J_1990 Skrevet 25. oktober 2025 #21 Skrevet 25. oktober 2025 Gettogirl skrev (20 timer siden): Er hun og Marius blitt sammen igjen? Det har jeg ikke fått med meg. Vet ikke. Men alt om bruddet er fjernet så kan jo virke litt sånn
Sol Rampelyset Skrevet 31. mars #22 Skrevet 31. mars Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin.
Sofirus Skrevet 27. april #24 Skrevet 27. april Nå snakker hun hvertfall om brudd og at hun har flyttet hjem til foreldrene
richbitch Skrevet 27. april #25 Skrevet 27. april Sofirus skrev (5 timer siden): Nå snakker hun hvertfall om brudd og at hun har flyttet hjem til foreldrene Jeg har ikke vært på snap på noen dager, og ser jeg har gått glipp noe da. Ga hun noen detaljer om bruddet, eller bare helt overfladisk at de har flyttet fra hverandre? Ser hun får masse støtte nå i hvertfall.
Sofirus Skrevet 28. april #26 Skrevet 28. april richbitch skrev (17 timer siden): Jeg har ikke vært på snap på noen dager, og ser jeg har gått glipp noe da. Ga hun noen detaljer om bruddet, eller bare helt overfladisk at de har flyttet fra hverandre? Ser hun får masse støtte nå i hvertfall. Nei hun skrev vell at det bruddet kom så brått på og at hun ikke så det komme? Correct me if im wrong. Jeg trykka meg bare fort gjennom
Fenomen Skrevet 28. april #27 Skrevet 28. april Sofirus skrev (57 minutter siden): Nei hun skrev vell at det bruddet kom så brått på og at hun ikke så det komme? Correct me if im wrong. Jeg trykka meg bare fort gjennom Det stemmer. Hun har sagt at bruddet kom brått på og at hun lurer like mye som mange andre på hvorfor. Hun har visstnok avkreftet ryktene om at han er homofil men det har jeg ikke sett selv.
Gettogirl Skrevet 2. mai #28 Skrevet 2. mai Har sett det samme ha skjedd med andre også. Folk som har brukt tid,krefter og penger på å renovere hus/leilighet. Og som kort tid etter at prosjektet er ferdig bestemmer seg for å selge og kjøpe en annen bolig. Dette fordi de om noen år antakelig vil trenge noe større. Så vil ikke den ene partneren plutselig mer. Orker ikke tanken på å starte på nytt igjen med et annet prosjekt. Har jo tenkt at de burde ha slått seg til ro noen år før de starter på nytt igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå