Gå til innhold

Glemte å gi takk til ryddehjelpene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er flaut å skrive, så tar med minst mulig info i fare for å bli gjenkjent. Men er over halvannet år siden bryllupet vårt, og vi hadde 7 unge ryddehjelper som jeg rett og slett glemte av å betale. Dette kom jeg på helt tilfeldig etter noe mannen sa i forbindelse med bryllupet vårt 🙈

Men ingen av de har "krevd" betaling i ettertid, ikke foreldrene deres heller. 1,5 år siden..skal jeg bare la det ligge?

Anonymkode: afa11...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sender de en melding og beklager at du har glemt det, og så betaler du de. De gjorde da jobben selv om det er halvannet år siden?

• Liker 27
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vippset dem nå, med en beklagelse. De blir nok garantert glade for uventede penger. 

Anonymkode: 0be26...d9e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg sendt de en melding etterfulgt av en vipps. En kjempefin overraskelse for dem selv om det er lenge siden bryllupet og du kan møte de igjen med god samvittighet. 

Forglemmelser skje, og når man da kommer på de rette man de.

Anonymkode: c24ff...980

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg ville absolutt betalt, med renter! og sendt dem en liten hilsen/gave. Dette var utrolig sløvt. Men sånt kan skje!

Anonymkode: 82758...fcd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la det ligge hvertfall. Hvis du lar det ligge risikerer du at de kommer og krever pengene i fremtiden når de er eldre og har mer selvtillit, noe som er flaut for deg.

Anonymkode: 057ae...e10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Betal med renter og en skikkelig beklagelse.

Anonymkode: 8d7a2...6be

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er flaut å skrive, så tar med minst mulig info i fare for å bli gjenkjent. Men er over halvannet år siden bryllupet vårt, og vi hadde 7 unge ryddehjelper som jeg rett og slett glemte av å betale. Dette kom jeg på helt tilfeldig etter noe mannen sa i forbindelse med bryllupet vårt 🙈

Men ingen av de har "krevd" betaling i ettertid, ikke foreldrene deres heller. 1,5 år siden..skal jeg bare la det ligge?

Dårlig gjort av deg, så skjønner du er flau. Men det kan løses veldig enkelt, du betaler de en sum for jobben nå :)

Ingen blir sure av å få penger, selv om det har gått halvannet år. 

Anonymkode: ff307...1a9

• Liker 4
Skrevet

Betal med vipps nå, og gi en del ekstra for forglemmelsen fra din side. Det er penger som du faktisk skylder dem, så dette skal du ikke bare "la gå". Det er jo dårlig gjort.

Sett deg ned med mobilen og betal dem med noe ekstra :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dersom en onkel eller tante glemte å betale meg hadde jeg husket det hele mitt liv selv om jeg ikke hadde turt å si noe.

Anonymkode: e46f0...160

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dersom en onkel eller tante glemte å betale meg hadde jeg husket det hele mitt liv selv om jeg ikke hadde turt å si noe.

Anonymkode: e46f0...160

Skrevet

Gjør opp for deg nå 🥰

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skal ikke la det ligge 😅 

Legg deg paddeflat og gi dobbel betaling. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at ingen andre har betalt? Veldig merkelig at ingen har etterspurt betaling. 

Anonymkode: 472c3...8cb

Skrevet

Herregud, vurderer du å la det ligge? Betal! Og beklag. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Betal de nå da selvsagt. Men renter. Og en beklagelse hvor dere legger dere flate. De færreste ville sagt noe i dette konfliktskye landet, men det snakkes jo selvsagt bak ryggen på dere. Om dere gjør opp for dere, vil snakket endre seg. 

Anonymkode: 6f125...5a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dårlig gjort av dere, så skjønner du er flau. Men det kan løses veldig enkelt, du betaler de en sum for jobben nå :)

Ingen blir sure av å få penger, selv om det har gått halvannet år. 

Anonymkode: ff307...1a9

La inn en rettelse for deg, for mannen har jo like mye ansvar som det ts har!

Anonymkode: 376ee...ef4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Betal de nå da selvsagt. Men renter. Og en beklagelse hvor dere legger dere flate. De færreste ville sagt noe i dette konfliktskye landet, men det snakkes jo selvsagt bak ryggen på dere. Om dere gjør opp for dere, vil snakket endre seg. 

Anonymkode: 6f125...5a3

Akkurat det har jeg vanskelig for å tro 🥰 

Har da pleid omgang med de alle sammen mange ganger etterpå, og de har bare vært blide og normale.

Nå er det litt trange tider for oss økonomisk, det er derfor jeg vurderte å "glemme" det (hvertfall litt til), men vi skal få skrapt sammen og vipse avgårde! Nesten litt sur for at mannen begynte å prate om bryllupet sånn at jeg kom på det 🙈 

Takk til de av dere som ikke svarte frekt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg rett og slett glemte av å betale

Glemte du å betale?!!!! men så behagelig da

Og, ja, jeg svarer frekt fordi du fortjener det.

Gjør opp for deg.

Anonymkode: 5ef88...e6f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...