Gå til innhold

Tenner du på gamle menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis hodet er på plass og de tar vare på seg selv. Så lenge jeg synes han er attraktiv, spiller alder ikke så stor rolle.

Anonymkode: 07876...022

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, hvis hodet er på plass og de tar vare på seg selv. Så lenge jeg synes han er attraktiv, spiller alder ikke så stor rolle.

Samme her. Er du fin er du fin.

MEN jeg synes virkelig gamle mennesker kan lukte litt og det fikser jeg ikke. Er selv i 40-årene.

Anonymkode: 6b422...ea0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Love love loveee menn som har aged like fine wine. Sånn, vet ikke hva det er, men de har et blikk som bare er different. Love me a nerdy provider. Nei takk til unge drittunger.

K19, lmao

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Nei. Da jeg var ung kunne jeg synes menn opp til 15 år eldre var sexy. Dess eldre jeg har blitt dess mindre opp i alder finner jeg menn sexy. Det ble opp gjennom årene redusert fra opp til 15 år eldre (i 20 årene), til maks 10 år eldre (30 årene), til maks 5 år eldre (40 årene), til at jeg nå stort sett finner jevnaldrende og litt yngre menn enn meg mest sexy. 

Jeg er 50 år, og kunne absolutt ikke vært sammen med mann som var en del eldre enn meg. Over 70 er så utenkelig at det like godt kunne vært 100 år. Det blir det samme for meg. 

Haha, dette kunne vært skrevet av meg 😅

Anonymkode: c17ce...4e6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet, ja.

Men nå har jeg blitt så gammel at de som er eldre enn meg tusler rundt med rullator og demens og litt gjennomsiktig hvitt fjon på hodet.

Synes fremdeles at eldre menn er kjekkere enn yngre, men har for første gang opplevd at noen av disse eldre mennene likevel er yngre enn jeg. 

Anonymkode: acdc7...3d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 5 år eldre enn meg, han pusher 50 og begynner dessverre å bli forferdelig gubbete. Fått hengemage, begynnende måne og dårlige knær. Aldri i livet om jeg hadde klart å ha sex med en mann som var ti år eldre enn meg selv, klarer knapt nok å tenne på min egen mann. Men jeg elsker ham og vi har vært hverandres livsvitner i tjue år. Man klarer å se forbi det ytre.

De flotteste kroppene tilhører dem mellom 18-28, dette gjelder både kvinner og menn og de skal få kose seg med hverandre. Vi har vært unge selv og nå må vi gå videre. Men fy fader, aldring er jammen ikke mye sexy 😅

Anonymkode: 33cfe...752

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei. Foretrekker unge og virile menn med stor penis. 
Gerd, 52

Anonymkode: 99c4a...3e6

Gerd❤️❤️

Anonymkode: 6a258...d32

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her. Er du fin er du fin.

MEN jeg synes virkelig gamle mennesker kan lukte litt og det fikser jeg ikke. Er selv i 40-årene.

Anonymkode: 6b422...ea0

Ja, det er en viss øvre grense for meg også selvsagt. Er 37, men hadde ikke gjort meg noe med en på f.eks 60 hvis han er fin og velstelt, og personlighetene passer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er 55 selv. Synes ingen menn over det er attraktive. 

Anonymkode: 5c16d...dce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei. Er 42 år og menn bør være under 45 år for å være seksuelt attraktive. Helst rundt 25 år

Anonymkode: a58ba...8b0

Cougar 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei, absolutt ikke. Jeg er en halvgammel kvinne og foretrekker dem litt yngre el maksimalt på min alder.

Hva skal man nå med en gammel mann?

Anonymkode: e24c0...581

Ja eller hva skal man nå med ei gammel kjærring?

Anonymkode: 12e05...912

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min er 5 år eldre enn meg, han pusher 50 og begynner dessverre å bli forferdelig gubbete. Fått hengemage, begynnende måne og dårlige knær. Aldri i livet om jeg hadde klart å ha sex med en mann som var ti år eldre enn meg selv, klarer knapt nok å tenne på min egen mann. Men jeg elsker ham og vi har vært hverandres livsvitner i tjue år. Man klarer å se forbi det ytre.

De flotteste kroppene tilhører dem mellom 18-28, dette gjelder både kvinner og menn og de skal få kose seg med hverandre. Vi har vært unge selv og nå må vi gå videre. Men fy fader, aldring er jammen ikke mye sexy 😅

Anonymkode: 33cfe...752

D kan man skylde sosiale media for

Anonymkode: 12e05...912

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei, absolutt ikke. Jeg er en halvgammel kvinne og foretrekker dem litt yngre el maksimalt på min alder.

Hva skal man nå med en gammel mann?

Anonymkode: e24c0...581

Bare synd det er så få av de som tenner på deg.

Anonymkode: 4ea5c...89e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mann 53, har vel i grunn et brukbart utseende, litt kropp etter alder. Kan umulig tro at damer særlig yngre enn kanskje 45 opp ville ha noen som helst interesse i meg. Men for damer i egen aldersgruppe innbiller jeg meg at jeg kan være forholdsvis attraktiv, jeg har bare nok selvinnsikt til å skjønne at damer i 20-30 årene aldri ville viet meg et blikk.

Selv synes jeg generelt damer rundt 35-50 er de aller flotteste!

Anonymkode: 9d669...002

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Menn trenger ikke tenne på noen / noe for å pule

Anonymkode: 85109...fbc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder kvinner er det ikke uvanlig at de liker menn som er 10-15 år eldre vel? 

Jeg er homofil mann på 27 år og kan godt like menn opp til 50 års alderen, men ikke mere. Da blir det for stor aldersspenn. Tiltrekning handler om mye mer enn alder, det er alltid helheten som avgjør. 

Anonymkode: fd3aa...3cd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri syntes. De fleste menn blir betydelig mindre sexy etter fylte 45. De mest sexy mennene er mellom 25-35. 

Anonymkode: 6f96a...e1f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man trenger vel bare én, og det finnes en fetisj for alt ;)

Anonymkode: 74bca...1dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 11.51):

Jeg (kvinne i 40-årene) kunne nok ikke hatt sex men en mann verken i 60-årene eller i 20-årene. Nedover har jeg en sperre på 38, oppover har jeg ikke bestemt meg enda.

Anonymkode: 74bca...1dd

Hvorfor sperre nedad på akkurat 38? En på 37, er jo så og si lik alder.

Skrevet

Som Mann 50++ kan jeg bekrefte at vi er lite å spare på.
Dårlig rygg, dårlige knær, vom og et hjertinfarkt som kan komme under neste tamme forsøk på et knull med den slappe laksen. 

Ligg langt unna er mitt vennlige råd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...