Gå til innhold

Her på psykiatrisk avdeling


Gjest katti

Anbefalte innlegg

Gjest katti

Nå skal jeg begynne å skrive litt hver dag i de dagene jeg er innlagt på psykiatrisk.

Jeg ble innlagt fredag 17. mars.Har vært her nå i 8 dager.

Ble innlagt pga av at jeg var så sliten av alt å følte at jeg ikke ville leve mer.

Nå har jeg vært her en uke å det går bedre med meg. Den siste uka har jeg hadt psykolog 3 ganger noe som er utrolig tungt

Skulle nesten ønske jeg kunne slippe. Når jeg sitter inne hos psykologen å prater lever jeg meg inn igjen til alt det vonde jeg prøver å glemme. Det er så grusomt å gjennoppleve alt dritten jeg måtte igjennom som barn.Har flere ganger den uka her tenkt på å skrive meg ut. Men vil ikke ha det sånn jeg hadde det når jeg kom hit.

Jeg kjenner jeg er utrolig bitter på foreldrene mine.

At de ikke kunne tenke, ikke litt engang!!

Å de har heller ikke vett til å si unnskyld. Det virker som at de ikke forstår hva de har gjort uannsett hvor mye man forteller det. Jeg blir sprø!

Det er ikke rart at angsten spiser meg opp. Det ble verre etter at jeg kom hit å måtte begynne i terapi.Føler at dagene blir ødelagt å jeg går bare rundt å er trist å skuffa. Hvor lenge skal jeg gå i terapi før det blir bedre tro??skal jeg være her lenge? blir jeg i stand til å jobbe igjen? kan jeg være så snill å slippe angsten?

Det er så mye spørsmål i hodet mitt som jeg ikke kan besvare...ikke enda iallefall.

Jeg er så utålmodig!!

Jeg er trist i dag og. føler meg skuffa, sint, redd og bekymra.

Jeg er lei av å være trist. Det er så slitsomt.

Er jeg ikke trist så er jeg hyper, da vil jeg bare finne på noe hele tiden,men ingenting er bra nok til å gjøre meg avslappa, jeg sitter bare å prater hull i hodet på folk å ler vilt å uhemma .Å det er nesten enda mere slitsomt en å være trist. Finnes det ingen mellomting?

Vil bare sove, spise, ta tablettene og sove.

Men de gir meg ikke lov. Holder meg våken helt til klokka 9 på kvelden. Aktiviserer meg. Denne uka her har jeg vært på kino og bowling. Var gøy men jeg ble utslitt etterpå å angsten tok tak i meg på kvelden igjen.

Jeg skulle ønske at jeg kunne vise følelsene mine mer. At jeg kunne klare å gråte når jeg har det tungt, at jeg kunne vise på hele meg når jeg har det bra.

Men jeg klarer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest katti

Tusen takk folkens :)

I dag har jeg ikke gjort noen ting..Sosionomen her på huset har heldigvis ordnet sånn at jeg får penger den 1.April.

Jeg har sovet i 10 min. nå på dagen å ble vekt av en mann som rev av meg dyna å hylte "BRANNØVELSE"!!! :frustrert:

Noe så irriterende!!

I morgen skal jeg til psykologen å kan skrive mer etter timen..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest seroxata

heisann! stor :klem: til deg!! synes du er sterk jeg, som er der og får hjelp! jeg skulle egentlig og inn, men jeg blånektet.. virker utrolig skummelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Lenge siden jeg har skrevet nå... :sjenert:

Jeg var på psykiatrisk til 10 april...Ble manisk å skreiv meg ut..La meg inn på hotell å levde som en konge i et døgn til jeg dalte ned på landejorda igjen for noen dager siden.

Er nå innlagt på sykehuset å blir sendt tilbake til psykiatrisk igjen i morgen.Gruer meg og gleder meg...

Er utrolig kjedelig der men samtidig utmattende.

Mye snille mennesker som bare vil deg godt.

Er ikke skummelt men ganske rart der...Må prate mye om fortid å finne ut hva som skal skje framover.Det er samtalene som er verst,men det er jo det viktigste i behandlingen.

Når jeg drar dit nå får jeg ikke muligheten til å skrive meg ut heller så da får jeg bare sitte der da å vente på å bli frisk ;)

Hvis man trenger det så anbefaler jeg å legge seg inn...man får iallefall hjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En stor :klem: til deg :)

Har selv angst og har vært innlagt, vet hvor slitsomt det kan være

Ønsker deg alt godt og at du snart føler deg bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...