Gå til innhold

Fantasere om ex , Normalt

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2025 den 12.47):

Ja. Toxic var hun, men så sinnsykt god i senga. Hadde like mye lyst som meg, nesten. Men fantaserer om oss. 

Og jeg som gjorde det slutt. Idiot. 

Anonymkode: 10de6...e07

Hva gjorde hun så god i senga? 
Hvorfor gjorde du det slutt? 

Anonymkode: d0211...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kranglet med min første "store" kjærlighet konstant. Vi var vel sjelden enige om noe som helst. Men i senga hadde jeg det aldri bedre til den dag i dag. Den dama der var helt fantastisk. Hun gjorde det slutt,og jeg hadde vel kjærlighetssorg i en liten evighet. Dersom jeg får sette meg ned med mye tid til overs til tenking,så kan jeg fortsatt kjenne et "slag i magen" men sån generelt ønsker jeg henne alt godt. Såvidt jeg vet lykkelig sammen med en,og de har flere barn.

Men sån direkte on topic. Hun dukkker til stadighet "rent free" opp i tankene mine,og de tankene der er skitne 😇

Endret av Fant80
Skrevet

Jeg og eksen (vi har barn sammen) møtes jevnlig og har digg sex - digger det

Anonymkode: 508fc...409

Skrevet

Nei, ekser er vel de siste jeg fantaserer om. Det ble jo slutt av en grunn. Jeg er grundig både når jeg kuttet ut folk, og når jeg blir kutta ut (og jeg da kutter ut tilbake). 

Eksen var jævlig god i senga, men måten han gikk på, fikk meg til å miste all respekt - og lyst på ham. At han i det siste har mast om hvor dårlig samvittighet han har, og hinta til å prøve igjen, synes jeg er enda mer tragisk; JEG sørget jo ordentlig og ble ferdig med forholdet og tapet, mens han som gikk er opphengt i meg nå år etterpå....

Nei, sentimental er jeg ikke. Jeg forholder meg til ting som er. Hvis noe ikke er bra, så er det ikke bra, da. Jeg ligger ikke og runker og tenker på eksen, akkurat, det er lite som trigger fantasien når en har fått en overdose med realitet. Tror faktisk ikke jeg en gang husker sexen vår. Hjernen min er greit skrudd sammen sånn.

Anonymkode: 0be1b...791

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...