommer på de rette man de. Anonymkode: c24ff...980 9
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Jepp, jeg ville absolutt betalt, med renter! og sendt dem en liten hilsen/gave. Dette var utrolig sløvt. Men sånt kan skje! Anonymkode: 82758...fcd 11
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Ikke la det ligge hvertfall. Hvis du lar det ligge risikerer du at de kommer og krever pengene i fremtiden når de er eldre og har mer selvtillit, noe som er flaut for deg. Anonymkode: 057ae...e10 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Betal med renter og en skikkelig beklagelse. Anonymkode: 8d7a2...6be 7
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er flaut å skrive, så tar med minst mulig info i fare for å bli gjenkjent. Men er over halvannet år siden bryllupet vårt, og vi hadde 7 unge ryddehjelper som jeg rett og slett glemte av å betale. Dette kom jeg på helt tilfeldig etter noe mannen sa i forbindelse med bryllupet vårt 🙈 Men ingen av de har "krevd" betaling i ettertid, ikke foreldrene deres heller. 1,5 år siden..skal jeg bare la det ligge? Anonymkode: afa11...276 Dårlig gjort av deg, så skjønner du er flau. Men det kan løses veldig enkelt, du betaler de en sum for jobben nå Ingen blir sure av å få penger, selv om det har gått halvannet år. Anonymkode: ff307...1a9 4
Million Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden Betal med vipps nå, og gi en del ekstra for forglemmelsen fra din side. Det er penger som du faktisk skylder dem, så dette skal du ikke bare "la gå". Det er jo dårlig gjort. Sett deg ned med mobilen og betal dem med noe ekstra 4
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Dersom en onkel eller tante glemte å betale meg hadde jeg husket det hele mitt liv selv om jeg ikke hadde turt å si noe. Anonymkode: e46f0...160 3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden Dersom en onkel eller tante glemte å betale meg hadde jeg husket det hele mitt liv selv om jeg ikke hadde turt å si noe. Anonymkode: e46f0...160
AprilLudgate Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Du skal ikke la det ligge 😅 Legg deg paddeflat og gi dobbel betaling. 1 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden Sikker på at ingen andre har betalt? Veldig merkelig at ingen har etterspurt betaling. Anonymkode: 472c3...8cb
BobbySocks Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden Herregud, vurderer du å la det ligge? Betal! Og beklag. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Skrevet 21 timer siden Betal de nå da selvsagt. Men renter. Og en beklagelse hvor dere legger dere flate. De færreste ville sagt noe i dette konfliktskye landet, men det snakkes jo selvsagt bak ryggen på dere. Om dere gjør opp for dere, vil snakket endre seg. Anonymkode: 6f125...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dårlig gjort av dere, så skjønner du er flau. Men det kan løses veldig enkelt, du betaler de en sum for jobben nå Ingen blir sure av å få penger, selv om det har gått halvannet år. Anonymkode: ff307...1a9 La inn en rettelse for deg, for mannen har jo like mye ansvar som det ts har! Anonymkode: 376ee...ef4
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Betal de nå da selvsagt. Men renter. Og en beklagelse hvor dere legger dere flate. De færreste ville sagt noe i dette konfliktskye landet, men det snakkes jo selvsagt bak ryggen på dere. Om dere gjør opp for dere, vil snakket endre seg. Anonymkode: 6f125...5a3 Akkurat det har jeg vanskelig for å tro 🥰 Har da pleid omgang med de alle sammen mange ganger etterpå, og de har bare vært blide og normale. Nå er det litt trange tider for oss økonomisk, det er derfor jeg vurderte å "glemme" det (hvertfall litt til), men vi skal få skrapt sammen og vipse avgårde! Nesten litt sur for at mannen begynte å prate om bryllupet sånn at jeg kom på det 🙈 Takk til de av dere som ikke svarte frekt Anonymkode: afa11...276 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg rett og slett glemte av å betale Anonymkode: afa11...276 Glemte du å betale?!!!! men så behagelig da Og, ja, jeg svarer frekt fordi du fortjener det. Gjør opp for deg. Anonymkode: 5ef88...e6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå