Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen er, hvor ofte har dere sex?

Hvor mange ganger i uken? Mye på helg? Posisjoner? Reiser dere på helgetur kunn for sex?

Anonymkode: f2c67...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

K 38, mest på helg, 1-2 ganger i uken stort sett. Jeg øverst, stort sett og noen ganger reiser vi bort og i ferier blir det mer. Mye jobb og stress tar mye energi og tid så man har ikke overskudd. 

Anonymkode: c99ad...c73

Skrevet (endret)

Flere ganger når vi er fysisk sammen 🥰 Han får ikke nok av meg 😍

Og jeg får ikke nok av han 😍

Endret av Mardina
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor mange ganger i uken? Mye på helg? Posisjoner? Reiser dere på helgetur kunn for sex?

Er sammen ca. 4 dager i uken, annen hver uke (er mer men disse er dagene med mulighet for sex). Da har vi stort sett sex 3 av dagene, og hvis vi reiser har vi sex stort sett alle dagene vi reiser. Feks. 5 dager reise er ca 4-5 dager med sex. Så stort sett så ofte vi kan. Men noen av gangene er så intensive at vi må lade en dag.

Anonymkode: c34e4...a8a

Skrevet

Det varierer. Noen ganger 1-2 ganger i uka. I perioder 1-2 ganger i mnd. Men vi er veldig flinke til å ta på hverandre og se hverandre i hverdagen. Klaps på rompa, vi kysser mye, mye klemming osv. Vi er glade i sex, men hverdagen skjer.

Anonymkode: 098d1...5fd

• Liker 1
Skrevet

Det blir ikke noe av, så tips til hvordan man kan komme i gang ønskes. Det har kanskje vært 1-2 «nesten» på snart 15 år. 
Det er han som har unnskyldninger.

Jeg ønsker en gang i uka, men kan bli fornøyd om det blir en gang i måneden. 

(Ikke tulleinnlegg.) 

Anonymkode: 8bac8...2b9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir ikke noe av, så tips til hvordan man kan komme i gang ønskes. Det har kanskje vært 1-2 «nesten» på snart 15 år. 

(Ikke tulleinnlegg.) 

Det er noe bare dere kan finne ut av, dessverre. Umulig å si hvorfor han ikke vil mer. Det kan være alt mellom himmel og jord.

Anonymkode: c34e4...a8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

(Ikke tulleinnlegg.) 

Dere har nesten hatt sex 1-2 ganger på 15 år?🤨

Anonymkode: 53fbb...71e

Skrevet

2-3 ganger i uka. Og ja, begrenses av å ha store barn i hus, så vi reiser gjerne på helgeturer for å få frihet. Stillinger varierer, men felles favoritt er liggende med han bak. Hans favoritt når vi ikke har barn i nærheten er bak. 

Anonymkode: 78ba6...d4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dere har nesten hatt sex 1-2 ganger på 15 år?🤨

Anonymkode: 53fbb...71e

Ja. Jeg har vært tålmodig, men jeg tror ærlig talt ikke at det blir bedre. Han har alltid unnskyldinger, og ofte er det min skyld at det ikke blir pga «mas». Han er dårlig på kommunikasjon. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

10-15 ganger om dagen, hver dag. Vi får ikke nok av hverandre.🥰

Anonymkode: 3da78...176

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang vi møtes. Vi møtes et par ganger i uka i gjennomsnitt. Har hjemmekontor sammen en gang i uka og da har vi alltid sex😂

Gjør de fleste vanlige stillinger. 

Anonymkode: 1c08f...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i snart 6 år. Har sex flere ganger for dagen.

Anonymkode: 8da2a...6ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

(Ikke tulleinnlegg.) 

Akkurat som her. Slutten av 30 årene begge to, 14 år sammen, 13 av de uten sex, han som kommer med unnskyldningene. Jeg kunne tenkt meg tidligere 1 gang i uken, men i hvertfall at noe skjedde hver mnd. 

Anonymkode: 97d6b...e65

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vært sammen i snart 6 år. Har sex flere ganger for dagen.

Anonymkode: 8da2a...6ed

Har dere ikke et liv utenom? 🤷‍♀️🙈

Anonymkode: 0d1ed...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har sex 2-3 ganger i året nå. 
Det er de gangene vi er bortreist uten unger😊. Vi har en 2-3 langhelger i løpet av året som er relativt faste turer. Da har vi mye sex også.

Hjemme i hverdagen gidder vi ikke/prioriterer vi det ikke. Ingen av oss gidder sex der vi må gjemme oss, være stille osv. Sex mister fort sin apell for oss når man må organisere det og ta masse hensyn osv. Er bare sånn vi funker 😊.

Anonymkode: 94285...392

AnonymBruker
Skrevet

Sex hver dag stort sett. Vi er i 40-åra.

Anonymkode: ad93a...823

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri.

Hun ønsker nok 12x i året, og jeg 300x.

Gir det ut året.

Ingen bedring, så er 2026 skal bli🔥🔥

Anonymkode: 8f01e...632

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne i 40-årene. Sex 2-4 ganger i uken, vi bor ikke sammen så sees ikke hver dag. Som oftest når vi legger oss og på morgenen i helger. Kan bli en runde på dagtid hvis huset er barnetomt. På aleneferier uten barn blir det masse sex! En langhelgtur endte vi opp i senga hele ene dagen istedenfor å se på byen 😅

Anonymkode: 715c8...02d

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i ca 20 år. Til tider har vi sex 1-7 ganger i uken.. noen ganger mindre. Vi har sjeldent vanilje sex. Ofte i stua, på badet, i senga, bytter stilling, bakfra, analsex og mye annet. Vi reiser vekk i helger av og til ha, og en hel uke i blandt. Da er sex alltid høyt prioritert! Bor på fine hotell og koser oss. Ikke bare med sex, også ut å spise, snakker mye, koser oss med bassenget og nyter livet. Føler vi har vært heldig. Hilsen mann på 41 😊

Anonymkode: 258a4...2ee

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...