Langline Skrevet 9. september #41 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 18.18): Ja, hvis hodet er på plass og de tar vare på seg selv. Så lenge jeg synes han er attraktiv, spiller alder ikke så stor rolle. Anonymkode: 07876...022 Enig med deg. Har ff som er betydelig yngre enn meg (er selv i slutten av 50-årene), det er deilig med en superviril kar som kan flere ganger i løpet av kort tid. Men har truffet menn som er omtrent på samme alder som ser veldig bra ut, holder seg i form, har mye erfaring og de er også deilige😊
AnonymBruker Skrevet 9. september #42 Skrevet 9. september Snok1 skrev (4 timer siden): Som Mann 50++ kan jeg bekrefte at vi er lite å spare på. Dårlig rygg, dårlige knær, vom og et hjertinfarkt som kan komme under neste tamme forsøk på et knull med den slappe laksen. Ligg langt unna er mitt vennlige råd Var det ironisk ment ? 😂 eller var det din ærlige mening? Hva er din erfaring når det kommer til kvinner? Møter du bare kvinner i 50 årene med dårlig rygg, slitasje i knær og hjerteinfarkt på vei ? 😜 Anonymkode: 1ba42...30b
Snok1 Skrevet 9. september #43 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Var det ironisk ment ? 😂 eller var det din ærlige mening? Hva er din erfaring når det kommer til kvinner? Møter du bare kvinner i 50 årene med dårlig rygg, slitasje i knær og hjerteinfarkt på vei ? 😜 Anonymkode: 1ba42...30b Jeg møter kvinner, menn og par som tolererer mine skavanker. Jeg har ikke råd eller tid til å være kresen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #44 Skrevet 9. september Man kan jo fantasere om mye rart uten at man har lyst til å prøve det ut. Selv om jeg nylig har joinet 40 årene så er jeg overhodet ikke interessert i en gammel mann. Hadde jeg vært på markedet så ville det vært maks aldersforskjell på fem år opp eller ned noe annet blir feil for meg. Må jo og si at menn aldres ikke som oss kvinner. Var nettopp på en slags reunion der alle var født samme år og jeg hadde ALDRI trodd at de var like gamle som meg, var ovebevist om at de var minst 15 år eldre enn meg, bortsett fra to som så ut som om de var på vår alder. Anonymkode: d00a3...091 1
AnonymBruker Skrevet 9. september #46 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 22.53): Bare synd det er så få av de som tenner på deg. Anonymkode: 4ea5c...89e Man trenger bare en. Pleier vanligvis ikke være et problem for oss kvinner. Alder er brutal for begge kjønn etter en viss alder, men forelskelse og kjærlighet kan oppstå i enhver alder, og kjærlighet gjør vakker. Anonymkode: 0b498...c30 1
Bamseklemmer Skrevet 10. september #47 Skrevet 10. september Langline skrev (13 timer siden): Enig med deg. Har ff som er betydelig yngre enn meg (er selv i slutten av 50-årene), det er deilig med en superviril kar som kan flere ganger i løpet av kort tid. Men har truffet menn som er omtrent på samme alder som ser veldig bra ut, holder seg i form, har mye erfaring og de er også deilige😊 Jeg tror tenning overgår attraktivitet.. Det er fordi aldersforskjell er en fetish som tenner litt ekstra. Men de bør jo være kyssbar, ellers vil det vel ikke fungere..? Jeg er ikke avhengig av et vakkert ansikt, alderstegn er så sexy i seg selv. Men det som tenner meg mest, er å få hjelpe noen med nytelser. "Omsorgssex".. Det gjør meg både kåt og glad, da blir det mye klining også.. Så da stønner jeg ærlig og oppriktig🫠 Det har blitt flere av de yngre 30+ kvinnene, i det siste som har tatt kontakt. De blir ikke skremt av verken ansiktet eller kroppen min. De tenner først og fremst på aldersforskjellen, så totalopplevelsen, selvtestingen, erfaring og kunnskap. Kjemien har alt å si og hvor godt vi kommuniserer og planlegger møte..
feliek54 Skrevet 22. september #48 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 5.9.2025 den 23.36): Noen som ikke er i forhold med en, og som aldri kommer til å bli sammen med en eldre/gammel mann ( type 60-75) men som får seksuelle tanker uansett? Er dette mer vanlig enn man tror? Mange tråder om forhold med aldersforskjell, men er det noen jenter/kvinner som ikke noen gang blir å innlede et forhold til en gammel mann men som fantaserer mye om det? Anonymkode: 1ba42...30b Jeg er en eldre mann og har hat 2 unge jenter so sa de ville ha sex med meg. Jeg spurte hva som var grunn til sex med meg. Begge svarte at de sa eldre var mer tålmodige og de ble bedre sex og de. Men det er er en del år siden med de begge
AnonymBruker Skrevet 22. september #49 Skrevet 22. september For langvarig forhold blir det i nærheten av egen alder, si pluss/minus 10 år som er aktuelt. For ellers blir det så stor forskjell på helse, livssituasjon osv. For sex brer spekteret seg mer ut. Jeg har ikke noe fast grense og synes egentlig det er ganske tullete for folk er så ulike innenfor samme fødselsår. Jeg tenner så lenge personen er ålreit og utseende er OK nok. Jeg er ikke veldig opptatt av utseende, likevel merker jeg jo at jo eldre de er, jo mindre sannsynlighet er det for at jeg synes de er fysisk attraktive nok. Og det samme regner jeg med motsatt vei også, det er ikke like mange menn som finner meg attraktiv nå som for 20 år siden. Anonymkode: a6fe8...2b5
AnonymBruker Skrevet 22. september #50 Skrevet 22. september Vel, så langt har jeg ikke tent på noen andre enn rundt min egen alder eller langt yngre. Er kvinne 50. Noen med daddy issues og golddiggere vil kunne gå for en langt eldre mann. Sistnevnte tenker vi er innen en gren av prostitusjon. Hvis menn hadde begynt å se i sin egen aldersgruppe ville nok mye vært løst. Kan ikke Ola på 69 sjekke opp kari på 68 da? De er ensomme begge to. Svært mange menn raser raskt ned fra rundt 47 år. Alderen der det ofte blir enten forfall eller en manisk besettelse av å trene som opptar 80% av livet. Begge er like usexy i mine øyne. Anonymkode: 1e53b...fd5
AnonymBruker Skrevet 22. september #51 Skrevet 22. september Bamseklemmer skrev (På 10.9.2025 den 4.58): Jeg tror tenning overgår attraktivitet.. Det er fordi aldersforskjell er en fetish som tenner litt ekstra. Men de bør jo være kyssbar, ellers vil det vel ikke fungere..? Jeg er ikke avhengig av et vakkert ansikt, alderstegn er så sexy i seg selv. Men det som tenner meg mest, er å få hjelpe noen med nytelser. "Omsorgssex".. Det gjør meg både kåt og glad, da blir det mye klining også.. Så da stønner jeg ærlig og oppriktig🫠 Det har blitt flere av de yngre 30+ kvinnene, i det siste som har tatt kontakt. De blir ikke skremt av verken ansiktet eller kroppen min. De tenner først og fremst på aldersforskjellen, så totalopplevelsen, selvtestingen, erfaring og kunnskap. Kjemien har alt å si og hvor godt vi kommuniserer og planlegger møte.. Utbrodering med stønningen ville alene skremt bort alle aldersgrupper 😂 Anonymkode: 1e53b...fd5 1
Bamseklemmer Skrevet 22. september #52 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Utbrodering med stønningen ville alene skremt bort alle aldersgrupper 😂 Anonymkode: 1e53b...fd5 Helt klart.. stønning er bare for de mest ærlige skapningene😅
WeirdLady73 Skrevet 22. september #53 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 5.9.2025 den 23.36): Noen som ikke er i forhold med en, og som aldri kommer til å bli sammen med en eldre/gammel mann ( type 60-75) men som får seksuelle tanker uansett? Er dette mer vanlig enn man tror? Mange tråder om forhold med aldersforskjell, men er det noen jenter/kvinner som ikke noen gang blir å innlede et forhold til en gammel mann men som fantaserer mye om det? Anonymkode: 1ba42...30b Det var et merkelig spørsmål. Hvordan kan man egentlig vite om man ikke blir sammen med noen når fremtiden ikke er forutsigbar ?!
AnonymBruker Skrevet 22. september #54 Skrevet 22. september Hysterisk at gamle kjerringer tror de kan få unge menn til de er 90! Lite realisme her gitt. Og det høres heller ikke ut som dere har så peiling,jeg ser masse menn over 40 som er attraktive og spreke jeg. Anonymkode: 2610b...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #55 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 5.9.2025 den 23.44): Nei. Er 42 år og menn bør være under 45 år for å være seksuelt attraktive. Helst rundt 25 år Anonymkode: a58ba...8b0 Er 39 år gammel mann og mener også damer bør være rundt 25 år for å være seksuelt attraktive. Anonymkode: 81869...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #56 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 20.33): Mannen min er 5 år eldre enn meg, han pusher 50 og begynner dessverre å bli forferdelig gubbete. Fått hengemage, begynnende måne og dårlige knær. Aldri i livet om jeg hadde klart å ha sex med en mann som var ti år eldre enn meg selv, klarer knapt nok å tenne på min egen mann. Men jeg elsker ham og vi har vært hverandres livsvitner i tjue år. Man klarer å se forbi det ytre. De flotteste kroppene tilhører dem mellom 18-28, dette gjelder både kvinner og menn og de skal få kose seg med hverandre. Vi har vært unge selv og nå må vi gå videre. Men fy fader, aldring er jammen ikke mye sexy 😅 Anonymkode: 33cfe...752 Ikke alle menn på 50 er så forfalne. Finnes menn i den alderen som holder seg veldig bra. Anonymkode: 81869...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #57 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 23.18): Når det gjelder kvinner er det ikke uvanlig at de liker menn som er 10-15 år eldre vel? Jeg er homofil mann på 27 år og kan godt like menn opp til 50 års alderen, men ikke mere. Da blir det for stor aldersspenn. Tiltrekning handler om mye mer enn alder, det er alltid helheten som avgjør. Anonymkode: fd3aa...3cd Det er veldig langt mellom par som har så mye som 10-15 års aldersforskjell. Kanskje 1 av 20 par. Og i halvparten av de tilfellene, så er dama importert fra et fattig land i Asia. De aller fleste finner seg jevnaldrende partnere, og skilsmissestatistikken viser jo også at langt flere skiller seg når aldersforskjellen er stor. Min egen mann gjennom 20 år er 5 år eldre enn meg, og jeg merker at det er virkelig helt på grensen. Han forfaller langt raskere enn meg, både mentalt og fysisk. Gubbemage, startende måne og "glemmer" det meste som ikke er lystbetont for ham selv. Venter bare på at de to yngste barna skal flytte ut, så drar jeg. Gidder ikke være ubetalt vaskehjelp, ryddehjelp organisator og hjemmesykepleier de siste 30 årene av mitt liv. Anonymkode: 33cfe...752 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå