AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:19 #1 Skrevet lørdag kl 22:19 Mistenkte ruskjøring, vi ringte politiet, oppga bilnummer.. Politiet svarte.... øøøh hvor er dere, vi oppga vei vi kjørte på, politiet svarte øøøh hvor er nærmeste by... geografi må være noe dritt, deretter oppga vi bilnummer og politiet sa det var leiebil og da er det sikkert turister som er usikre på hvor de kjører... går sikkert bra. Kjørte bak denne bilen i 30 minutt, og det er det verste vinglete kjøring jeg har sett nær på å kræsje med møtende biler.. Men sånn er det i politinorge visstnok, hvorfor bry seg. Så da skal jeg drikke en flaske vin og kjøre bil, hvis jeg blir stoppet av politi sier jeg bare, øøøh, ja jeg har drukket men er usikker turist så da går det vel bra. Anonymkode: 38073...0fb 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #2 Skrevet i går, 08:03 Første gang du kjører i distriktet på sommeren? Leiebiler, bobiler, campingvogner som kjører en brøkdel av fartsgrensen og som vingler gjerne over hele kjørebanen mens sjåføren tar bilder er taktgivende i trafikken februar-oktober. Anonymkode: b9e82...09c 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:29 #3 Skrevet i går, 08:29 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mistenkte ruskjøring, vi ringte politiet, oppga bilnummer.. Politiet svarte.... øøøh hvor er dere, vi oppga vei vi kjørte på, politiet svarte øøøh hvor er nærmeste by... geografi må være noe dritt, deretter oppga vi bilnummer og politiet sa det var leiebil og da er det sikkert turister som er usikre på hvor de kjører... går sikkert bra. Kjørte bak denne bilen i 30 minutt, og det er det verste vinglete kjøring jeg har sett nær på å kræsje med møtende biler.. Men sånn er det i politinorge visstnok, hvorfor bry seg. Så da skal jeg drikke en flaske vin og kjøre bil, hvis jeg blir stoppet av politi sier jeg bare, øøøh, ja jeg har drukket men er usikker turist så da går det vel bra. Anonymkode: 38073...0fb Om du har litt penger på bok, så burde du anmelde politiet og ta dette til tingretten med en advokat. Dersom en deltaker i trafikken ikke bare forstyrrer men er direkte farlig, så har du en plikt om å rapportere dette inn. Politiet har så en plikt om å følge opp på dette, da dette er en situasjon som kan føre til tap av liv. Dersom de velger å nedprioritere, så må de har veldig gode grunn til det. Noe jeg hadde tviler på med mindre det var en annen stor hendelse i området. Retten bør vurdere hvorvidt livsfarlig kjøring er akseptabelt og kan ses bort fra. Jeg hadde oppriktig spurt dommeren om hvor mange liv tapt han er villig å akseptere for at politiet kan prioritere annet enn trafikk. Jeg har faktisk gjort alt dette i ett eksempel jeg opplevde. Tingretten dømte staten til å betale saksomkostninger, samt erstatning på et par millioner for å ikke ha verdsatt mitt liv. Anonymkode: 40916...966 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Merkelige greier, når vi kjørte forbi, var bilrutene så sota at vi ikke såg personen i bilen. Kan jo være øvelseskjøring men hadde glemt L, kan jo være skumle personer med pistol, kan jo være uskyldige turister, men da er det rart at de ikke stoppet på den store turistattraksjonen vi passerte... de kjørte i 65 km hele veien vi fulgte de... Anonymkode: 38073...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå