Silesilje Skrevet 7. september 2025 #21 Skrevet 7. september 2025 Onani føles generelt ikke som noe prate om. I vennegjengen er vi derimot helt oppdatert på hva som skjer til sengs med partner!
Geojak Skrevet 7. september 2025 #22 Skrevet 7. september 2025 Bamseklemmer skrev (17 timer siden): Da er jeg miljøbevist😁 Men jo det stemmer.. De sexlystene finner hverandre, og ser ikke på onani eller seksuelle samtaler som verken tabu eller kleinhet. Vi diskuterer det meste, vi deler erfaring og gir hverandre tips.. Vi pirrer hverandre til vi blir sprutrød av kåthet.. noen ganger river vi av oss klærne og koser oss gløgg.. Så kler vi på oss igjen, drikker litt kaffe.. Så litt evaluering av hva som nettopp skjedde.. så en vennskapklem, og vel hjem min skatt❣️ Jeg er hellig overbevist.. vi har ikke hatt et like godt vennskap, hvis vi blyge og bare diskutere vær og politikk🫡 Hmm. Her var det innlednigsvis snakk om at gutta deler og snakker om onani.. Og spørsmål om veninner gjør det samme, altså kvinne til kvinne prating Tolker derfor ditt innlegg her, som at du ikke bare snakker om, men har felles onanistunder med dine mannlige venner? 😲 Litt overaskende utfra dine andre poster her inne som stort sett dreier seg om deg og dine damer..
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2025 #23 Skrevet 7. september 2025 Geojak skrev (2 timer siden): Hmm. Her var det innlednigsvis snakk om at gutta deler og snakker om onani.. Og spørsmål om veninner gjør det samme, altså kvinne til kvinne prating Tolker derfor ditt innlegg her, som at du ikke bare snakker om, men har felles onanistunder med dine mannlige venner? 😲 Litt overaskende utfra dine andre poster her inne som stort sett dreier seg om deg og dine damer.. Ikke kompiser nei.. jeg mener selvfølgelig mine ramkåte venninner🥰 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #24 Skrevet 8. september 2025 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Ikke kompiser nei.. jeg mener selvfølgelig mine ramkåte venninner🥰 Og dem er det mange av…. Anonymkode: a551f...316
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2025 #25 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og dem er det mange av…. Anonymkode: a551f...316 Ikke mange nei.. det er 3 som er aktive og tilgjengelig akkurat nå🫠 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #26 Skrevet 8. september 2025 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Ikke mange nei.. det er 3 som er aktive og tilgjengelig akkurat nå🫠 En skikkelig blåser. Anonymkode: 04e54...c9d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #27 Skrevet 8. september 2025 Aldri snakket med venner om sex og runking, hverken i barndom, ungdom eller voksen alder. Det er heller ikke noe jeg har hørt andre nevne noe på som jeg kan huske, selv om jeg husker et par av gutta på ungdomsskolen likte å slenge rundt med utstyret og vise det fram i dusjen. Sexlivet er en privatsak og om en sak som kan diskuteres med folk i helsevesenet. Eneste personen jeg har snakket med slikt om, det er kona, og det er naturlig, fordi vi har jo et felles sexliv som vi får bedre utbytte av når vi kjenner hverandres ønsker og behov. Anonymkode: 49051...2b1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #28 Skrevet 8. september 2025 Njæ det har vel aldri skjedd. men skryting av hvem man hadde sex med i helgen skjedde ofte i ungdomsåra. Vet samboeren min snakker med sine venninner om sex livet vårt😂. bryr meg ikke noe om det. også er det ikke superdetaljert. Anonymkode: 83bb9...d8c
Trøndermann Skrevet 8. september 2025 #29 Skrevet 8. september 2025 Det har vel hendt noen ganger, både med kompiser og venninner. Men er ikke noe jeg har snakket mye om akkurat
Trøndermann Skrevet 8. september 2025 #30 Skrevet 8. september 2025 Bamseklemmer skrev (48 minutter siden): Ikke mange nei.. det er 3 som er aktive og tilgjengelig akkurat nå🫠 3 på samme tid ( ikke samtidig går jeg ut ifra ). Men likevel, skal si du holder det gående 👌😅
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2025 #31 Skrevet 8. september 2025 Trøndermann skrev (3 timer siden): 3 på samme tid ( ikke samtidig går jeg ut ifra ). Men likevel, skal si du holder det gående 👌😅 Nei nei.. ikke samtidig nei.. Jeg er jo "Troskapens Far"🥰
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #32 Skrevet 8. september 2025 Bamseklemmer skrev (44 minutter siden): Nei nei.. ikke samtidig nei.. Jeg er jo "Troskapens Far"🥰 Ergo er det blank løgn det du sier! Anonymkode: 44677...1e8 2
Million Skrevet 8. september 2025 #33 Skrevet 8. september 2025 Jeg er i femtiårene, og har aldri noensinne diskutert onani med mine venninner. Det er noe jeg ikke er interessert i å dele med andre, eller heller ikke høre om fra andre og hvilke vaner de har og hvordan de gjør det osv. Ikke interessant. Og en privatsak. Man trenger faktisk ikke dele alt med folk.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #34 Skrevet 8. september 2025 Million skrev (4 timer siden): Jeg er i femtiårene, og har aldri noensinne diskutert onani med mine venninner. Det er noe jeg ikke er interessert i å dele med andre, eller heller ikke høre om fra andre og hvilke vaner de har og hvordan de gjør det osv. Ikke interessant. Og en privatsak. Man trenger faktisk ikke dele alt med folk. Hvordan kan akkurat dette være så forferdelig uinteressant? Siden du nå havnet i akkurat denne tråden... Anonymkode: 04e54...c9d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #35 Skrevet 8. september 2025 Vi snakker aldri om det som unge eller voksne. Hvorfor skal vi det 🤷♀️ Generell anbefaling av leketøy en sjelden gang - men ikke noen opplysninger videre om det. Anonymkode: ac3fc...800
Million Skrevet 8. september 2025 #36 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan akkurat dette være så forferdelig uinteressant? Siden du nå havnet i akkurat denne tråden... Anonymkode: 04e54...c9d Det er bare et tema som aldri har blitt tatt opp, selv ikke i fylla, og det er ærlig talt ikke noe som interesserer meg å få vite noe om. Hva de gjør er deres privatsak. Synes egentlig det hadde vært pinlig å få høre noen betroelser om hva de morer seg med på soverommet.
Geojak Skrevet 8. september 2025 #37 Skrevet 8. september 2025 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Nei nei.. ikke samtidig nei.. Jeg er jo "Troskapens Far"🥰 Artig du benyttet en link om hva «gutta» prater sammen om, og om damer prater sammen om samme emne. Til å skryte av at du har tre damer du lurer og bedrar.. Lar hver og en av dem tro de er et «one and only» høres ut som «Troskapens far» ja.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2025 #38 Skrevet 8. september 2025 Når jeg var ung gikk blader og videokassetter på rundgang. De mest freidige satt også sammen og så på disse mediene. Vil ikke si det var mye tabu akkurat. Anonymkode: d3f52...a8c
-jk- Skrevet 8. september 2025 #39 Skrevet 8. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg var ung gikk blader og videokassetter på rundgang. De mest freidige satt også sammen og så på disse mediene. Vil ikke si det var mye tabu akkurat. Anonymkode: d3f52...a8c Igjen, det gjaldt nok bare enkelte miljøer. Ikke noe slikt i min krets i hvert fall. Kanskje mer vanlig på bygda?
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2025 #40 Skrevet 9. september 2025 Geojak skrev (7 timer siden): Artig du benyttet en link om hva «gutta» prater sammen om, og om damer prater sammen om samme emne. Til å skryte av at du har tre damer du lurer og bedrar.. Lar hver og en av dem tro de er et «one and only» høres ut som «Troskapens far» ja. Jeg prater med menn også, men de er for firkantet og mangler seksuell forståelse. Ikke så ulik deg faktisk, for de er også misunnelig for at jeg har draget på kvinner. Misunnelse får ofte menn til å koke både IRL og på nettet.. suksess i sexlivet smerter noe forferdelig tydeligvis. Da blir det folkesnakk og skriving om at jeg er en hestkuk, som bare lurer og bedrar kvinner.. Derfor skrev jeg at jeg er miljøbevist, for disse mennene er ikke i det miljøet vi er inne i.. Og de kommer aldri til å komme dit, med negativitet og misunnelse.. I vårt miljø: finnes det ingen samfunnsryttere, moralpoliti, negative holdninger, fordomsfulle, ryktespredere og misunnelige skapninger.. Vi diskuterer ofte hvor råtten samfunner er.. vi hater dem ikke, men vi ler oss skakk av dem😅 Vi er venner uten sidestykke.. vi lever i særbo.. vi hjelper hverandre i husene.. vi har åpent samtykke om sex.. vi er alle trofaste og vi kjenner alle hverandre. Så jo.. jeg kan skryte av at jeg er i det riktige miljøet, og jeg skryte gjerne av mine venninner.. De er jo gullhønene mine🥰 Jeg tror du tilhører feil miljø mister, eller koser du deg på KG med ryktespredning og konspirasjonsteorier? Hvor fikk du sannhet av, at jeg lurer og bedrar kvinner?🫡
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå